Znáte to, když se zamilujete do někoho, kdo ani neví že existujete a navíc je slavný neboli celebrita? Tak to je přesně můj případ. Jmenuji se Lee Minho a jsem tanečník. Učím tanec ,ale také jsem byl tanečník jedné velice známé skupiny jménem BTS. Samozřejmě každý máme nějaké oblíbené skupiny nebo zpěváky. Moji jsou 3Racha. Jsou úžasní. Hlavně jeden. J.One. Má úžasný hlas a vypadá úžasně. Nemůžu si pomoct, ale vždycky když jen pomyslím na to, že bychom se mohli třeba setkat tak mi to udělá úsměv na tváři. Ve 3Racha vystupující tři.
Christopher neboli CB97, ale korejské jméno má Chan, blonďák a nejstarší. Trochu mi připomíná zlatého retrívra.Changbin teda SpearB, který je zlatý střed a typnu si, že jeho druhým domovem je posilovna.
A v neposlední řadě Jisung se stage jménem J.One. Nejmladší a jenom 2 roky mladší než já.
~
,,Hej Minho! Jestli zase myslíš na Jisunga tak na něj teď zapomeň a mysli na sestavu!" zavolal na mě Hyunjin.
Hyunjin je můj kamarád. On, já a ještě Felix tvoříme taneční trio a společně buď učíme na taneční škole anebo vystupujeme. Teď zrovna trénujeme na naše vystoupení, které bude pro veřejnost. Budeme tančit totiž někde na nějakém náměstí. Mě se na detaily neptejte na to je expert Hyunjin.
,,Nech toho! Samozřejmě, že myslím na sestavu. Dokonce mě napadl úžasný krok!" Začal jsem klukům vykládat co mám v plánu a pustil jsem hudbu. Dá se říct, že jsem tady takovy ten hlavní tanečník.
~
Zhasnul jsem v celé budově a zamknul. Trénujeme vždy v budově, kde učíme. Když jsme vyšli s taškami ven a já zamknul i hlavní dveře, rozešli jsme se k jedné z kaváren kam jsme vždy chodili po treninzích. Otevřel jsem klukům a vešel jako poslední. Posadil jsem se ke klukům, kteří už seděli u jednoho ze stolků.
,,To co vždy Eun." oslovil jsem nám již dobře známou servírku, která k nám zavítala, tak jako vždy, hned po té, co nás uviděla. Jelikož zde chodíme často tak si objednáváme většinou to stejné. Eun k nám chodí ze servírek nejčastěji, proto jsme se s ní začali bavit i dá se říct v reálu.Kluci ví o tom jak moc Jisunga obdivuju. A ne jen já mám jako každý normální člověk biase, ale i Felix má. Upřímně si myslím, že si Felix spíš nemůže vybrat mezi Chrisem a Changbinem. Všichni tři posloucháme 3Rachu, a proto teď na náměstí budeme tančit na jejich písničku, jen trochu zremixovanou. Vždycky jsme chtěli nebo alespoň já s Felixem, být ve videoklipu anebo na stagi od 3rachy. Hyunjin je sice má rád, ale víc má radši jiné skupiny nebo artisty.
,,No a proto bych zrovna tohle dal až na konec, protože by se tak lépe došlo na ty poslední asi 4 takty. A tu co máme poslední bych dal jako asi.... pátou? Co vy na to?" navrhoval Hyu , když nám na našem bloku, kde máme vše vždy zaznamenané, ukazoval jak by sestavu a celkově vše vylepšil.
,,Podle mě ne na pátou, ale spíš na čtvrtou. Je to takové... víc se to hodí do hudby. Ten výkop co je totiž v tom nanana placebo se hodí prostě spíš na to tudutu bum." oznámil tentokrát Felix. Oba dva se dívali na mě co řeknu.
,,Hele... souhlasím s Lixem. Vždyť to víc sedí do hudby no ne?" Hyun se zamyslel a po chvíli sám přiznal, že ano. Popíjeli jsme dva pití a Felix jedl svůj zákusek. Vždycky si ho dává, ale má tělo jako kdyby v životě žádné sladké neměl.
~
,,Tak se mějte. A nezapomeňte, že za týden už vystupujeme." rozloučil jsem se s nimi a vešel do dveří velké bytovky. Kluci nebydleli daleko. Z kapsy jsem vyhrabal klíče a odemknul jsem. Hned co jsem otevřel dveře jsem uviděl před dveřmi malé klubíčko. Musel jsem se pousmát. Zavřel jsem dveře a pověsil jsem klíč. Vyzul jsem si boty a tašku položil vedle, potom jsem si vzal malou roztomilou kočičku jménem Dory, hned jsem se začal mazlit.
Pak jsem šel hlouběji do bytu a uviděl druhou kočičku, která měla jméno Doongie. Opět jsem ji přivítal a začal se s ní mazlit. Když jsem ale řekl, že už je čas i na moje třetí štěstíčko, tak jsem položil Doongie a šel za třetí kočičkou co nese jméno Soonie. Měl jsem pocit ,že jsem všechny umačkal. Dal jsem žrádlo a vyměnil jsem jim záchody. Svlékl jsem se a šel do sprchy, kde jsem se celkem rychle umyl. Neměl jsem dnes náladu na vylehávání ve vaně a ani ne na dlouhé sprchování ve sprše. Usušil jsem se a pouze v ručníku omotaným jen kolem mého pasu jsem vešel do ložnice, kde jsem se převlékl do svého pyžama. Ručník jsem odnesl zpět do koupelny a pak jsem jen lehl na postel a usnul. Vydal jsem se do říše snů.
===
Zdravím vás zpaaatky po strašně dlouhé době. Jak jsem už psala úplně jsem zapomněla na Wattpad.
Tady máte tedy slíbený Minsung.
Vaše Maya <3
ČTEŠ
Your Dancer [Minsung]- pozastaveno
FanfictionLee Minho je velký fanoušek skupiny 3Racha a jak se říká má crush na jednoho z jejich členů Hana Jisunga. Přeje si ho alespoň potkat nic více. Co když ale s jeho přáteli budou jednoho dne tančit na náměstí a všimne si jich producent skupiny 3Racha? ...