berita perkahwinan WinWin dan Eunyun sampai ke Suhee , rupa rupanya seseorang yang mengintip Jisung dan JungJung adalah orang upahan Suhee .
" sial ! aku takkan bagi dorgg kahwin ! " kata Suhee geram .
[DI RUMAH EUNYUN]
Eunyun bersiap siap untuk pergi melawat WinWin , sementara itu Eunyun termenung menghadap cermin dan mengusap perutnya .Eunyun sedar dari lamunan dan terus naik kereta dan meninggalkan kawasan rumah .
[DI HOSPITAL]
sementara Eunyun menunggu WinWin di taman hospital Eunyun termenung .EUNYUN POV
aku harap lepasni kehidupan aku akan jadi lebih indah . aku dah lalui bermacam macam dugaan .tiba tiba ada seseorang yang memeluk pinggang Eunyun dan membuatkan Eunyun terkejut .
" yah WinWin , hajima , terkejut saya " kata Eunyun .
" mian mian " kata WinWin sambil tertawa kecil .
WinWin duduk di sebelah Eunyun dan mengusap perut Eunyun . WinWin tersenyum penuh ikhlas .
" WinWin saya tunggu awak sihat tauu ! " naneun saranghae " kata Eunyun lembut .
" saya dah okey tunggu tempoh habis je , nado saranghae " kata WinWin sambil mencium dahi Eunyun .
mereka menghabiskan masa di hospital .
6 BULAN KEMUDIAN
" Eunyun nervous ni eonnie " kata Eunyun gelisah ." lah jangan nervous kawin je pun , bukan lama " kata JungJung .
inilah hari yang dinanti nantikan oleh Eunyun dan WinWin , WinWin telah sembuh sepenuhnya dan mereka bakal menjadi suami isteri pada hari ini .
" kaja " ajak JungJung .
" erm " balas Eunyun .
JungJung berjalan disamping Eunyun , Eunyun memakai pakaian pengantin yang sangat anggun dan memegang sejambak bunga .
Eunyun dan JungJung berjalan di red carpet dan menuju ke wali nikah. WinWin ternganga melihat kecantikan Eunyun .
setelah sampai Eunyun mengandeng tangan WinWin dan mereka berikrar .
" adakah anda sudi menerima Kang Eun Myun walau susah atau senang ? " soal wali nikah .
" saya Dong Si Cheng sudi menerima Kang Eun Myun " kata WinWin sambil tersenyum .
" adakah anda sudi menerima Dong Si Cheng walau susah atau senang ? " soal wali nikah .
" saya Kang Eun Myun sudi menerima Dong Si Cheng " kata Eunyun sambil tersenyum .
" mereka sah menjadi suami isteri ! " kata wali nikah dengan semangat .
WinWin dan Eunyun berciuman dan tetamu menepuk tangan .
DI MALAM HARI
" malam ni Eunyun menyerahkan diri Eunyun dengan rela " kata Eunyun ." gomawo Eunyun , WinWin janji WinWin akan slow slow " kata WinWin sambil tersenyum nakal .
WinWin membuka pakaiannya dan juga membuka pakaian Eunyun , WinWin membaringkan Eunyun di atas katil .
Suhee merasa sangat marah sebab dia dah terlambat untuk membuat WinWin dan Eunyun berpisah . Suhee meminum sangat banyak arak pada malam itu .
KEESOKAN HARI
Suhee keluar dan pergi ke sebuah restoran , rupa rupanya Suhee berjumpa Jisung ." Suhee , wae ? " soal Jisung .
" aku nak kau ikut aku kita pisahkan Eunyun dan WinWin " kata Suhee .
" bwo ? eh aku taknak " tolak Jisung .
" wae ? " soal Suhee .
" aku akan dapatkan Eunyun dengan cara aku sendiri " kata Jisung dan berlalu pergi .
Suhee geram , dia tertanya tanya mengapa semua lelaki menyukai Eunyun .
SETELAH SEMINGGU
" chagi WinWin pergi kerja dulu tau ! " kata Eunyun lalu mencium WinWin serta mengusap perut Eunyun yang semakin mem besar ." oh nae , harini Eunyun nak keluar beli barang baby tau ! " kata Eunyun .
" nae , byebye " kata WinWin lalu pergi .
ketika Eunyun sedang ingin melintas jalan terdapat sebuah kereta yang melanggar Eunyun , Eunyun berlumuran darah .
" arggghhhh " Eunyun kesakitan .
orang ramai membawa Eunyun ke hospital , dan juga menelepon JungJung dan WinWin .
setelah WinWin sampai di hospital , WinWin bertemu doc .
" doc macam mana wife saya ? " soal WinWin gusar .
" wife awak baik baik sahaja cuma retak tulang tangan dia juga keguguran " kata Doc .
WinWin jatuh berlutut , kecewa sedih kerana anaknya sudah tiada .
[BERSAMBUNG]
[VOTEE TAUU , THANKYOUUU ]
YOU ARE READING
THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWIN
Fanfiction18+ " just you can make me high , I like your body " WinWin btw kalau nak jadii kawan meh laa chat hehe :3