[DI HOSPITAL]
setelah Eunyun dihantar ke , WinWin telah pun mendapat berita yang amat sedih untuk dirinya .WINWIN POV
aku kena cuba terima , aku kena cuba ! argghhhh sialll ! aku nak sangat anak , kalau aku tahu siapa yang buat aku bunuh dia !WinWin marah dalam tangisan , WinWin tidak boleh menerima hakikat yang dia tidak mempunyai anak .
" arggggghhhhhhh , mana anak akuuu ?!!!! " suara jeritan didengari WinWin dari arah bilik Eunyun , WinWin terus berlari ke arah Eunyun .
" Eunyun wae ? " soal WinWin cemas .
" anak kita mana WinWin ? " tanya Eunyun sedih .
" chagi awak gugur " kata WinWin sayu . apabila mendengar jawapan WinWin , Eunyun mengalirkan air mata dengan deras .
Eunyun menjerit kerana sedih , WinWin hanya mampu mengusap Eunyun manakala dia juga turut mengalirkan air mata .
" ni semua salah saya ! kalau saya hati hati mesti anak kita takkan mati ! " kata Eunyun menyalahkan dirinya .
" sabar chagi , kita kena terima " pujuk WinWin walaupun WinWin juga sangat marah pada Eunyun .
" awak cakap senang ! awak tak sedih sebab anak kita mati , sebab awak tu psycho ! " marah Eunyun pada WinWin .
WinWin yang bengang terus keluar dan menghempaskan pintu .
EUNYUN POV
mianhae anak eomma , eomma takmampu nak jaga anak eomma baik baik huehuehue .Eunyun menangis , seseorang datang menghampiri Eunyun iaitu JungJung .
" sabar Eunyun , eonnie taktahu nak cakap apa dah , Eunyun tak fikir WinWin yang dari pagi tunggu Eunyun sedar lepastu Eunyun marah marah ." pujuk JungJung .
" eonnie tahu kamu sedih sebab baby ni tapi dia dah takde Eunyun kita nak buat macam mana lagi " kata JungJung .
" eonnie taktahu apa apa ! eonnie takkan faham " marah Eunyun dan menjadi ganas .
lalu seorang nurse masuk dan menyuntik Eunyun dengan ubat penenang .
di suatu tempat kelihatan seorang gadis yang sedang tersenyum bahagia iaitu Suhee .
SUHEE POV
ahhhh puas hati aku , kalau perempuan tu tak mati biar anak dia yang mati , nilah masa untuk aku dekat dengan WinWin HAHAHAHAHAH .SEMINGGU KEMUDIAN
WinWin dan Eunyun tiba di banglo , Eunyun sudah dibenarkan dari wad tapi Eunyun harus berpantang .tanpa bercakap apa apa Eunyun terus masuk kedalam bilik dan berehat .
" awak rehat tau chagi , biar saya susun barang awak " kata WinWin .
" erm nae " balas Eunyun .
WinWin menyusun pakaian Eunyun didalam almari setelah selesai WinWin duduk disebelah Eunyun .
WinWin membetulkan rambut Eunyun yang menutupi muka Eunyun .
WINWIN POV
aku pun sedih sebab anak aku dah mati , aku pun taktahu aku boleh terima ke tak semua niWinWin pun tertidur disamping Eunyun .
MALAM HARI
" WinWin mari makan , chagi dah masak " kata Eunyun ." nae " balas WinWin dari tingkat atas .
Eunyun sudah makin membaik dan boleh menerima kenyataan .
WinWin telah turun dan mereka menikmati makan malam tiba tiba Ting Ting satu notification muncul di phone WinWin .
WinWin segera melihat telefon nya manakala Eunyun sedang makan . WinWin mengabaikan pesanan tersebut dan sambung makan .
Ting Ting Ting Ting , pesanan masuk semakin banyak , WinWin melihat semula phonenya .
" siapa ? " soal Eunyun .
" kawan WinWin " jawab WinWin .
Eunyun tidak bertanya banyak lalu WinWin segera bangun dan menuju ke bilik .
" eh awak takhabis makan lagi , nak pergi mana ? " soal Eunyun .
" oh saya nak naik bilik kawan lama chat " kata WinWin lalu masuk ke dalam bilik .
Eunyun pun mengemas , setelah siap berkemas dia pun menuju ke dalam bilik .
Eunyun melihat WinWin yang tersenyum melihat phonenya .
" aigoo , tersenyum senyum apa yang awak chat dengan kawan awak ? " soal Eunyun dan dia hendak melihat , belum sempat dia melihat WinWin menghalang .
" takpayah sibuk lah awak , bukan apa pun , awak pergi lah tidur dulu saya nak chat kawan saya lagi " kata WinWin .
tanpa bercakap apa apa Eunyun akur dan tidur .
SEMINGGU KEMUDIAN
Eunyun berada di ruang tamu sedang menonton tv sambil menunggu kepulangan WinWin .jam menunjukkan pukul 2.30 pagi WinWin tidak balik lagi , Eunyun akhir nya terlelap . tiba tiba pintu dibuka , kelihatan WinWin yang masuk dengan keadaan selekeh .
WinWin hendak terus menuju ke dalam bilik namun Eunyun tersedar .
" WinWin aa awak dah balik ? kenapa balik lambat ? awak pergi mana ? " soal Eunyun .
" kau ni sibuk lah , lantak akulah nak pergi mana ! " maki WinWin .
" awak kebelakangan ni selalu balik lambat , kadang kadang takbalik , awak ada masalah apa ? " kata Eunyun .
" esh memekak je kau ni lah sial ! " marah WinWin .
" cakap dengan saya awak pergi mana sampai balik lewat malam ! " soal Eunyun dengan nada tinggi .
WinWin terus menampar muka Eunyun dengan kuat .
" aku pergi rumah Suhee , aku layan dia kenapa ? " kata WinWin sinis .
" wae ? kenapa awak buat saya macam ni ? " soal Eunyun .
" sebab kau takboleh bagi aku anak ! Suhee tu boleh bagi aku apa je yang aku nak " kata WinWin .
" saya boleh mengandung untuk awak WimWin " kata Eunyun sambil menangis .
" doc kata kau tu mungkin dah mandul , kau ingat aku nak kat perempuan mandul ke sial ?! " kata WinWin dengan kasar .
WinWin yang sangat marah keluar dari rumah .
EUNYUN POV
huehuehue , sampai hati kau WinWin kau buat aku macam ni ! aku taktahan kau layan aku macam ni , aku nak cerai !AUTHOR POV
actually WinWin sejak kebelakangan ni menjadi sangat dingin dan selalu balik lambat . ketika Eunyun menyiapkan makan WinWin tidak makan dan terus keluar . setiap hari WinWin takde kat rumah dia balik pun untuk mandi .kalau WinWin mabuk , WinWin akan ***** Eunyun dan pukul Eunyun . itu membuat kan Eunyun tidak tahan .
[BERSAMBUNG]
[VOTEE TAUU , THANKYOUUUUU]
YOU ARE READING
THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWIN
Fanfiction18+ " just you can make me high , I like your body " WinWin btw kalau nak jadii kawan meh laa chat hehe :3