KEESOKAN HARI [DI RUMAH EUNYUN]
" Eunyun aa , ppalli " kata JungJung ." nae chakaman " balas Eunyun .
Eunyun telah siap dan turun ke bawah .
" Eunyun aa jingjja , betul ke apa yang Eunyun nak buat ni ? " soal JungJung .
" nae Eunyun nak tolong WinWin " balas Eunyun .
mereka keluar dan mengunci pintu , tujuan mereka adalah ke rumah WinWin .
[DIBANGLO]
TINGG TONGG , loceng ditekan kelihatan seorang wanita berusia keluar ." nae , waeyo ? " soal wanita itu .
" saya cari WinWin " jawab Eunyun .
" er , maaf awak siapa ? " soal wanita itu lagi .
" saya kawan WinWin saya nak tolong WinWin tentang sakit nya " jawab Eunyun .
JungJung hanya berdiri disebelah Eunyun dengan muka masam , kerana JungJung tidak suka Eunyun berbuat baik pada orang yang menjahatinya .
" ah , jemput masuk " ajak wanita itu .
mereka bertiga masuk dan duduk di sebuah sofa panjang , Eunyun tertanya tanya siapakah wanita itu pada WinWin .
" chakaman ahjumma panggil WinWin " kata ahjumma WinWin .
EUNYUN POV
owh ahjumma , pelik jugak tadi ingatkan mak dia (sambil menepuk dahi)tanpa Eunyun sedar yang WinWin sudah pun turun , kerana rindu WinWin langsung memeluk Eunyun dari belakang .
Eunyun terkejut . JungJung yang melihat tindakan WinWin pun mengalihkan WinWin dark Eunyun .
" Eunyun waeyo ? awak tahu tak saya rindukan awak " ucap WinWin
" WinWin saya actually ada something nak cakap " kata Eunyun .
WinWin tidak mengendahkan Eunyun dan terus ke tempat lain . perangai pyscho WinWin semakin hari semakin parah seperti orang gila .
Eunyun menarik tangan WinWin dan membawa WinWin ke dapur , diikutkan JungJung mahu mengikuti mereka tapi di halang Eunyun menggunakan isyarat mata .
DI DAPUR
" awak kena dengar cakap saya , saya nak bawak awak pergi dapatkan rawatan hospital " kata Eunyun." bwoya ?! andwaee !! " bantah WinWin .
" saya kena hantar awak jugak " paksa Eunyun .
WinWin marah lalu mencekik leher Eunyun , Eunyun menjerit tapi tidak dapat didengari JungJung .
" kau takfaham bahasa ke ? aku kata aku taknak , aku taknak lah bodoh ! " tengking WinWin .
WinWin meletakkan Eunyun di atas meja makan .
" aku dah lama takrasa body kau ni , macam sedap je " kata WinWin sambil menjilat lidah dan ketawa sinis .
WinWin membuka baju Eunyun dan langsung menjilat ***** Eunyun .
" WinWin hajima ! " halang Eunyun namun dia kehabisan tenaga .
JungJung masih menunggu mereka .
15 MINIT KEMUDIAN
" AH AH AH , kau masih lagi sedap macam dulu " kata WinWin sambil bermain bersama Eunyun ." ah ah ah , WinWin hajima " kata Eunyun .
30 MINIT KEMUDIAN
Eunyun keluar dari dapur dengan mata bengkak menangis . JungJung tidak perasan .Eunyun mengajak JungJung pulang dengan cepat .
[DI RUMAH EUNYUN]
Eunyun masuk ke bilik dan mengunci diri , manakala JungJung masih tertanya tanya .dari pagi tadi sampai malam Eunyun berkurung dalam bilik , JungJung menuju ke bilik Eunyun .
KREKK KREKK pintu dibuka
" Eunyun waeyo ? " soal JungJung .tiba tiba Eunyun teresak kuat .
YOU ARE READING
THE MOST CRUEL PSYCHOPATH | WINWIN
Fanfiction18+ " just you can make me high , I like your body " WinWin btw kalau nak jadii kawan meh laa chat hehe :3