CALM

396 31 0
                                    

pada pagi ini JungJung dan Eunyun hendak ke rumah WinWin . JungJung mengunci pintu rumah dan masuk ke perut kereta dan memecut laju .

[DI BANGLO]
TINGG TONGG loceng ditekan .
kelihatan Pn Dong muncul " nae waeyo ? " soal Pn Dong .

" kami ada benda nak bincang " kata JungJung . lalu Pn Dong menjemput mereka masuk .

" ada apa ya ? " soal Pn Dong lembut .

" Eunyun dah mengandungkan anak WinWin selama tiga bulan " kata JungJung serius .

" bwo ? " Pn Dong terkejut .

" ahjumma saya nak jumpa WinWin sekejap " pinta Eunyun .

" nae boleh dia ada kat atas " kata Pn Dong . Eunyun pun naik ke atas bagi bertemu WinWin .

WinWin sedang duduk termenung di depan cermin , Eunyun mengetuk pintu dan telah mematikan lamunan WinWin .

" wae ?! " soal WinWin kasar .

" saya nak awak terima rawatan kat hospital " kata Eunyun ketakutan .

" kau gila ke ?! semalam aku kata taknak kan ! " tengking WinWin .

EUNYUN POV
patut ke aku bagitahu yang aku mengandung , aku takut dia suruh gugurkan , aku sayang anak ni , kalau bagitahu boleh buat dia terima rawatan jadi aku akan bagitahu .

" WinWin aa saya mengandung anak awak dah tiga bulan " kata Eunyun lembut .

" bwo ? jingjja ? " soal WinWin teruja .

" erm , saya nak awak sihat untuk anak ni WinWin , kita boleh hidup bahagia " kata Eunyun .

" kau suka aku ? " soal WinWin kehairanan kerana dia berfikir Eunyun membencinya .

" nae , naneun joahae " ucap Eunyun .

" tapi aku taknak pergi hospital , aku taknak " bantah WinWin .

" WinWin awak buatlah demi saya kalau bukan demi saya buatlah demi baby ni " pujuk Eunyun lembut .

" cuba awak sentuh perut saya " kata Eunyun. WinWin pun pergi ke Eunyun dan memegang perut Eunyun .

" dia ge gerak " kata WinWin terkejut + teruja .

" kita pergi hospital ea ? saya janji saya lawat awak dengan baby kita " kata Eunyun .

" nae saya buat awak jangan tinggalkan saya " kata WinWin sayu .

" nado joahae " ucap WinWin dan memeluk erat Eunyun .

mereka berdua turun ke bawah dan meminta izin Pn Dong untuk membawa WinWin ke hospital dan mereka pun menuju ke hospital .

[DI HOSPITAL]
" WinWin saya dah daftarkan awak , awak masuk lah ya ? " kata Eunyun .

" erm nae " jawab WinWin lalu masuk ke dalam wad .

Eunyun dan JungJung pulang ke rumah .

MALAM HARI
Eunyun duduk didalam bilik dengan termenung dengan sayu , hatinya berfikir apa yang sedang dilakukan WinWin . Eunyun terlampau lelah dan melelapkan mata .

[KEESOKAN HARI]
Eunyun bersiap untuk melawat WinWin , tujuan nya harini untuk menetapkan tarikh perkahwinan mereka .

[DI HOSPITAL]
setelah Eunyun tiba WinWin terus memeluk erat Eunyun .

" yah WinWin aaa dah la tu " kata Eunyun sambil tersengih .

" saya nak tetapkan tarikh kawin kita " kata Eunyun stp .

" hm saya ikut ahjumma je janji saya kawin dengan awak " kata WinWin .

[DI RUMAH EUNYUN]
TINGG TONGG loceng ditekan . JungJung pun keluar .

" nae waeyo ? " soal JungJung .

" saya nak jumpa Eunyun " kata Jisung .

" mianhae tapi Eunyun takde dia pergi melawat WinWin kat hospital " kata JungJung .

" bwo ? " Jisung terkejut .

" lagi satu noona tahu Jisung ex Eunyun , Eunyun dah nak kawin jadi tolong jauhi dia " kata JungJung serius .

" bwo ? what the f*cking d*de ! " Jisung bengang terus pergi . JungJung risau jika Jisung melakukan sesuatu .

tanpa disedari ada seseorang yang memerhati .

[BERSAMBUNG]
[VOTEE TAUU , THANKYOUUU ]

THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWINWhere stories live. Discover now