-11-

438 38 4
                                    

Řekl jsem si, že bych nemusel ukazovat svuj velký fanboy talent a rozplývat se nad nimi a hrát takového nedostupného.

Hyunjin ani Felix se neměli k jedinému slovu tak jsem se rozhodl mluvit já.

,,Dobrý my budeme vystupovat. Pojďte kluci ne? Nechtěli jste náhodou trénovat?" řekl jsem jak nejvíc sebejistě co to šlo a vyšel jsem z výtahu. Koutkem oka jsem se koukal po té slavné trojci a když jsem uslyšel jak se výtah zavřel tak jsem se otočil zpátky ke dveřím.

,,Co to bylo? A proč jsme sakra vystoupili v druhém a ne třetím patře?" zeptal se dost zmatený Hyunjin. Felix ještě zkoumal výtahové dveře, ale netuším proč.

,,No nic... Počkat my jsme ve dvojce? Sakra já myslel, že je to trojka, ale díky, že jste ze mě neudělali nulu a neřekli, že jsme na špatném patře." upřímně jsem jim věnoval úsměv a šel zpátky k výtahu.

,,Já to neřekl, protože jsem byl upřímně zaskočený a na Felixe se jen stačilo podívat a šlo vidět, že je jak Ariel co vyměnila svůj hlas za nohy." odvětil Hyunjin a šťouchl Lixe. To ho probralo a všichni jsme čekali na výtah.

~

,,Podle mě mu ty kudrnaté vlasy sluší víc než ty rovné." řekl dost přesvědčený Lix.

,,Ne podle mě mu rovné vlasy sluší víc. Vypadá víc dospěle podle mě." tentokrát dodal Hyunjin.

,,Kluci zdá se mi to nebo z dvojky se ozývá hudba? Vždyť tam máme být my." Přerušil jsem jejich debatu o Chanově hlavě a šel blíže ke dveřím. Začal jsem víc poslouchat těm hlasům uvnitř.

,,Zkus si představit prostě ehm nevím... že Prostě je blbost, aby králík a prase se jmenovali nějak odborně. Podle mě je prostě lepší to nechat pojmenovat po tobě. Changbin a hotovo." slyšel jsem tlumené hlas,v pozadí nějakou hudbu a smích. Klukům jsem ukázal ať jdou blíže.

,,Heeej já bych taky nenechal, aby se nějaké zvíře jmenovalo veverka nebo quokka, protože když někdo řekne Jisung tak to stačí a člověk si představí tebe a to zvíře. Jsou přímo totožní!"

,,Kluci nechcete se konečně věnovat hudbě?" Poslední co jsem zaslechl zevnitř.

,,Hej co vy tu tak stojíte před tím? Měli jste mě počkat uvnitř ne? A neříkejte, že je to zamknuté vždyť jsem to odemykal." přišel za námi náš učitel a přišel ke dveřím.

,,No vždyť nejsou zamknuté tak proč nejste uvnitř- zdravím kluci. Ty jo vás jsem dlouho neviděl." najednou zmizel v místnosti a rukou nám před tím stihl ukázat ať jdeme dovnitř.

Podívali jsme se na sebe a vešli pomalu dovnitř. Uvnitř nebyl nikdo jiný než mně už dobře známí kluci z 3rachy. To tu v JYP Entertainment nikdo jiný není?

,,Kluci tohle jsou Bang Chan, Changbin a Jisung. Jsou z 3Racha, ale já myslím, že je dobře znáte. Myslím, že je čas vám je představit. Tohle budou vaši backup dancers." oznámil tak nějak nám všem.

Já vykulil oči tak, že mi málem nevypadaly z důlku a to stejné ti dva vedle mě. Felix měl už snad i připravené ruce ty oči chytat.

My!?!?

Backup dancers???!

Pro 3Rachu?!?!

Jako tohle už je moc, ale moc velká náhoda!! Sakra co se tady děje? Je to na nás nějaký.. Prank?

Hlasitě jsem polknul a díval se na všechny v místnosti. Snažil jsem se nevypadat moc nervózně, ale bylo to těžké. Vždyť jsem už tančil pro BTS tihle by pro mě měli být hračka. Vždyť já nejsem takový. Sakra musím se dát dohromady. Dal jsem si facku a probral se. Bylo mi jedno, že se na mě podívali opravdu divně.

,,Zdravím já jsem Lee Minho a dá se říct, že jsem zakladatel tady toho tria. Prvně jsme tančili jen tak na ulici a pro zábavu, ale pak nás oslovil jeden manažer od tud a jsme tu. Je mi opravdu velkou ctí a tuším, že i pro kluky je to velká pocta pro vás tančit." řekl jsem s velkým charizmem. Teda já si myslel, že jsem ten neodolatelný a každý by po mě skočil.

Flashback

Šel jsem pro další bednu a Lix mi šel pomoct. Odmontovali jsme ji od stojanu a sesadili dolů. Pak jsme uvolnili nějaké šrouby teda Felix je odmontoval. sledoval skupinu čtyř lidí co se na nás z dáli dívají a říkají si něco. Dva na ukazují, ale nikomu nejde vidět do obličeje, protože mají roušky a čepice. Na konci jara je to trochu zvláštní, ale dobře. Možná se jim to líbí. Rysy a stavbou těla mi tři z nich přišli nějak povědomí. Bylo skoro všichni stejně vysocí na toho čtvrtého, ten byl viditelně vyšší. Nadskočil jsem, jelikož mi Felix poklepal na rameno

,,Minho? Dáváš pozor?"

End of flashback

,,Eh? Au" podíval jsem se na Hyunjina co do mě žduchnul. Naznačil mi ať dávám pozor.

,,Rád jsem vás poznal, doufám, že se poznáme víc. Tak zatím" dořekl s úsměvem Chan. Nejspíš když jsme nedával pozor se museli všichni ostatní... představit? Zvláštní to představa.

Dveře se zabouchly a oba dva vyletěli na našeho choreografa. Já si jen pamatoval obličej všech tří.

Chan se usmál, když mě uviděl ve dveřích a zjistil, že my budeme ti tanečníci. I když oni to vlastně věděli.

Changbin se jako první podíval na mě. Ten pohled byl snad ještě horší než dneska ráno. Nebyl nejspíš nadšený, že to musíme být my. Ale nechápu proč? Vždyť jsem mu vůbec nic neudělal.

Poslední byl Jisung. Z jeho pohledu nešlo vyčíst nic jiného než jen překvapení. Nevěděl jsem, jestli je šťastný, naštvaný, smutný či snad.... zmatený?

,,Hele já vám to chtěl říct už pár dní zpátky jen mi kluci řekli, že byste se mohli setkat a před tím oni neměli čas a pak se to nějak semlelo takže tak... no alespoň už víte pro koho budete tancovat." usmál se. Felix byl opravdu mimo a Hyunjin nejspíš taky, jenže já neměl absolutní tušení jak se tohle bude dál vyvíjet. To si jako ten někdo nahoře hází kostky nebo co? Přijde ti to vtipné? Hm? Mně to opravdu vtipné nepřijde!

___

Další kapitola is back! Doufám, že se vám líbila a jak myslíte, že se to bude dál odvíjet? Komentáře máte otevřené a můžete psát.

Vaše Maya

Your Dancer [Minsung]- pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat