REPORT

460 41 0
                                    

KEESOKAN HARI [DI RUMAH EUNYUN]
kelihatan JungJung yang sedang bersiap siap untuk keluar , tujuan nya untuk pergi ke balai polis dan buat report pasal Eunyun .

JungJung keluar dan mengunci pintu lalu masuk kedalam kereta dan pergi ke balai .

[DI BANGLO]
" arggggghhhhhhh ! jangan pergi , jangan pergi ! " jerit Eunyun dan terjaga dari tidur .

WinWin yang mendengar jeritan Eunyun pun bergegas ke tingkat atas untuk melihat Eunyun .

KREKK pintu dibuka .
" wae ? " soal WinWin risau .

" takde apa apa lah , bukan penting untuk awak tahu . " jawab Eunyun acuh tak acuh .

WinWin berang mendengar jawapan Eunyun lalu WinWin mengambil sebuah batang besi yang ada dalam bilik tersebut .

lalu WinWin memukul Eunyun menggunakan batang besi tersebut .

" argggghhh , appo WinWin , jingjja appo ! " Eunyun mengerang kesakitan .

WinWin terus memukul tanpa henti , dan selepas 20 minit . WinWin mendukung Eunyun .

WinWin mendukung Eunyun dan dibawa ke sebuah bilik rahsia , apabila WinWin membuka pintu bilik tersebut , Eunyun tercium bau darah yang kuat .

" kau nak bawak aku mana ?! " soal Eunyun marah .

" kau dah melampau ! kau lah satu satu orang yang aku bagi bilik selesa tapi kau buat perangai ! " marah WinWin pula .

" jadi aku akan kurung kau kat bilik seksaan ni , actually dah ramai perempuan macam kau mati kat sini " sambung WinWin sambil tersenyum sinis .

" aku taknak , aku taknak !!!! " Eunyun memberontak dan memukul badan WinWin .

WinWin yang marah dengan tindakan Eunyun terus menumbuk perut Eunyun sehingga pengsan .

WinWin memasukkan dan mengikat Eunyun di tiang bilik tersebut .

lalu WinWin keluar dan mengunci pintu bilik tersebut .

[BALAI POLIS]
" jadi neon datang nak buat report pasal apa ? " soal salah satu pegawai polis bemarga Park .

" yeodosaeng saya hilang mula mula saya ingat dia tidur rumah kawan dia , sebab saya outstation sekali tiga hari takbalik ter masuk harini dah seminggu dia takbalik . " jawab JungJung gelisah .

" kenapa takbuat report awal awal ? " soal Tuan Park lagi .

" saya ingat boleh cari sendiri , lama lama saya dah give up " jawab JungJung .

" tapi dia ada call cakap dia selamat tapi saya pelik tu bukan nombor telefon dia dan dengar suara dia lemah " sambung JungJung lagi .

" baiklah , macam ni , awak isi borang ni dulu , borang report dan isi semua data pasal dosaeng awak " arah Tuan Park .

" nae arrasseo " kata JungJung .

PADA PETANG HARI [DI BANGLO]
kelihatan WinWin yang sedang menikmati minum petang di halaman rumah .

kepala WinWin sakit kerana terlalu banyak berfikir .

[WINWIN POV]
" apa yang aku buat kat Eunyun tu memang tak patut tapi aku dah suka dan sayang dia . aku takkan lepaskan Eunyun HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH " ketawa WinWin .

" aish appo " kata Eunyun sambil memegang perutnya .

[EUNYUN POV]
" aku memegang perutku dan cuba menahan sakit akibat ditumbuk WinWin . kadang kadang aku ter tanya tanya kenapa dengan WinWin "

tanpa Eunyun sedar hatinya semakin tergerak untuk mengetahui tentang WinWin .

Eunyun dalam tak sedar juga menyukai dan mencintai WinWin .

[BERSAMBUNG]
[VOTEE TAUU , THANKYOUUUU :3 ]

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now