DARKNESS CAME

731 62 3
                                    

[ DI COLLEGE ]
KRINGGG ! KRINGGG ! KRINGGG !
loceng berbunyi menandakan waktu pulang sekolah .

" Eunyun ah , mianhae , takdapat nak balik dengan awak harini " kata Eajin pada Eunyun.

" oh nae , lagipun awak ada kelas tambahan , yelah awak kan budak budak pandai hehehe " usik Eunyun.

"ish mana ada ! dah lah saya dah kena pergi byebye " kata Eajin sambil melambaikan tangan .

Eajin pun berlalu pergi sambil Eunyun membalas lambaian Eajin.

setelah beberapa minit Eunyun pun keluar dari kelas , dalam perjalanan menaiki tangga Eunyun ditahan oleh seseorang.

" ehhhh ! byoya ? wae ? " tanya Eunyun yang terkejut.

" aku dah lama pandang kau , jadi hati hati " WinWin beri amaran pada Eunyun.

dengan perasaan pelik dan penuh berjuta tanda tanya Eunyun pun berlalu dengan wajah takut dan pelik .

[ EUNYUN POV ]
" aish baegoppa , jingjja baegoppa ! eh ada kedai , aku pergi beli roti dulu lah " kata Eunyun.

ketika Eunyun hendak menolak pintu kedai tiba tiba ada seseorang yang menekup mulut Eunyun dengan sapu tangan yang terdapat ubat tidur didalamnya .

" eh byoyagi ?! lepaskan ! tolong ! " Eunyun memberontak dan tak lama selepas itu Eunyun tertidur .

[ DI BANGLO YANG ADA DI TENGAH HUTAN ]
kelihatan ada sebuah banglo mewah yang berada di tengah tengah hutan dan Eunyun dibawa kesitu .

[ SETELAH DUA JAM ] | [ EUNYUN DI KURUNG DI SEBUAH BILIK ]
" aduh , sakitnya kepala aku " kata Eunyun dengan pandangan yang samar samar .

" ehhhh ! kenapa tangan aku kena ikat dan aku kat mana ?! huehuehue " tanya Eunyun apabila sudah tersedar dari tidur .

kedengaran satu tapak kaki datang menghampiri Eunyun . Eunyun yang mendengar bunyi tapak kaki yang kuat lalu takut .

KREKK , pintu dibuka kelihatan WinWin yang membuka pintu tersebut.

" eh chagi dah bangun ? lamanya chagi tidur " kata WinWin sambil mengusap peha Eunyun.

Eunyun terkejut kerana WinWin lah yang menculiknya . " byoya ? wae ? kenapa culik aku ?! lepaskan aku ! " Eunyun memberontak .

" kau boleh diam tak !!! bising betul ! aku culik kau sebab aku nak bunuh kau dan jual organ kau ! dah dua bulan aku tak bunuh orang jadi aku takpuas " kata WinWin sambil mengusap pipi Eunyun.

Eunyun mengalihkan pipinya kerana tidak mahu diusap oleh lelaki itu.

" eh jangan takut chagi , saya akan puaskan diri saya baru saya bunuh awak " kata WinWin .

WinWin pun mengoyakkan baju dan skirt yang dipakai Eunyun , terlihatlah aset aset Eunyun .

WinWin meneguk air liurnya melihat badan Eunyun yang mulus . Eunyun memberontak kerana takut kehilangan harga dirinya .

" lepaslah aku tak.. " belum sempat Eunyun menghabiskan percakapan WinWin terlebih dahulu mencium Eunyun dengan rakus .

mereka pun melanjutkan perbuatan tersebut secara lebih lagi.

[ BERSAMBUNG ]

[ VOTEE TAUU , THANKYOUUU :3]

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now