FINDING

459 37 0
                                    

[DI RUMAH EUNYUN]
" ahhhh , dah lama aku cari Eunyun tak jumpa jumpa , aku betul betul eonnie takguna ! " JungJung menangis dan menyalahkan dirinya sendiri .

[DI BANGLO]
" argh , baegoppa . WinWin taknak bagi aku makan ke ? " Eunyun kelaparan .

KREKK pintu dibuka .
WinWin membawa dulang berisi roti dan segelas susu .

" kau dah dua hari takmakan , kalau kau mati susah hidup aku " kata WinWin kasar .

" aku lebih rela mati daripada hidup disiksa kau lah ! " marah Eunyun .

WinWin mencekik Eunyun .

" kau kalau tak buat aku marah memang takboleh ! aku benci kau ! disebabkan kau nak mati awal , aku akan seksa sampai kau mati ! "
marah WinWin lalu tersenyum sinis .

" ergh , kau benci aku bukan aku kesah pun " kata Eunyun .

WinWin semakin marah lalu menumbuk dan menampar Eunyun , tidak cukup dengan itu WinWin menyumbat roti ke mulut Eunyun dengan kasar .

WinWin juga menyiram Eunyun dengan segelas susu tersebut .

" kau memang jahat WinWin , aku benci kau ! " marah Eunyun .

WinWin berlalu dengan perasaan marah .

MALAM
[DI RUMAH JISUNG]
"mana awak ni Eunyun ? saya betul betul risau , saya mintak maaf takdapat nak lindungi awak " kata Jisung seorang diri dan menangis .

KEESOKAN HARI [DI SEKOLAH]

Jisung yang berjalan dikoridor telah melanggar seseorang .

" argh , mian mian " kata Jisung dan apabila dilihat dia telah melanggar WinWin .

" kau ex Eunyun kan ? , kesian kau ni kau tunggu dia , tapi aku rasa dia takkan balik pada kau " kata WinWin sinis .

Jisung mulai curiga pada WinWin .

" jangan jangan kau yang culik Eunyun " kata Jisung sambil menumbuk WinWin .

WinWin membalas maka berlakulah pergaduhan dan mereka di panggil ke bilik displin .

BILIK DISPLIN
" apa yang dah berlaku ? siapa yang mulakan dulu ? " soal Pak Kim .

" saya mencurigai WinWin yang menculik Eunyun . " kata Jisung .

" awak ada bukti ? " soal Pak Kim lagi .

" sa saya takde " jawab Jisung hampa .

" heh , korang semua beria ria cari Eunyun korang takkan jumpa " kata WinWin sinis .

" apa maksud awak ? " soal Pak Kim tegas .

tanpa menjawab WinWin keluar dari bilik displin dan pergi ke kelas .

PETANG [DI RUMAH EUNYUN]

Ting Tong Ting Tong . loceng ditekan .

JungJung pun keluar . " oh Jisung ah , waeyo ? " soal JungJung .

" saya ada benda nak bincang pasal Eunyun ni noona " kata Jisung .

JungJung mempelawa Jisung masuk . setelah masuk mereka duduk di sofa .

" so , waeyo ? " soal JungJung .

" saya ada syak seseorang yang menculik Eunyun . " jawab Jisung .

" bwo ?! " kata JungJung terkejut .

" pagi tadi saya terlangggar dia dan dia mengatakan hal hal aneh pada saya " kata Jisung .

" apa dia cakap ? " soal JungJung .

" dia cakap kita takkan jumpa Eunyun , sari situ kita boleh syak dia culik Eunyun . " jawab Jisung .

" siapa dia ? " soal JungJung lagi .

" WinWin " jawab Jisung .

mereka meneruskan perbualan mereka .

[BERSAMBUNG]
[VOTEE TAUU , THANKYOUUUU :3]

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now