MIANHAEYO

430 34 0
                                    

EUNYUN POV
dah lama aku kat dalam hutan dapat jugak aku keluar dari sini , aku dah taktahan dengan WinWin !

Eunyun berjaya melarikan diri dari WinWin tapi hatinya merasa kecewa . Eunyun menuju ke rumahnya .

[DI RUMAH EUNYUN]
TINGG TONGG Eunyun menekan loceng .

kelihatan JungJung keluar , setelah keluar JunJung terkejut melihat Eunyun pulang dengan keadaan berantakan , JungJung berlari memeluk Eunyun .

" Eonnie !!! " jerit Eunyun sambil memeluk JungJung .

" Eunyun pergi mana ? , eonnie risau sangat " soal JungJung .

" kita masuk dulu lah eonnie nanti Eunyun cerita " jawab Eunyun .

mereka pun masuk

[DI HUTAN]
WINWIN POV
ehhhh takkan Eunyun dah keluar ! sial betul , tak guna punya perempuan kalau aku dapat kau lepasni aku , aku bunuh kau ! " marah WinWin .

WinWin pun pulang ke rumahnya .

[DI BANGLO]
WinWin naik ke atas dan hendak menuju ke biliknya untuk berehat , WinWin melalui bilik Eunyun dan WinWin ternampak kertas atas meja bilik kurungan Eunyun , WinWin pun masuk untuk melihat .

WinWin mengambil dan membaca surat tersebut .

; WinWin .
Jingjja mianhae , saya dah tak tahan awak buat saya macam ni , saya kena lari dari awak . pada mulanya saya ingat nak tolong awak rawat penyakit pyscho awak tapi bila awak asyik berhubungan dengan Suhee saya jadi benci pada awak , mianhae . Eunyun;

WinWin mengenpal surat tersebut kerana marah .

WINWIN POV
takguna punya perempuan sebab benda ni je kau tinggalkan aku! sial lah kauuu ! marah WinWin lalu tiba tiba ketawa sinis .

WinWin sangat marah lalu melempar semua barang yang ada dia atas meja , pada malam itu WinWin mengamuk tanpa henti .

tiba tiba Suhee datang memeluk tubuh WinWin , WinWin sangat marah lalu menolak Suhee .

" arghhh , WinWin waeyo ? " soal Suhee kesakitan .

" kau keluar , kau punca Eunyun lari ! " marah WinWin lalu mencekik Suhee .

" heh , bagus lah dah takde sape boleh halang kita lagi oppa " kata Suhee sambil ketawa sinis .

" kau keluar , kau keluar lah setan ! " marah WinWin .

" takguna punya Eunyun kau sial tunggu kau nanti ! " Suhee geram dan berlalu pergi .

[DI RUMAH EUNYUN]
setelah Eunyun mandi Eunyun turun ke bawah dan duduk di sofa .

" cepat lah cerita Eunyun " desak JungJung .

" nae nae , chakaman , macam ni cerita dia " kata Eunyun .

[BERSAMBUNG]
[VOTEE TAUU , THANKYOUUUUU]

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now