SHY

614 45 3
                                    

[DI BANGLO]
kelihatan WinWin yang sedang bersarapan pagi di kawasan halaman rumahnya.

[WINWIN POV]
" eh perempuan tu rasanya dah dua hari takmakan , baik aku bagi makan kalau tak mati nanti dah takboleh jual organ dia ." kata WinWin di dalam hati.

Lalu WinWin pergi ke dapur untuk menyiapkan makanan buat Eunyun.

KREKK
pintu sedang terbuka , kelihatan WinWin membawa dulang berisi roti disalut jem straw dan segelas susu .

WinWin meletakkan dulang itu di meja sebelah katil dan pergi ke arah Eunyun yang di ikat di kerusi di tepi tingkap .

WinWin melihat Eunyun dari atas ke bawah , kelihatan Eunyun yang sangat berantakan dengan rambutnya serabai , baju terkoyak dan lebam satu badan .

[WINWIN POV]
" perempuan ni dah dua hari tak mandi , haish " muncul rasa simpati pada Eunyun.

Eunyun yang tersedar akibat seseorang memandang nya .

" ehhhh ! kau buat apa ni ? " soal Eunyun.

" aku nak kau makan lepastu mandi " jawab WinWin .

WinWin mengambil dulang tadi , disebabkan badan Eunyun yang ter ikat , dia tidak boleh makan

WinWin mengambil roti itu dan menyuapkan pada Eunyun tetapi Eunyun mengalihkan wajah nya tanda dia takmahu makan .

WinWin bengang lalu memaksa dengan menyuapkan terus roti itu secara kasar .

mahu tak mahu Eunyun terpaksa makan , walaupun dia memang lapar .

WinWin melihat Eunyun yang makan dengan gelojoh lalu dia tersenyum.

" kau ni dah macam anjing kelaparan " kata WinWin.

Eunyun mengabaikan apa yang WinWin cakap kerana dia terlampau lapar.

setelah Eunyun selesai makan roti secara tiba tiba WinWin mengelap sisa makanan yang terdapat di pipi Eunyun dengan tangan nya .

" nah minum susu ni " kata WinWin sambil memberi Eunyun minum .

Eunyun pun minum , " haish aku pun tak sarapan lagi ni ." kata WinWin.

Eunyun pelik dan tidak memahami apa yang WinWin cakap .

WinWin terus mencium mulut Eunyun dan mengambil sedikit air susu yang terdapat dalam mulut Eunyun.

wajah Eunyun memerah akibat malu.

" disebabkan mood aku baik harini , aku akan lepas ikatan kau ." kata WinWin.

lalu WinWin pun melepaskan ikatan Eunyun.

" sekarang kau pergi mandi " arah WinWin.

baru saja Eunyun hendak berdiri dia terjatuh di lantai akibat rahim nya yang sakit .

WinWin melihat Eunyun dengan pandangan sinis lalu mendukung Eunyun ala bride style .

" eh takpayah aku boleh jalan sendiri " halang Eunyun .

" kau dah sakit lagi nak sombong , kau nak aku buat kau sakit lagi ke ? " soal WinWin sambil membuat muka sinis .

Eunyun terdiam kerana ketakutan.

WinWin membawa Eunyun ke bilik mandi dan meletakkan Eunyun di tab mandi .

baru saja WinWin hendak membuka baju Eunyun , Eunyun bersuara

" eh takpayah aku boleh mandi sendiri " kata Eunyun.

WinWin tidak mempedulikan Eunyun lalu merobek pakaian Eunyun. lalu WinWin membuka kesemua pakaian dalam Eunyun.

wajah Eunyun memerah , lalu dibiarkan saja kerana dia tidak boleh melawan .

[EUNYUN POV]
WinWin membuka paip air dan mengambil sabun lalu sabun di keseluruh badan ku . aku merasa malu kerana WinWin menyentuh tubuhku , WinWin menyentuh kesemua bahagian termasuk ***** aku .

" kenapa nak malu chagi ? bukan sebelum ni aku dah rasa body chagi ke ? " soal WinWin.

Eunyun malu , lalu WinWin mencuci rambut Eunyun .

setelah 30 minit WinWin mendukung lalu meletakkan Eunyun di atas katil . badan Eunyun masih berbalut tuala .

" aku takde simpan baju perempuan kat sini pakai ni aku baru beli tadi " kata WinWin sambil memakaikan Eunyun baju .

" hm gomawo " ucap Eunyun .

" aku nak tanya , kau ada penyakit pyscho ke ? " soal Eunyun.

WinWin yang pantang mendengar perkataan tersebut terus mencekik Eunyun .

" ahh , appo , jingjja appo ! " Eunyun mengerang kesakitan .

" kau bebas dalam rumah ni kalau kau cuba lari , kau mati !" kata WinWin lalu melepaskan Eunyun .

WinWin berlalu pergi dan Eunyun mengusap lehernya kerana sakit dicekik WinWin .

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now