WORRIYING

498 42 1
                                    

[ SMA GANGNAM SEOUL ,KOREA ]
kelihatan Jisung dan JungJung yang sudah tiba di sekolah Eunyun .

mereka berjalan menuju ke kelas Eunyun . kebanyakan pelajar yang lalu memerhati mereka yang gelisah dan terburu buru .

KREKK pintu dibuka Jisung .
" annyeong seosaengnim " kata Jisung sopan dan menudukkan badan .JungJung melakukan hal yang sama .

" ada apa ni Jisung ? gelisah je . " soal Pak Kim .

" kalau boleh kita bincang di tempat lain lah Pak Kim , rasanya disini tak sesuai " kata JungJung pula .

" baik " jawab Pak Kim . dan mereka bertiga menuju ke bilik guru dan duduk setelah tiba .

" jadi apa yang kamu nak sampaikan ? " soal Pak Kim .

" macam ni Eunyun dah tiga hari takbalik rumah kalau boleh saya nak tahu Pak Kim tahu tak mana Eunyun ? " soal JungJung .

" jingjja ? actually Eunyun pun dah tiga hari takdatang sekolah . " kata Pak Kim .

JungJung dan Jisung terkejut .

" Pak , macam mana saya nak tahu adik saya kat mana ? otteoke ? " soal JungJung gelisah .

" sabar noun , kita sebaiknya buat laporan dan tanya pada kawan kawan Eunyun . " kata Pak Kim , cuba menenangkan JungJung .

" betul cakap Pak Kim , noona kena buat report !" tegas Jisung .

Jisung actually masih mencintai Eunyun , mereka putus kerana Jisung yang ingin pindah ke luar negara dua tahun lepas .

tanpa disedari tiga orang tadi , WinWin memerhatikan mereka dari jauh dengan renungan tajam . nampaknya WinWin dah mendengar semua perbualan mereka .

[DI BANGLO] , [BILIK EUNYUN]
KREKK pintu dibuka .

Eunyun masih tertidur dan tidak menyedari kehadiran WinWin .

WinWin membawa sebaldi cool water dan menyiram pada Eunyun . habis Eunyun basah .

" yahh ! byoya ? apa awak buat ni ? " soal Eunyun marah kerana dilakukan begitu .

sebelum WinWin membalas , WinWin terlihat buah dada Eunyun kerana Eunyun memakai pakaian putih dan terkena air , baju akan menjadi jarang .

WinWin meneguk air liur , nafsunya datang secara tiba tiba .

" aku nak kau call eonnie kau and cakap yang kau ada kat rumah chingu kau dan kau okey je ! " bentak WinWin .

nak taknak Eunyun terpaksa melakukan apa yang disuruh WinWin .

[DI RUMAH EUNYUN]
kringg kringg telefon JungJung berdering .

JungJung datang mengambil telefonnya dan melihat siapa yang menghubunginya .

" ehhhh , siapa ni ? " JungJung hairan kerana dia tidak mengenali nombor tersebut .

JungJung menjawab panggilan tersebut .

" yeobusaeyo " kata JungJung .

[DI BANGLO]
" ergh yeobusaeyo eonnie , Eunyun nak cakap sekarang Eunyun ada kat rumah chingu , sebab nak study exam nak dekat .

| " dosaeng kat mana ? buat eonnie risau je " soal JungJung . |

| " kalau rumah chingu takpe " kata JungJung .|

" hm okeylah eonnie , josimhae " balas Eunyun .

| " you too , byebye " | kata JungJung .

panggilan dimatikan , Eunyun mencari WinWin untuk memulangkan telefon nya .

kelihatan WinWin yang tidak memakai baju dan hanya memakai tuala dan mendekati Eunyun .

Eunyun ketakutan " apa awak nak buat ni ? " soal Eunyun .

" aku haus chagi " jawab WinWin lalu mengeluarkan pisau nak menoreh peha Eunyun .

" arghhh appo ! " Eunyun kesakitan .

WinWin menghisap darah Eunyun , SLURRPP SLURRPP .

" ahhhh , sedap darah chagi ." kata WinWin dan tersenyum jahat .

Eunyun sedaya upaya menahan sakit .

tidak cukup dengan itu , WinWin menoreh pula leher Eunyun .

" argghhhhhhhh !!!! APPOOO !!! " jerit Eunyun .

WinWin mulai merasa kasihan pada Eunyun , dia tersedar dari perlakuannya terus meninggalkan Eunyun dan keluar dari bilik .

[EUNYUN POV]
kenapa dengan WinWin tu ? ahh takpenting ! aku kena rawat luka aku , nanti aku cari tahu pasal dia , kata Eunyun sendiri .

Eunyun mengeluarkan first aid kit dan merawat lukanya .

[ BERSAMBUNG ]
[ VOTEE TAUU , THANKYOUUU :3 ]
eunyun ni sekejap panggil awak sekejap panggil kau , biasela ^3^

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now