,,To vám nepřišlo, že by se choval zle jen oproti mně?" nechápal jsem je. Šlo perfektně vidět, že se Changbin choval dost ošklivě. Navíc pokud si dobře vzpomínám, tam u nic se mi představil apod, takže vlastně tykání bylo.
,,Ne? Zachoval se normálně...?"
Normálně? Tohle mu přišlo normální?
,,...Prostě ti řekl, že jste si nepotykali a hotovo. A možná jdi jen unavený a překvapený ze všeho." Hyunjin už měl taky určitě dost.
Felix radši mlčel. A ti dva? Ti tam chvíli zůstali s ním a pak šli ještě prý zkoušet. Nevím, ale zkoušet kolem už půlnoci není zrovna nejlepší, ale tak co já nejsem profesionál ve zpěvu.
,,Okay tak víš co-" nestihl jsem to do říct.
,,Co?" řekl dost unaveně Hyunjin. Vlastně Felix nás ani neměl možnost poslouchat. Šel před námi a poskakoval si. Možná si něco pobrukoval.
,,Dokážu ti, že mě nemá rád. Nevím proč, ale prostě nemá." Hyunjin protočil oči a jen dal pokračoval v chůzi. Měl bych zas někdy upadnout, aby mě mohl Chan zachránit a já si vyříkat s tím svalnatým borcem co má za problém.
~
Zvonek zvoněl celým bytem mezitím co jeho majitel pořád spal. Jeho dva přátelé zvolili už dobrou chvíli, ale pořád nic.
,,Nemáš náhradní klíč? Fakt jsem si nemyslel, že ho budu potřebovat, tak jsem ho nebral." Hyunjin, který už po několikáté zmáčkl zvonek zoufale zpovídal Felixe.
,,Určitě. Měl by být v mém setu klíčů-"
,,To mi říkáš teď? Po půl hodině?!" zakřičel Hyun.
,,Za prvé myslel jsem,že otevře a nechtěl se mu vloupávat do bytu. A za druhé! Není to půlhodina, ale necelých 15 minut." odvětil Felix odemikajíce Minhovy dveře bytu.
,,AAAAAAAH" vyjekl Hyun u nejstaršího postele.
,,CO?!" zakřičel zmatený a rozespalý Minho.
,,Zaspal jsi růženko. Zvonili jsme na tebe, volali ti a taky klepání nezabralo. Proto musel Lix vytáhnout tajnou zbraň." ukázal na Lixe stojícího ve futrech cinkající klíčky.
,,Cože? A kolik teda je? Vždyť si ani nepamatuju, že bych šel spát.." opravdu jsem si nepamatoval to, že bych šel spát.
Celou noc jsem ležel a hleděl do stropu. Přemýšlel jsem o tom všem.
,,Well blbý. Vstávat a jde se do práce kamaráde. Jestli chceš můžeme se cestou stavit někam na jídlo." kývl jsem a šel se připravit.
~
,,Ne a tisíckrát ne." odmítal Hyunjinův názor.
,,No tak přiznejme si, že prostě wrap je lepší než Burger. Neříkej, že ne." Nechápal jsem, jak si tohle mohl někdo myslet. Wrap lepší než Burger? Jsme snad zvířata?
Vycházeli jsme po schodech nahoru, protože 've výtahu by nám stuhly svaly' jak Hyun říkával. Zrovna jsme jedli snídani, která se skládala z fastfoodu a vody.
,,Ne prostě ne.. vždyť tam máš housky a to maso je mnohem lepší." Felix, ale pořád nepřestával.
,,Ne ta tortilla okolo je mnohem lepší a amvic když kousne z jedné strany, tak se ti to z druhé nerozsype celé ven hm?" Zrovna jsme procházeli uličkou směr taneční místnost, když když tom se Felix zastavil. S Hyunem jsme se na něj povdivali tázavým pohledem.
,,Musím si odskočit. Jine podržel bys mi to prosím? Hned tam budu můžete jít." usmál se a zmizel. Jen jsme pokrčeli rameny a pokračivali jsme v debatě. Tentokrát jestli hranolky z Mekáče nebo KFC jsou lepší.
~
Seděl jsem na pohovce a uvazoval si pořádně boty. Hyunjin mezi tím vybíral nějakou hudbu na rozehřátí a rozcvičku. Tu každý děláme sám, ale hudbu stejnou.
Dveře se rozletěly a v nich vysmátý Felix. Když se rozhlédl po místnosti, zavřel dveře a v klidu došel k pohovce za mnou se přezout. Hyunjin a já jsme na něj koukali jak v transu.
,,Co se stalo..?" zeptal se nakonec Hyunjin. Felix odvětil pouhé: ,,Nic" a šel na 'parket' se protahovat a rozcvičovat.
~
Seděli jsme u oběda s kluky a povídali si. Všichni kromě Felixe. Ten seděl s opřenou rukou o bradu, jedl, díval se někam do blba a usmíval se. Dneska se usmíval celý den. Najednou mě někdo, jak jsem později zjistil Jeongin, šťouchl do ruky.
,,Co s ním dneska je?" zašeptal. Asi aby nás ostatní neslyšeli. Já jen pokrčil rameny. Nevěděl jsem.
,,Nemám tušení. Chová se tak od doby co jsme přišli sem. Můžeš se ho zeptat." Jeongibn přikývl, ale já netušil, že to fakt udělá.
,,Ss Lixi. Co se stalo, že se usmíváš.. více než obvykle?" Felix po chvíli asi přistál zpět na zemi a nadzvedl obočí.
,,Ehm co by? Mám prostě Dobrou náladu." odvětil a více se věnoval jídlu. Tentokrát se do naší konverzace připojil i Hyunjin a Seungmin, kteří se předtím bavili mezi sebou.
,,Ne. Něco se muselo stát, protože od té doby co jsi přišel ze záchodu jsi takový. Jsi vypustil prd cos držel moc dlouho nebo??" řekl se úšklebkem Hyunjin. To rozesmálo jak Mina tak Iena. Felix protočil oči v sloup a neodpovídal.
,,No taaak. Lixiii~ Yongbukie~ pověz nám to." řikali jsme s Hyunem a ti dva se v pozadí pořád smáli.
,,Dobře, ale když to řeknu, necháte mě?" zeptal se vážně Felix. Mi se prvně na sebe podívali, ale hned na to přikývli.
,,Achjo no.. když to jste vy. Jak víte šel jsem na záchod a to není noc nového a divného, že?" díval se na nás a čekal odpověď. Všichni čtyři jsme přikývli.
,,No jenomže když jsem si umýval ruce a pak se upravoval v zrcadle, vešel tam hádejte kdo..." Nedal nám ani čas na nádech natož na odpověď. ,,...Chris! Ale to není to nejlepší. Měl na sobě tílko, a tak mu to odhalovalo jeho krásné ruce. Nene počkat to taky není to nejlepší..." na chvíli se odmlčel.
,,...Pochválil mi účes! Chápete to? Christopher Bang Chan mi pochválil můj účes." rozplýval se a usmíval od ucha k uchu jak nejvíc to šlo.
Pro upřesnění. Měl zrovna blond mullet a být upřímný? Sakra mu to slušelo. Nedivím se a když mu to pochválil Chan tak tyjo. Už ho chápu. Vyšiloval bych stejně.
______
Jsem zase tu. Já vím šílené co? Vím nijak moc zajímavá kapitola, ale občas prostě musí být klid před bouří.
Doufám, že se líbilo a hlasy plus komentáře potěší.
Vaše Maya
ČTEŠ
Your Dancer [Minsung]- pozastaveno
FanfictionLee Minho je velký fanoušek skupiny 3Racha a jak se říká má crush na jednoho z jejich členů Hana Jisunga. Přeje si ho alespoň potkat nic více. Co když ale s jeho přáteli budou jednoho dne tančit na náměstí a všimne si jich producent skupiny 3Racha? ...