Začal jsem, ale malinko panikařit. Sedím na gauči samotného CB97 a čekám, až sem někdo další přijde. Jsou tu tři možnosti. SpearB, někdo z jeho přátel nebo známých a nebo někdo úplně jiný... J.One...
,,Ehm to seš asi ty, že? Mám ti přinést tohle. Je to Chanova specialita. Horké mléko A k tomu tohle čokoládové vajíčko. Když to do toho hodíš, tak se rozdělí na dvě části a vyleze z toho kakao, marshmallow a tuším ještě něco no, ale je to strašně dobrý. Jo jinak nevím jestli se známe ,ale asi ne. Já jsem Changbin. Jak se ti to stalo?" vyhrkl na mě najednou teď už vím, že Changbin. Vylekaně jsem se na něj podíval, ale jak jsme viděl asi se o můj výraz nezajímal.
,,Oh jo... asi děkuju za tohle.." Vzal jsem hrnek i s vajíčkem do rukou. ,,Ehm a jak se jmenuješ ty? Navíc tu chvíli asi bude s než ti to schladíme. Takže?" řekl znova Changbin.
,,Oh jo... promiň já jsem Lee Minho a jsem nový tanečník v JYP entertainment... kolikrát jsem vás už viděl heh.." Nevěděl jsem proč ,ale cítil jsem se dost nervózně. Měl jsem pocit ,že za chvíli se propadnu hanbou. Vždyť jsem teď u nich s obvázanou nohou a na ní zmrzlou zeleninu, držím horké mléko s vajíčkem a usmívam se tak debilně, že to ani víc debilněji nejde.
,,Changbin ti neřekl, že tam máš to vajíčko hodit? S takovou se ti rozteče v ruce a chladné ti mléko." promluvil hlas z chodby mířící k nám. Byl to Chan a já se malinko lekl.
,,Ehm jo řekl. A kde máte Jisunga? Myslel jsem, že bydlíte spolu." řekl jsem když jsem hodil vajíčko do mléka. Vypadalo to dost dobře a celkem dobře to i chutnalo. Zaflexím s tím před brownie boyem a Hyunjinem.
,,No jo, ale on chtěl zůstat ještě ve studiu. Většinou tam zůstávám já místo něj. A ty tam chodíš taky ne? Myslím, že už jsem tě tam jednou viděl, ale byl jsi ještě s někým ne?" odpověděl mi Chan co si zrovna sedal vedle mě na pohovku.
,,No jo-" Chtěl jsem mu odpovědět ,ale někdo vešel do místnosti. Člověk menšího vzrůstu s rozcuchanými černými vlasy, žlutou mikinou kterou si zrovna sundával a černými tepláky. Pod mikinou měl černé tílko s nějakým potiskem na ,který jsem nedbal a díky tomu mu úžasné vynikaly jeho vypracované ruce. Dost jsem se styděl, když jsem věděl jak vypadám já.
,,Oh Minho?" Jak zná moje jméno? JAK ZNÁ MOJE JMENO?!
,,Ty ho znáš? My nevěděli že se znáte." řekl s překvapením Chan když Jisung řekl mé jméno.
,,Já mám malinko jinou otázku... Jak znáš moje jméno? Vždyť jsem ti ho nikdy neřekl." řekl jsem celkem vylekaně. Absolutně ignorujeme fakt, že jim vlastně tykám.
,,Felix mi ho řekl."
,,Felix!? A toho znáš od kud?"
,,No zeptal jsem se ho dneska."
,,Co? Jak? Proč jsi chtěl vědět moje jméno?"
,,Já mám lepší otázku. Co děláš u nás v dormu?"
,,No...",,Když jsem šel tady tak on šel přede mnou a najednou se rozpršelo. On neměl deštník a tak začal utíkat před deštěm. Zakopl a já ho přikryl. Pak jsem zjistil, že má něco s kotníkem a přišel jsem ho ošetřit. That's all my boy. Oh to se rymovalo." řekl úplně s klidem Chan, ale já vůbec klidný nebyl.
Za prvé tohle byl snad sen všech fanoušků a fanynek. Za druhé vždyť je tohle celý šílený. A za třetí... PROČ SAKRA CHTĚL MOJE JMÉNO?
Jisung pov.
,,Oh promiň já myslel, že tady bude tančit ten kluk co minule. Takový vyšší s takovými kaštanovými vlasy. Neznáš nějakého takového... Ehm... nevím jak ti mám říkat." řekl jsem celkem nervózně.
,,Jo asi myslíš Minha. Jo ten mi říkal o tom, že jsi jednou přišel a viděl jak tančí. Ale on už šel domů. Jo jinak jsem Felix. A proč jsi ho chtěl vidět?" zeptal se mě ten Felix s pihami.
,,No jen tak. A děkuju. Měj se." zavřel jsem dveře a zklesle jsem odešel. Chtěl jsem ho znova vidět jak tančí.
Poslední dobou jsem na něj dost často narážel. Bral jsem to jako nějaké znamení nebo něco. Prostě mi nepřišlo normální, abych na něj tak často narážel. Prvně ten den když jsem otevřel a viděl ho, pak když jsem do něj narazil... nebo on do mě ,prostě když jsme do sebe narazili, pak jak jsem ho uviděl tančit. Přišlo mi to zvláštní ,že zrovna jeho. Nemohl jsem ho poslední dobu dostat z hlavy. Teď jsem byl spíš já kdo nechodí spát nebo chodí spát pozdě místo Chanie hyunga. Myslel jsem na něj zas a to celou dešťivou cestou do dormu. V dormu mám vždycky klid a můžu myslet na něco jiného.
Když jsem otevřel dveře od chodby, jsem slyšel, že se Changbin a Chan s někým baví. Neslyšel jsem, ale s kým. Šel jsem směr obývák a sundával jsem si mikinu. Hned co jsem ji sundal se mi naskytl pohled na něj. Na kluka na kterého teď poslední dobu myslím a který držel to úžasné mléko s vajíčkem uvnitř.
------------
Nazdárek.... kytičky? Třeba. Od teď vám budu říkat kytičky. Jakpak se máte?
Napište mi cokoliv. Jak se máte nebo co nejraději děláte.
Jaká je vaše ult skupina? A vás ult bias?
Moje skz a Day6 jak jinak že xd A ult mám Changbina ikdyž.. mám ráda všechny
Snad se vám líbila kapitola a můžete házet nápady na další díl.
S láskou vaše slunečnice Maya🌻
ČTEŠ
Your Dancer [Minsung]- pozastaveno
FanfictionLee Minho je velký fanoušek skupiny 3Racha a jak se říká má crush na jednoho z jejich členů Hana Jisunga. Přeje si ho alespoň potkat nic více. Co když ale s jeho přáteli budou jednoho dne tančit na náměstí a všimne si jich producent skupiny 3Racha? ...