Ti co vešli byli popravdě velice známí. Byli to jedni z nejslavnějších tanečníků v jižní koreji. Hyunjin byl jeden z jejich velkých fanoušků a dost šílel když je viděl vejít. Já se taky snažil zachovat klid ,ale moc mi to nešlo. Felix moc nevěděl kdo jsou ,ale díky nám je alespoň trochu znal.
,,Tak jo tihle. Budou vás trénovat. Neříkám, že nejste dobří ,ale věřte mi že máte ještě na čem pracovat. Já už půjdu a tihle se vás ujmou. Hodně štěstí." Odešel a zůstali jsme jen my a ti tanečníci. Tak to jsem zvědavý.
~
,,Tak dobře zítra pokračujeme na tom co jsme vám říkali ano? Hezký večer. A rádi jsme vás poznali." Rozloučili jsme se a šli po chodbách domů. Když jsem šel ve předu s Hyunjin a bavil se o nějaké sestavě, že když jsme tančili a že jsem udělal chybu a spol ,tak Felix zastavil. Otočil jsem se na něj společně s Hyunjinem a uviděli jak stojí a dívá se do chodby která byla jako křižovatka. Stál s úsměvem a otevřenou pusou.
,,Lixi jsi v pohodě?" zeptal se Hyunjin a šel za ním. Felix na něco nebo na někoho ukázal a Hyunjin se postavil úplně stejně. Šel jsem tedy za nimi a myslel, že tam budou nejspíš twice nebo got7 ,day6 kluci moc nejedou. Když jsem se tam podíval uviděl jsem jak proti nám jde CB97 a SpearB. Jenže J.One nikde. Už jsem chápal jejich pohledy. Ti dva se ,ale o něčem bavili a tak se na nás ani nepodívali. Kluky jsem zatáhl na bok abychom nepřekáželi. Oni si nás nevšimli a jen vešli do nějaké místnosti co byla za námi. Když jsem jen nahlédl dovnitř uviděl jsem tam menší postavu v dlouhé mikině, uplých ryflích a čepici. Poznal jsem ho okamžitě. Byl To Jisung. Hned co se zavřeli dveře tak jsme jen šli dále a když jsme vyšli před budovu, začali jsme skákat a pištět jako nějaké holky.
,,Byli to oni ,že?" zeptal se Hyunjin.
,,Nepoznáš je snad? Jasně že jo. Chris a Bin vypadali úžasné." řekl Felix.
,,A ten Han? Byl strašně roztomilý." řekl jsem s úsměvem.
,,Počkat ,kde byl? Já ho neviděl." ,,Já taky ne" řekli kluci.
,,Viděl jsem ho když vcházeli do těch dveří. Byl roztomilý." řekl jsem úplně šťastný.
~
Několik dalších dnů jsme trénovali a trénovali. Tentokrát už měl přijít den kdy jsme měli zkoušet i s našimi hlavními hvězdami. Nemohl jsem se dočkat, až je uvidím i když jsem si myslel že je asi nebudeme znát, a že to bude nějaké neznámé trio.
Jednou ,když jsme šli na oběd, tak jsme seděli u stolu sami. Kolem bylo celkem plno. Nedivil jsem se ani když k nám Přisedli dva kluci. Vypadali velice mladě.
,,...jo a proto si myslím, že když se seznámíme s nimi tak mě dostanou k Day6 a já s nimi budu zpívat." zaslechl jsem konverzaci těch dvou co seděli u našeho stolu. Hyunjin a Felix se bavili o něčem čemu jsem já moc nerozuměl.
,,Promiň ale to že jsme trainees neznamená, že hned budeme velcí přátelé 3Rachy a, že si zazpíváš s Day6 jen tak." zasmál se ten druhý. Hned co jsem zaslechl jméno 3Racha tak jsem se chtěl hned zapojit.
,,Oh Ahojte vy znáte 3Rachu?" zeptal jsem se na tak stupidní otázku. Samozřejmě, že ano. Kdo by je neznal?
,,Jasně kdo by v téhle době neznal jedno nejznámější rappové trio." odpověděl mi jeden. Vždyť to říkám. Chvíli jsme se bavili a přidali se k nám i Hyun s Lixem. Zjistili jsme, že ti dva se jmenují Seungmin a ten druhý Jeongin. Zrovna když jsme probírali co tu dělají ,tak se mi chtělo jít na záchod. Omluvil jsem se a odešel jsem na toaletu. Když jsem odcházel z toalet vrazil jsem do někoho. Hned jsem se uklonil a omluvil. Podíval jsem se a nemohl jsem věřit do čí hrudi jsem to právě narazil.
----------
Nazdárek. Omlouvám se že tak pozdě vydáván další díl ale mám toho hodně kvůli školy a tak. Ale jsem ráda že se příběh líbí a že sklízí takové ohlasy. Snad už budu více aktivní.
Vaše Maya
ČTEŠ
Your Dancer [Minsung]- pozastaveno
FanfictionLee Minho je velký fanoušek skupiny 3Racha a jak se říká má crush na jednoho z jejich členů Hana Jisunga. Přeje si ho alespoň potkat nic více. Co když ale s jeho přáteli budou jednoho dne tančit na náměstí a všimne si jich producent skupiny 3Racha? ...