Přede mnou stál snad ten nejhezčí člověk na světě. Han Jisung. Zrovna jsem narazil do hrudi Hana Jisunga. On se jen uklonil a usmál.
,,To je v pořádku." S úsměvem šel dál dovnitř. Já se ještě chvíli díval do zdi, ale pak jsem se rozhodl jít zpátky.
Hned co jsem přišel zpátky ke klukům s rozzářenou tváří a sedl si ,tak zmlkli a podívali se všichni nechápavě na mě.
,,Ehm co se stalo? Vyhrál jsi milion nebo co?" zeptal se ironicky Seungmin a já se na něj podíval. Zrovna vycházel z toalet Jisung a já naznačil že něco s ním. Hned když zmizel z dohledu tak Hyunjin a Felix se začali smát.
,,No tak co?" zeptal se znova Seungmin. Chvíli mi trvalo než jsem jim to vysvětlil ale byl jsem šťastný.
~
,,Tak se uvidíme později mějte se." rozloučili jsme se s Minem a Inniem a odešli jsme. Ti dva tam ještě chvíli seděli, ale my už museli jít.
Když jsme šli po chodbě tak jsme šli opět a stejně jako včera tudíž kolem dveří, kde byli naši bohové. Já byl ještě malinko mimo z toho že jsem ho viděl a že jsem do něj narazil. Ano hloupé a ano jsem jak nějaká posedlá fanynka. Hyunjin a Felix šli ve předu a o něčem se bavili. Zrovna když jsem byl u těch dveří ,tak se otevřeli. V nich stál Jisung v celé své kráse. Stál jsem tam a díval se na něj. On se taky zastavil a s jemně pootevřenou pusou.
Měl jsem pocit jakoby se zastavil čas a byl jsem jen já a on. Nic jsme neříkali jen jsme si oba dva hleděli do očí. Jako kdybychom byli v nějakém filmu. Vůbec bych se nezlobil, kdybychom byli hlavní postavy co spolu pak skončí jak ti většinou bývá.
,,Hej! Minho hyung pojď! Kde jsi jako?!" zavolal na mě Hyun a já se probudil zpět do reality. Uklonil jsem se a odešel za ním. Jelikož byli jen pootevřené dveře tak nejspíš Jisunga neviděl.
,,Proč jsi jen tak stal a usmíval se do těch dveří?" Ptal se mě mezi tím co jsme mířili do taneční místnosti.
,,Víš co to bylo za dveře? Včera do nich vešel Changbin a Chan. A víš kdo otevřel tentokrát? Ten do koho jsem narazil. Chápeš? Dívali jsme si přímo do očí a nic neříkali. Ty jsi tu hezkou chvíli překazil." naštvaně jsem se na něj podíval.
,,Hele to je sice mega super, ale co bys pak vysvětloval těm třem, že jsi přišel pozdě? 'Hele omluvte mě ,ale zrovna já a Jisung jsme se dívali jeden druhému tak úžasně do očí. A dneska jsem mu narazil do hrudi na záchodě no prostě úžasné.' No nevím co by říkali." zasmál se a bouchnul mě do ramene. Já ho propaloval pohledem a Felix mě držel, protože jsem byl schopný ho teď pronásledovat tak dlouho, dokud bych ho nechytil.
~
,,Tak jo končíme. Musíme skončit dneska dřív ,protože i my máme osobní život. Tak jo mějte se a uvidíme se... tuším za dva dny? Nevím ještě vám řekneme nebo dostanete info tak se mějte." rozloučili se s námi a odešli. My ještě chvíli byli ve zkušebně.
,,Hele kluci... co kdybychom byli taky trainees? Jako vím že nejsme tak dobří ve zpěvu ale pak bychom třeba byli. Jen tak jsem nad tím uvažoval. Možná bych třeba byli ve skupině s Minem a Inniem." začal ujasnit Hyun. Lix trénoval a já ho sledoval. Oba dva jsme přestali a podívali se na něj.
,,My máme vůbec štěstí, že jsme tu. Ty chceš ještě zkoušet na trainees? Hele jako zní to skvěle být slavný a že nás všichni naši fanoušci milují, ale nechtěl bych ,ale aby se mi děly nějaké ty věci víš co myslím." řekl jsem.
,,Hele já taky ne. Zní to lákavě a navíc kdybychom byli s kluky, tak by to bylo ještě lepší, ale nějak bych to nechtěl. Tohle mi vyhovuje. Navíc máme jistotu. Někteří trainees byly trainees roky a Někteří se ani idoly nestali. Ale víš co? Pojď si to s námi zkusit." doplnil Felix a šel k počítači ,aby tu nahrávku pustil znovu.
,,Jo jen mě to napadlo v pohodě. Ale asi bychom až to Lix docvičí jít domů ne? A já už nechci." zasmál se Hyun a začal si balit věci. Zrovna nám zaklepali na dveře Min a Innie. Když otevřeli tak jsme jim navrhli ať se na nás podívají a oni souhlasili. Chtěli jsme s Lixem začít, ale Hyunjin řekl ,že bez něj tančit nebudou. Podíval jsem se na Lixe a pousmál se.
,,Tak už vím co na něj budu používat aby tančil." šeptl jsem na něj a začali jsme tančit. Po dokončení nám kluci zatleskali a řekli ,že by je kdyžtak oni mohli učit jelikož tančit musí taky, ale že jim to moc nejde a to hlavně Jeonginovi. Hyunjin hned souhlasil a tak jsme šli. Rozhodli jsme se, že zajdeme někam ven ať se lépe poznáme a tak jsme si řekli ,že si dáme za hodinu sraz u jedné nejmenované restaurace.
Hned co jsem přišel domů tak jsem se rychle oblékl a šel k Lixovi. ,,Kde je Hyunjin?" zeptal jsem se i když jsem moc dobře věděl co dělá a jak to nejspíš vypadá u něj v pokoji.
-----
To byla rychlost hm? Už mám rozepsanou i další kapitolu so bude brzo. Doufám že se líbí.
Vaše Maya
ČTEŠ
Your Dancer [Minsung]- pozastaveno
FanfictionLee Minho je velký fanoušek skupiny 3Racha a jak se říká má crush na jednoho z jejich členů Hana Jisunga. Přeje si ho alespoň potkat nic více. Co když ale s jeho přáteli budou jednoho dne tančit na náměstí a všimne si jich producent skupiny 3Racha? ...