-15-

434 35 10
                                    

Zavřel jsem za sebou dveře a opřel se o ně. Zaklonil jsem hlavu a hluboce vydechl. Bože co já musel svůj minulý život tomuhle člověku udělat, že mě tak nemá rád??

,,Těžký to je s nimi co?"

,,Ani bys netušil. Přitom jsem mu nic neudělal." naštvaně jsem odpověděl. Uslyšel jsem jen něžný smích což mě probralo a vyskočil jsem od dveří. Vedle mě se opíral Jisung a usmíval se.

,,Oh pardon nechtěl jsem... no promiň." Bože jak já musel být červený.

,,V pořádku. Jen jsem tě viděl, a tak jsem si myslel, že se taky opřu." Teď se už i on odsunul ode dveří. ,,Nemáš náhodou někde být?" zeptal se pořád s úsměvem.

Já se rozhlédl. To mi nijak nepomohlo, a proto jsem se podíval na mobil na čas. DO PRDELE.

,,Oh! Ah děkuju." S úklonou jsem odešel spíš odběhl. Spíš jsem sprintoval.

Probíhal jsem chodby a schody, že jsem se ztratil. Ale no tak. Zastavil jsem se a zjistil, kde jsem. Já blbě běžel po schodech dolů místo nahoru. Teď budu na 100% mrtvý. Přešel jsem teda k výtahu a dojel až do patra kam jsem potřeboval. Otevřel jsem dveře a hned přilákal pozornost.

,,No to je doba, že jdeš. Prý vrátit deštník. A tos ho vracel až někde v Evropě? V Londýně dost prší že by tam?" naštvaně, ale i lehce posměšně si ze mě utahoval trenér.

~

,,Nechápu co se mnou má. Prostě jsem mu nikdy nic neudělal. Navíc jsem milý a to jsem já ten starší, takže by se on měl chovat ke mně lépe." protočil jsem očima a dál se prohrabával jídlem.

,,Nevím jak ty, ale já si myslím, že tě takhle z ničeho nic nemůže začít nenávidět. Možná... hm..nevím." pokrčil rameny Felix.

,,Možná jsi mu něco udělal, ale on se k tobě už od našeho prvního setkání nechoval hezky." Hyunjin vlastně neví o mém kotníku a horké čokoládě s 3rachou.

,,No víš to nebylo moje první setkání s ním tehdy v practice roomce. Já se s kluky setkal dřív a on se choval mile. Dokonce mi přišlo, že mu nevadím. Jsme si i potykali nebo.. spíš to tak vyznělo, ale tykal mi. Nevím, co mu kdo řekl."

Hyunjin se zmateně podíval na mě a pak na Felixe, ale na nic se neptal. Asi věděl, že mě to vážně štve.

~

Dneska jsem nevydal nejlepší výkon. Strašně mě mrzelo to, co se teď dělo a tím pádem mě mrzelo i to, že nevydávám nejlepší výkon. Zase jsem seděl sám na gauči v practice roomce. Byl zase večer a kluci před chvílí odešli. Neměl jsem náladu tančit. Chtěl jsem domů, ale taky mi svědomí nedalo, abych jen tak odešel.

*Ťuk ťuk*

Jen jsem znaveným a znuděným obličejem koukl ke dveřím.

,,Co ty tam tak zdrceně sedíš?" s opravdu milým úsměvem ke mně šel a zavřel dveře. Neodpověděl jsem. Jen jsem pokrčil rameny. Normálně bych šílel už jen z jeho přítomnosti. Další věc čeho mi je líto.

,,Přinesl jsem kakao. Sice z automatu, takže to na Chanieho hyunga nemá, ale určitě nebude špatné. Můžu?" ukázal na místo vedle mě a já přikývl. Nabídl mi jeden ze dvou kelímků s kakaem a já přijal. Bude vtipné, až si zítra uvědomím vážnost téhle situace a budu doma šílet z toho, jak jsem dneska reagoval.

,,Proč jsi tady? Pokud tu chceš nevím jestli tančit, ale něco dělat, tak mi dej chvilku a já se sbalím a odejdu." Chtěl jsem se zvednout, ale on mě zastavil.

,,Nene to vůbec. Jsem potkal Felixe s ehm Hyunjinem a zeptal se, kde jsi ty no a Felix mi řekl, kde jsi a dodal, že jsi nějaký zkleslý, a tak jsem si řekl, že tě zkusím povzbudit. Já vím, že zrovna mně to asi půjde těžko.." kamaráde už jenom tvá přítomnost mi zlepšila náladu o 80% ,,.. ale zkusit to můžu. A navíc tě i lépe můžu poznat."

Do široka se usmál a další zlepšení nálady. On je tak roztomilý, že bych mu ty tvářičky mačkal tak dlouho dokud ani nevím co. Navíc mě chce poznat a to jsem přitom jen backup tanečník

,,To jsi hodný, ale určitě máš práci a já tě nechci nějak ochuzovat o čas a otravovat."

,,Tak zaprvé já přišel dobrovolně, takže ty nejsi ten, kdo tu otravuje. A zadruhé práce je vždycky nějaká a dal jsem si teď volno." Ach jak on je úžasný.

,,Tak třeba.. co kdybys mě naučil tančit hm? Jsem dřevo, takže to bude trochu těžší, ale určitě to bude zábava. Přece to není tak těžké ne? Vždyť jsem vás viděl tančit." Postavil se jako superhrdina a to mě donutilo se zasmát.

,,Lehké? To si myslíš ty. Tanec opravdu není takový lehký." postavil jsem se a odložil kelímek vedle jeho.

,,Tak se přesvědčíme." ušklíbl se.

,,Tak jo začneme takhle.."

________

Hellooo

Nová kapitola je tu. Hlasy a komentáře potěší.

Vaše Maya

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 18, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Your Dancer [Minsung]- pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat