" sebenarnya ada orang culik Eunyun ." terang Eunyun .
" bwo ? siapa ? bagitahu eonnie siapa ?! " soal JungJung .
" actually orang yang culik Eunyun ni pyscho dia takde niat , dia rasa kesunyian je " kata Eunyun .
" tetap salah ! eonnie tak kira , eonnie akan cari dia ! " marah JungJung .
" eonnie takperlu eonnie , dia ada masalah mental je " kata Eunyun dengan suara sayu .
" eonnie takfaham kenapa Eunyun nak back up dia ? " soal JungJung .
" Eunyun d dah s sayang d dia huehuehue " jawab Eunyun sambil menangis .
" gwaenchana Eunyun , kalau dia buat lagi kita ambik tindakan " kata JungJung .
" eonnie " panggil Eunyun .
" nae wae ? " soal JungJung .
" kita tolong dia ea ? hantar kat hospital " mintak Eunyun .
" boleh , tapi dia nak ke ? " soal JungJung .
Eunyun hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu .
KEESOKAN HARI
[DI RUMAH JISUNG]
TINGG TONGG loceng ditekan .Jisung keluar lalu dia terkejut melihat Eunyun .
" Eunyun aaa !! " jerit Jisung .
" kami ada benda nak bincang ngan Jisung " kata JungJung .
" masuk dulu " ajak Jisung .
mereka masuk , Eunyun menerangkan seperti yang dia cerita pada JungJung .
[DI BANGLO]
WinWin masih tidur , keadaan rumah sangat berantakan .
kelihatan Suhee datang." WinWin aa bangun lah , ppali " ajak Suhee.
" kau ni menyemak lah sial " tengking WinWin .
" keluar ! aku kata keluar ! " WinWin halau Suhee .
" takpe u buat I macam ni , u tengok I buat apa nanti " kata Suhee geram .
melihat WinWin seperti tidak terurus , rumah berantakan dirinya sendiri tidak kemas .
[DI RUMAH EUNYUN]
Eunyun berada di dalam bilik , dia termenung sendiri .EUNYUN POV
WinWin apa kau buat sekarang ea ? kau okey ke ? aku betul betul rindukan kau kalau kau tak kejam sangat maybe aku boleh bersama dengan kau .KREKK pintu dibuka
" dosaeng buat apa tu ? termenung sorgg sorgg " soal JungJung ." takde apa ter ingat kat WinWin " jawab Eunyun .
JungJung pun menuju ke arah Eunyun dan duduk bersebelahan Eunyun di atas katil .
" dah dah Eunyun takpayah fikir sangat , nanti kita bantu dia okey ? " kata JungJung .
" hm " balas Eunyun sayu .
JungJung risau pada dosaeng nya kerana sejak kembali dia asyik termenung dan kekurangan selera makan .
setelah 30 minit Eunyun terlelap , JungJung bangun dan menyelimutkan Eunyun lalu keluar sambil menutup lampu .
pada petang itu Eunyun tidur kerana sangat lelah .
[DI BANGLO]
walau hari dah petang WinWin masih belum bangun .TINGG TONGG loceng ditekan seseorang , setelah lama menekan loceng orangnya masih tidak muncul .
orang yang sedikit berusia pun mengeluarkan kunci dan masuk kedalam banglo WinWin .
KREKK wanita itu membuka pintu bilik WinWin , alangkah terkejutnya wanita itu melihat bilik WinWin berantakan dan diri WinWin yang tidak terurus .
wanita tersebut menghampiri WinWin dan mengusap WinWin , dahi WinWin panas .
" WinWin aa , kamu demam ni nak " kejut wanita itu .
" ah ahjumma , wae ? " soal WinWin lemah .
" kamu kenapa boleh macam ni ? " soal Pn Dong .
" takde apa lah ahjumma " balas WinWin .
" kamu bangun pergi mandi , ahjumma siapkan makan malam " arah Pn Dong .
" nae arraseo " balas WinWin dan berlalu pergi .
YOU ARE READING
THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWIN
Fanfiction18+ " just you can make me high , I like your body " WinWin btw kalau nak jadii kawan meh laa chat hehe :3