-12-

463 34 2
                                    

,,To jako budeme jejich jediní back up danceři?" napadla Hyunjina upřímně dobrá a logická otázka. Nemůžeme být jediní. Pomalu jsem došel ke klukům s rukama skříženýma na hrudi.

,,Tak asi logicky ne. Bude vás samozřejmě víc, ale vy budete dá se říct hlavní? Jo dá se to tak říct. Kluci samozřejmě nemají jenom písničky na, které se dá tančit. myslím, že je znáte sami, ale takový The Boxer a nebo For You? Na ty určitě choreo bude, ale nějaké i oni sami říkali, že choreo jednak nejde a ani nechtějí. Tak pořád z velké většiny jsou to hlavně rapová trojce." náš choreograf budeme mu říkat třeba Jay, se odtáhl od namáčknutého Felixe, který na něm byl stále nalepený a odpovídal nám.

(Některé Stray kids písničky budu považovat jako písničky 3racha, jelikož skz tam neexistují)

,,Taky vás nejspíš napadá jakto, že zrovna teď a takové věci? No kluci budou v nové soutěži a půjde tam hodně o vystoupení, nejspíš nějaký děj a dále. Zatím víme co se bude dít v prvním kole, ale tanečníci budou dost důležití." nejvyšší z nás se při svém monologu otočil a kráčel pro složku, které se objevila na skříňce u dveří hned vedle notebooku. Vzal si ji a šel zpět k nám.

,,Dobře, když teda budou na soutěži a bude tam důležitý nějaký příběh, tak jako kluci... neměli by mít spíše tanečnice?" nadzvednuté obočí na mém obličeji z daleka nechybělo. Kluci vedle mě kývali v souhlas.

,,Hele kluci tak to se neptejte mě, ale přijde mi to jako nějaký typický. No..."

~

,,...Oni původně chtěli holky, ale pak když prý šli s jejich manažerem ven někam za tím týmem se kterým chtěli spolupracovat, tak nás tři uviděli na náměstí tančit na jejich písničku a řekli si, že je to jako znamení a chtěli nás. Proto za námi přišel nějaký ten manažer jak jsme říkali nedávno a proto jsme teď tu." odvyprávěl Felix už asi po páté, protože jsme ho museli věčně opravovat, s úplným nadšením Seungminovi a Jeonginovi, kteří  se všechny ty informace snažili nějak pobrat.

,,Já vám nevím. Jak říkal Jay. To je jak nějaké klišé nějakých fanoušků. Prostě mi tohle přijde divní. Vždyť si vás vybrali bez nějakých zkoušek, nějakého prošacování a nebo celkového ověření a rovnou vás dali 3Rache? Guys..." lámal si nad tím hlavu druhý nejmladší z nás a snažil se v tom najít něco co by dávalo smysl. Seungmin, Jeongin a Hyunjin seděli na gauči mezi tím co Felix seděl v tureckém sedě před nima. Já se protahoval před zrcadly poslouchajíc jejich rozhovor. Měl jsem v plánu opět tančit po dlouhé pauze co jsme měli. Byl už skoro večer a až teď měli naši nejmladší čas. Poslední dobou více makají, jelikož se blíží velký den, kdy by měli ještě s dalšými čtyřmi kluky zkusit štěstí o pozdější možnost debutu. Slyšel jsem taky, že by mohli natáčet něco jako survival show. S klukama bychom jim rozhodně drželi palce a podporovali je za jakoukoliv cenu.

,,Minho ty vážně chceš po celém dni dřiny ještě tančit? Vždyť sám Jay říkal, že to pro dnešek bylo dost. Vždyť jsme sotva dýchali Hyung." dramaticky spadl hlavou na Jeonginovo rameno. Nikdo jiný než Hyunjin, že ano? Nezaujatým výrazem jsem se na něj podíval a nadzvedl obočí. On se na mě podíval zpět a okamžitě se narovnal. Povzdechl jsem a chtěl mu začít vyprávět o tom, že musíme pořádně makat hlavně teď, když jsme zjistili pro koho tancujeme, jenže mě druhý nezaujatý hlas přeskočil.

,,Hele Minho pokud si myslíš, že tě zase Han uvidí tančit a nějakým zázrakem se do tebe zamiluje tak tě budu muset zklamat. Ten tu dneska už není. S... kudrnatý je Chan, že?" seungmin pohlédl na Felixe, jelikož ten o nich věděl až moc věcí. Ten jen s úsměvem přikývl a nechal ho pokračovat dál. ,,No jak jsem říkal. Han a Chan dneska odešli hned po obědě. Jen jsem je viděl a pochybuju, že by se vrátili, protože Chan odcházel i se svým notebookem a Han měl nějakou tašku, takže pochybuju, že se vrátí.  Changbina jsem, ale neviděl a ve studiu se svítilo, takže ten tu nejspíš je, ale toho asi nechceš vidět mám pravdu?" ten malý skrček se ušklíbl a skřížil ruce na hrudi. Byl si tak jistý a zas tak moc od pravdy nebyl. Hyunjin se začal smát spolu s Jeonginem po jeho boku. Felix byl nejspíš mimo se svými myšlenkami.

,,No... za prvé přestaňte se smát a hlavně ty Hyunjine, protože velkou zásluhu přípravy jídla pro nás mám já a asi bys nechtěl být nějakou dobu bez něj hm? Za druhé chci tančit, protože musíme začít více makat hlavně teď, když jsme zjistili pro koho tančit budeme a ten dojem bych chtěl udělt fakt dobrý a nechtěl bych být ten kdo to pokazí. A za třetí mi to nevadí, že tu Han není. Jako nevadilo by mi, kdyby mě opět viděl tančit, že? Přece jen takové to typické klišé by mi nevadilo, ale-" V tu chvíli nás přerušilo otevření dveří. Přišlo mi to dost trapné, jelikož v nich stál Seo Changbin, spocený a s nějakým batohem. Všechny nás projel pohledem a hlavně mě jako kdyby přeřízl lejzrovým zrakem. Otočil jsem se na kluky, kteří byli překvapení a Felix... ten byl dost mile překvapený, že se usmíval jako sluníčko. I když kdy on není sluníčko, že? Pohled jsem vrátil na našeho narušitele, který právě protáčel oči a ne zrovna nadšeně vešel dovnitř.

,,Proč mám zrovna já to štestí vás všude potkávat? Prosil jsem se? No to je jedno. Co tu děláte? Teď mám tuhle roomku zamluvenou já a to jsem přišel ještě pozdě. Počkat není tohle Seungmin a Jeongin? Co vy tu? Já myslel, že se připravujete na tu show?" z mrzutého výrazu hned naskočil milý a překvapený úsměv. Položil si věci vedle skříňky a šel za nimi na gauč. Prostě ignoroval naši existenci. Teda spíše moji.

,,No my jsme tady přišli za Minhem, Hyunjinem a Felixem. Máme volno prozatím, ale máme v plánu ještě trénovat. Fakt bychom chtěli debutovat. Taky nám řekli, že jste si je vybrali jako tanečníky." klučina s rovnátky odpověděl s velikým úsměvem a nevnímal Hyunjinovu ruku kolem jeho ramen.

,,Jako.. jo tančí fajn. Když jsem vás viděl tak jste byli fakt dobří. Doufám, že budete tak dobří i s námi." Já si začal balit věci a nechápal jsem, jak je najednou milý. To kdyby mluvil jen se mnou tak nemyslím, že by se tak usmíval. I když... Felix dokáže udělat z každého milého člověka.

,,Já jsem Felix..."

,,Ehm... já vím? Dneska ses mi už představoval a i sám Jeonginnie mi tě teď představil." Changbin se nervózně usmál a poškrábal se na zátylku. ,,No nevadí. Budu vám držet s kluky palce. Ale tak vy dva jste fakt talenty. Vy to dáte. Máte naši obří podporu." Druhý nejstarší poplácal druhého nejmladšího po zádech.

,,No kluci hele pojďme už. Tady Changbin musí pracovat." snažil jsem se působit jistě, ale ten jeho zabíjecí pohled mi moc nepomáhal.

,,Pokud vím tak jsme si nepotykali. takže žadný Changbin jasný?" Já radši vzal tašku na ramena a uraženě jsem vyšel ven. Ostatní 4 se později taky přidali.

________

Guess who's back!!!! Jop já. Kdo ví na jak dlouho, ale jak jsem psala mám v hlavě i nějaké další příbehy a v konverzacích můžete rozhodnout jaký bych měla vydat jako první.

No nic s láskou Maya.

Your Dancer [Minsung]- pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat