SECOND MEET

690 67 6
                                    

[DI COLLEGE ]
KRINGGG ! , KRINGGG ! , KRINGGG !

loceng college berbunyi yang menandakan waktu rehat tiba .

" yeaaayyyyy !!! rehat rehat , jom rehat sama sama ! " tanya seorang pelajar pada kawan nya .
" jommm , saya dah lapar dah ni " keluh seorang pelajar .

mereka semua bergegas pergi ke kantin kerana makanan di kantin yang terhad .

" Eunyun , jom pergi makan aku laparlah huhuhu T∆T " kata kawan baik Eunyun iaitu Jeon Ea Jin .

" gwaenchana , awak pergi dulu lah Eajin ,saya takde selera nak makan sebab sekarang tengah cuti " tolak Eunyun.

" jingjja ? takpelah saya pergi dulu " Eajin meninggalkan Eunyun sendirian di kelas .

[ EUNYUN POV ]
" appo ! ni yang aku tak suka bila datang bulan ! " rungut Eunyun.

Eunyun masih tidak menyedari bahwa seseorang masih memerhatikanya sejak pagi dengan renungan tajam .

" ehem , kau taknak mintak maaf sebab kau langgar aku pagi tadi ? " soal seorang lelaki yang menghampiri Eunyun.

"ehhhh ! terkejut lah ! kan pagi tadi saya dah mintak maaf , kalau awak nak saya mintak maaf lagi sekali baik lah , mianhaeyo ,jingjja mianhae " kata Eunyun sambil meminta maaf .

" aku rasa permintaan maaf kau tak cukup sebab kau langgar aku sampai aku jatuh tangga ! " marah lelaki tersebut lalu menghentakkan tangan ke meja Eunyun .

alangkah terkejut Eunyun melihat lelaki itu marah . " bwo , mianhae , na jingjja molla ! " dengan bersungguh sungguh Eunyun meminta maaf .

" takpe ,kau akan bertanggungjawab menggunakan diri kau " kata Winwin pada Eunyun .

[ AUTHOR POV ]
WinWin adalah seorang pelajar yang sangat cemerlang , dari segi sukan mahupun pelajaran . WinWin sangat terkenal di college terutama di para pelajar wanita . namun WinWin bukan seorang yang ramah tetapi dia memiliki sifat dingin dan satu sifat yang dirahsiakannya .

"mwo ? apa awak cakap saya tak faham ." soal Eunyun pada WinWin .

WinWin berlalu meninggalkan Eunyun dengan wajah dingin lalu membuat muka yang sinis.

[ EUNYUN POV ]
‎" aku tak faham lah apa yang WinWin cakap ! seram lah tengok dia ! lain kali kena jaga jarak dengan dia " kata Eunyun.

Eunyun berlalu pergi ke library yang terletak di tingkat atas lalu mengambil sebuah buku dan membacanya . Hobi Eunyun adalah membaca tetapi bukan tentang pelajaran tapi novel , komik dan lainnya .

KRINGGG ! KRINGGG ! KRINGGG
loceng berbunyi menandakan waktu rehat telah habis . semua pelajar pun kembali ke kelas masing masing dan menyambung pelajaran seperti biasa .

[ BERSAMBUNG ]

[ VOTEE TAUU , THANKYOUUU :3 ]

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now