WinWin menjadi tidak terurus , rumahnya bersepah dengan bekas makanan dan botol arak . WinWin yang sedang tidur di atas sofa terjaga akibat phone nya berdering .
" hoaaaaa ngantuknya sape call aku ni ! " marah WinWin kerana ada yang menganggu tidur nya .
" yeobusaeyo " kata WinWin .
"*WinWin saya nak awak ceraikan saya , saya dah anggap awak bukan jodoh saya kalau boleh kita bercerai dalam masa terdekat *" kata Eunyun didalam telefon .
WinWin menjadi marah setelah mendengar Eunyun lalu dia mencampakkan phone nya sehingga pecah .
WinWin menjadi kusut dirinya tidak dapat mengawal perasaan lalu mencampakkan barang berhampirannya .
[DI RUMAH EUNYUN]
TINGG TONGG loceng ditekan oleh seseorang . Eunyun pun keluar ." eh Jisung aa , waeyo ? " soal Eunyun .
" saja nak jumpa awak , awak macam mana sihat ke ? "
" saya sihat jomlah masuk "
" eh saya nak ajak awak keluar sebenarnya "
" oh saya siap kejap , chakaman "
15 minit kemudian Eunyun keluar dan menaiki kereta bersama Jisung .
[DI CAFE]
setelah sampai di cafe mereka mengambil tempat duduk di tepi tingkap ." nak order apa cik encik ? " soal seorang pelayan .
" cappuccino ice latte one please " pesan Eunyun .
" err saya nak hot americano " pesan Jisung pula .
setelah mencatat pelayan itu berlalu pergi .
" Eunyun saya nak tanya something "
" wae ? " soal Eunyun .
" saya betul betul sukakan awak bukan setakat suka tapi saya mencintai awak Eunyun " luah Jisung .
Eunyun sedikit terkejut dan kehilangan kata kata , meskipun dia bakal bercerai dengan WinWin dia tidak memiliki apa apa perasaan pada Jisung .
" itu ..... saya jujur saya takde perasaan suka apatah lagi cinta " Eunyun berterus terang .
" kita rapatkan lagi relay kita Eunyun baru boleh timbul perasaan suka tu "
" aish saya betul betul takde perasaan kat awak Jisung bagi saya awak kawan baik saya "
" awak tahu kan lelaki dengan perempuan kalau berkawan boleh timbul perasaan suka "
" saya taktahu macam mana nak cakap saya jujur jelah , saya tiada lelaki yang boleh menempati hati saya kecuali WinWin "
" tapi awak nak bercerai dengan dia ! " tengking Jisung .
Eunyun terkejut dan cuba mencari cara menenangkan Jisung .
" awak kita kat tempat awam jangan macam ni duduk dulu "
setelah tenang Jisung pun duduk .
" tolong bagi saya peluang untuk bersama awak "
[DI BANGLO]
setelah lama melepas marah WinWin akhirnya terbaring di atas katil .WINWIN POV
aku takboleh macam ni ! aku takboleh hidup tanpa Eunyun , aku akan cari cara untuk berbaik dengan Eunyun .MALAM HARI [DI RUMAH EUNYUN]
kelihatan Eunyun termenung ke luar tingkap memikirkan lamaran Jisung .EUNYUN POV
haish kenapa aku diuji sampai macam ni sekali , aku masih takboleh lupakan WinWin tapi dah tambah masalah baru . patut ke aku bunuh je diri aku ? atau aku memang tak layak bahagia ?
YOU ARE READING
THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWIN
Fanfiction18+ " just you can make me high , I like your body " WinWin btw kalau nak jadii kawan meh laa chat hehe :3