PAIN

462 38 0
                                    

[DI BANGLO]
kerana terlalu lama berkurung , WinWin pun membiarkan Eunyun bebas di dalam rumah .

" aku dah taktahan lagi WinWin langsung tak kesian kat aku " omel Eunyun sendiri .

WinWin masih tertidur didalam bilik , Eunyun pula di dapur sedang membuat sarapan .

setelah menyiapkan sarapan Eunyun ke bilik WinWin untuk mengejutkan WinWin .

KREKK pintu dibuka .

Eunyun berjalan ke arah WinWin yang baring di atas katil .

Eunyun menatap lama WinWin .

EUNYUN POV
kenapa lah kau KEJAM sangat , aku sayang kau , aku betul betul sayang kau .

Eunyun mencium lembut pipi WinWin dan membuatkan WinWin terjaga .

" eh waeyo ? " soal WinWin .

Eunyun panic " tak saya nak kejut , sarapan dah siap " jawab Eunyun dan terus berlalu pergi .

saat di meja makan Eunyun menyapukan jem pada roti dan kelihatan WinWin yang menuruni tangga .

" ni je ke yang kau buat ?" soal WinWin .

" hm , sebab peti sejuk kosong " jawab Eunyun .

" takpelah nanti aku pergi beli " kata WinWin lagi .

mereka pun bersarapan , sambil makan ter dengar loceng rumah berbunyi .

TINGG TONGG

WinWin pergi membuka pintu dan terlihat seorang gadis memeluk leher WinWin .

WinWin dan gadis itu menuju ke arah Eunyun .

" ni siapa ? " soal Eunyun .

" saya girlfriend WinWin , Suhee " jawab Suhee .

retak hati Eunyun mendengar jawapan Suhee , Eunyun sudah mula mencintai WinWin .

" baby kata nak makan " kata Suhee manja pada WinWin .

" jom jom " kata WinWin dan mendukung Suhee ke dalam bilik .

Eunyun hanya memerhatikan saja mereka dengan sakit hati .

WinWin dan Suhee melakukan *** .

EUNYUN POV
wae WinWin ? aku dah sayang kau , kau ada orang lain lepasni tak kira macam mana aku kena lari jugak ! nekad Eunyun .

[DI RUMAH JISUNG]
JISUNG POV
Eunyun mana kau ? aku rindu kau . aku akan cari kau , sabar tau .

KEESOKAN HARI [DI BANGLO]
Eunyun bangun awal dan membuat sarapan dan Eunyun menyedari seseorang turun dari tangga iaitu Suhee

Suhee menuju ke arah Eunyun .

" kau pembantu rumah dia yang baru ke ? " soal Suhee .

" none of your business " jawab Eunyun .

Suhee marah lalu menyimbah Eunyun dengan air didalam cawan dia atas meja .

WinWin pun yang kebetulan turun ter dengar jeritan .

apabila Suhee nampak WinWin , Suhee berpura pura sakit dan mengatakan Eunyun yang menyimbah air pada Suhee .

" argghh , WinWin aa Eunyun siram saya dengan air " adu Suhee .

" kau ni tak susahkan orang memang tak sah " marah WinWin lalu menampar Eunyun .

" argh " Eunyun memegang pipinya .

Eunyun berlalu ke atas sambil menangis dan Suhee tersenyum gembira .

MALAM 
Eunyun ingin melarikan diri , Eunyun terjun dari tingkap dan berjaya keluar , Eunyun pun berlari ke dalam hutan .

30 minit
WINWIN POV
aish aku dah kasar sangat kat Eunyun .

WinWin naik ke atas untuk memujuk Eunyun apabila WinWin membuka pintu dia melihat Eunyun tidak ada .

WinWin panic dan mencari Eunyun di seluruh rumahnya namun tidak ada . WinWin naik kereta dan keluar untuk mencari Eunyun .

[BERSAMBUNG]
[VOTEE TAUU , THANKYOUUUU ]

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now