[ DI RUMAH ]
Kelihatan disebuah rumah terdapat seorang gadis yang tinggal sendirian." I don't get it ! why eonnie kena pergi outstation lama betul ! sebulan lebih eonnie kena stay kat America . Aish bosan tho ! " omel EunYun .
[ AUTHOR POV ]
EunYun seorang gadis yang kehilangan kedua ibu bapa sejak dia lahir , dia juga seorang pelajar di College Gangnam Seoul Korea . Eunyun juga mempunyai seorang eonnie yang bekerja di America . Eunyun mempunyai kehidupan normal dan sederhana .- Pagi -
KRINGG KRINGG ! jam loceng Eunyun berbunyi ." ish bising betul jam ni ,dah lah aku ngantuk lagi semalam sampai pukul 4 pagi layan Kdrama je."
Eunyun mengeluh sambil mematikan jam locengnya dan Eunyun melihat ke arah jam , terus Eunyun membulatkan mata apabila tersedar dia sudah terlambat .
" andwaeee ! dah pukul 8 pagi aku dahlah ada class pukul 7 .30 pagi , mesti kena marah seongsangnim ! "
EunYun pun bergegas bangun dari katil dan mengambil tuala lalu masuk ke bilik mandi .
[ DI COLLEGE ]
Eunyun pun berlari seperti kucing sambil menaiki tangga , ketika Eunyun berlari dia telah terlanggar seseorang ." ah ! mianhae , jingja mianhae , saya nak cepat tolong tepi sikit . kata Eunyun tanpa memandang dan berhenti pada seseorang itu ."
Eunyun pun terus berlari tanpa menyedari bahwa seseorang memerhatinya dengan pandangan tajam .
[DI KELAS ]
Eunyun pun membuka pintu kelas . " ah ! mianhaeyo seongsangnim ! " kata Eunyun .satu kelas memandang Eunyun dengan pandangan geram akibat Eunyun yang terlewat hadir kelas itu , seisi kelas didenda mencatat nota panjang.
" KANG EUNYUN !! " jerit seongsangnim yang dipanggil Pak Kim oleh pelajar .
" dalam bulan ni je awak dah lewat hampir dua minggu lebih ! awak ada masalah apa ?! " marah Pak Kim pada Eunyun.
" miahaeyo , jingjja mianhae , saya terlajak tidur Pak Kim ! " kata Eunyun.
seisi kelas tertawa mendengarkan alasan Eunyun .
"yah ! kalau nak menipu pun bagi alasan logical boleh tak ? HAHAHAHAHAH " perli seorang pelajar di dalam kelas tersebut . Dan semua kelas ikut ketawa .
wajah Eunyun Me merah kerana malu ." dah dah diam semua ! kali ni saya lepaskan kamu kalau lain kali awak akan dikenakan tindakan displin ! " amaran diberi dari Pak Kim.
seisi kelas kembali diam dan belajar seperti biasa ,kelihatan di tingkap luar kelas seorang lelaki yang memerhati Eunyun dengan tajam .
[ TO BE CONTINUED ]
[ VOTEE TAUU :3 ]
YOU ARE READING
THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWIN
Fiksi Penggemar18+ " just you can make me high , I like your body " WinWin btw kalau nak jadii kawan meh laa chat hehe :3