-10-

424 39 4
                                    

,,Čemu se smějete?" zeptal se Hyunjin, který zrovna přicházel z venku, jelikož venčil svého psa.

,,Ale jen jsem se ptal-" začal vysmátý Felix, ale já mu rychle skočil do řeči.

,,Na to, proč mi tehdy Dori skočila na ten obličej pamatuješ?" zachránil jsem to první vtipnou historkou co mě napadla a kterou Hyun zná.

,,Ježiši to byla sranda já myslel, že se na místě pochčiju smíchy." zasmál se Hyun a šel psovi umýt tlapky.

,,Hele víš co? Ještě to Hyunovi říkat nebudeme. Vím, že není tak velký fanoušek kluků, ale podle mě bych tomu dal chvíli čas. Možná se na to úplně zapomene. Navíc já teď potřebuju chvíli odpočívat. Sice tohle by se mělo uzdravit a zahojit do pár dní, ale radši chápeš ne?" Felix přikývl a já pak Hyunjinovi nakecal že jsem spadl včera při cestě domů a pak jsem se nějak dostavil domů, kde jsem si to ošetřil.

~za týden~

Zrovna jsem procházel kolem studia, kde jsou většinou kluci z 3rachy a slyšel jsem nějakou hudbu. Myslel jsem si, že tam nějak zkouší, ale znělo to, jako kdyby si pouštěli už hotový song. Zastavil jsem se a dal ucho ke dveřím. Jako kdybych slyšel Jisunga, teda my si vlastně nepotykali no prostě J.Ona(?), jak rapuje. Bylo to, ale dosti tlumené pak najednou začal asi zpívat CB97 a pak už tam bylo jen něco anglicky. Znělo to celkem dobře teda podle toho co jsem slyšel. Byl jsem ,ale nadšený, že nejspíš vydají novou písničku.

,A SAKRA!' zakřičel jsem v hlavě a spadl na zem. Někdo zevnitř otevřel dveře. Nevypadal jsem po ránu zrovna nejlépe tak jsem doufal, že to není třeba J.One. Ten den jsem měl štěstí byl to jen SpearB.

,,Oh sorry nevěděl jsem, že nás odposloucháváte a taky jsem to netušil, že by jste něco takového dělal." odfurknul si a s přetočenýma očima mi podal ruku.

,,Oh děkuju ti." usmál jsem se a otřepal si oblečení od zemní špíny nebo co to bylo.

,,Radši už jdi. A radši dělej, že jsi nic neslyšel jasný? A jo... neřekl jsem vám že mi můžete tykat jasný? Sbohem" odešel dost naštvaně. Netuším, co mu přelítlo přes nos, ale ještě nedávno co jsem tam byl tak se choval mile. A navíc já jsem starší než on teda jak jsem zjistil podle internetu a to o celý rok! Tak co mu je?

~

,,Já myslím, že s takovou byste mohli začít trénovat už i s klukama. Tak týden bych možná ještě trénoval jen tak a domluvím to s těmi nahoře a uvidíme. A jsem rád, že ses Minho hodil zas do formy. Jsem rád, že to nebylo nic vážného. No nic teď máte tak jako vždy pauzu a pak se sejdeme ve... Asi ve dvojce a tam bycom to zkusili znova jasně?" zaznělo od našeho 'učitele' choreografije a my mohli jít. Dneska jsme měli pauzu o něco dřív než normálně, takže tu byla opravdu malá možnost potkat Mina s Inem.

,,Já bych upřímně začal trénovat na písničky od těch kluků jakože od koho budeme ti danceři jestli chápete. Prostě tančit na 3rachu a pak dělat nějaké covery je nám celkem k ničemu." oznámil Hyunjin svůj názor na věc nám všem.

,,Mate jako... takhle... mě je to upřímně jedno. Jsem rád, že tu vůbec jsme, ale guys did you hear that we can meet them in... in a week?" začal šílet Felix protože on z nás byl nejvíc mimo z toho pro koho tančíme.

,,Yongbuku! Víš, že já a Angličtina nejsme takoví kamarádi jasný? Kdyžtak se mnou mluv korejsky a nebo anglicky jen něco málo."

,,Neříkej mi Yongbuku!"

,,Nemluv anglicky!"

,,Jsem Australan a korejštinu se pořád ještě učím!"

,,No, ale tuhle frázi umíš říct korejsky ne?"

,,Tak se ty nauč anglicky hm?"

,,Okej kluci stačí. Tohle jsme řešili kolikrát." zastavil nás Hyunjin.

,,Tobě se to říká ty mu rozumíš." protočil jsem oči.

,,Jo, ale jen někdy. Všichni se učíme a respektujeme. Kdyžtak já ti to budu překládat pokud to bude něco fakt šíleného co vím, že nebudeš absolutně rozumět. On mluvil o tom že už je konečně potkáme. Nějak tak. A teď pojďte jíst. Mám hlad." odřekl ten vysoký a šel si pro jídlo. Já se jen podíval na Felixe a oba dva jsme se zasmáli.

,,Okej sorry Lixi víš ,že jsem to tak nemyslel." přišel jsem k němu a bochnul ho lehce do ramene.

,,V pohodě hyung." Usmál se a šel za Hyunem.

~

,,A prostě proto si myslím, že je čokoláda lepší než vanilka a to ne jen jako zmrzlina." řekl nejvíc sebejistý Felix a napil se ze své jemně perlivé vody.

,,Ale vždyť vanilka je-" začal Hyunjin hned házet nové argumenty o tom,že prostě vanilku nepřekoná čokoláda, ale já věděl,že by tohle trvalo dlouho a tak jsem ho přerušil.

,,Máme sraz ve dvojce že? A dvojka je... není u té velké místnosti s tím klavírem? Víte ne? Takový ten klavír a u něho pak ještě klávesy. Je to tuším v třetím patře?" Felix se hned začal zamýšlet a Hyunjin něco počítat.

,,Jo ve třetím patře" odvětil Hyunjin.

,,Pokud myslíš to s tím závěsem a velkým oknem tak jo u toho to je. Asi bychom už měli jít." odpověděl Lix a my se vydali do třetího patra.

Vešli jsme do výtahu a zmáčkli tlačítko s trojkou. Dlouho jsme nejeli. Když jsme zastavili, tak jsem jako vždy zkoumal svoje boty. Dveře se otevřeli a kluci zůstali stát. Já si prohlédl boty lidí co stáli před výtahem.

Viděl jsem 6 nohou. Dva z nich měli černé boty a jelikož se v botech moc nevyznám tak nevím ale ta menší noha měla takové víc e-boy boty a ten druhý měl takové víc elegantní, ale zároveň pohodlne. Teda alespoň tak vypadaly.

Ten třetí měl conversky se zvýšenou podrážkou... J.One?! Vždyť to může být kdokoli a ne jen on..

,,Budete vystupovat nebo můžeme vejít?" ozval se nám všem známý hlas. Byl samotného CBho.

Jakto, že já mám štěstí je v poslední době potkávat tak často?

________

Guess who's back. Back again.

Sice nemám absolutní nápad jak to dal rozbíjet, ale zas chytla psací nálada tak se můžete těšit.

Dost mrzí co se teď děje kolem stray kids. Kvůli těm se říct fake fans jsou kolem nich pořád kauzy a úplně zbytečné. Mrzí to a doufám že nebudete věřit těm hoax a celkově falešným věcem o nich. Oni si zaslouží všechno.

Vaše Maya.

Your Dancer [Minsung]- pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat