,,Počkat to jako vážně?" začal jsem s kluky vykulovat oči. Netušili jsme, že bychom už příští týden šli a stali se hlavními tanečníky. Netušili jsme ,že je to až takhle jednoduché. Samozřejmě nás prý čekalo nějaké papírování a trénování a tak,ale bylo to úžasné.
Ještě řekl, že nám podrobnosti pošle a típl to. Hyunjin a Felix začali skákat a pištět jak holky a já s úsměvem seděl na gauči a sledoval je.
,,Nebudete snad jak holky, že ne?" Zasmál jsem se a pak šel radši udělat kafe. Byl jsem úplně mimo. Volali jsme si opravdu dlouho.
~
,,Tak jo už pojďte nebo příjdeme pozdě mám tu adresu, tak pojďte já mezi tím stopu taxík!" zavolal jsem do bytu a vyšel ven. Stopl jsem nějaký taxík a ukázal mu adresu. Pak jsem ho poprosil, aby počkal i na zbytek. On s úsměvem přikývl a počkal. Felix šel skoro za mnou takže jsme čekali spolu na Hyunjina.
,,No kde seš tak dlouho? Stejně dneska neuvidíme ty rappery nebo kdo to je tak ses nemusel tak stroji bože." protočil jsem oči a nastoupil do taxíku. Za mnou hned Felix a pak i Hyunjin.
,,Stačí Hyunjin nemusíš mi říkat bože." zasmál se a pak se díval z okna na ranní Soul. Felix seděl hned vedle něj a lepil se taky na okénko. Já si četl esemesku co nám poslal a kontroloval jestli máme všechno co chtěl. Když jsme zastavili tak kluci rychle vystoupili a já zaplatil taxikářovi a dal mu i dýžko(?) za to, že počkal. Když jsem zavřel a on odjel tak jsem se kouknul na kluky jak stojí s otevřenou pusou a dívají se před sebe.
Zasmál jsem se a pusy jim zavřel. Podíval jsem se před sebe a pusa mi spadla úplně stejně jak jim. Před námi se tyčila budova s velkými třemi písmeny. JYP. Koukal jsem se na ni a pak na kluky.
,,Je to fakt správně? Máme být tady? Vždyť je to snad jeden z nejznámějších entertainmentů a prostě všechno." pronesl Hyunjin a Felix jen s otevřenou pusou kýval. Věděl jsem ,že vždycky chtěl do JYP ale bohužel se mu to nepodařilo. Teď má, ale šanci a taky já s Hyunjinem tam být a být slavní.
Zkontroloval jsem adresu a byla správná. ,,Je správná." řekl jsem snad s největším úsměvem na tváři. Vešli jsme dovnitř a tam už čekal nějaký chlap. Vzal nás přes ochranku a vedl nás ,pro nás teď, do neznáma. Přišli jsme k nějakým dveřím a ten týpek nám řekl ať počkáme tady. Vešel dovnitř a chvíli jsme tam čekali.
,,Viděli jste ty nápisy? Třeba ve výtahu bylo patro kde se zkouší a někde kde jsou i studia a prostě omg já prostě nemůžu uvěřit že jsme opravdu tady." Felix mě objal a hned na to Hyunjina. Hned co nás pustil otevřel tentokrát člověk kterého jsme už nějak znali.
,,Pojďte zavedu vás za panem Parkem. Chtěl vás poznat i osobně, jelikož viděl nějaká vaše natočena videa a velice si je chválil." řekl mezi tím když nás opět vedl někam do neznáma. Mně v tom spěchu a radosti nedošlo že myslí samotného J.Y. Parka.
~
,,Tak to jsou oni." Stáli jsme před J.Y. Parkem a já jsme myslel, že tam snad skolabuju. Jak jsem si všimnul, tak nejspíš i kluci. Chvílí jsme o něčem mluvili a pak něco podepisovali a když vše bylo, tak vstal a poprosil nás, abychom mu ukázali nějaký náš tanec. Šli jsme tedy do nějaké tělocvičny nebo spíš taneční místnosti. Byla taková černá se zrcadly.
S kluky jsme se dohodli,že nejlepší bude zatančit to, co jsme tančili na vystoupení, když jsme byli venku a všimnul si nás producent té nějaké skupiny. Pustili tedy písničku a my začali co nejlépe jsme uměli.
Poslední tony a takty a my dokončili tanec. Pan Park nám dokonce i tleskal. Podíval se na toho druhého a usmál se. ,,Kluci budou mít radost nemyslíš?" podíval jsem se nechápavě na kluky a oni na mě.
,,Jací kluci." Zašeptal jsem k nim a oni jen pokročili rameny. Pak se na nás podíval Pan Park a uviděl naše nechápavé výrazy.
,,Bylo to skvělé, ale jak vidím zajímá vás o jakých ulicích mluvím že?" řekl směrem k nám a my přikývli. Pak se podíval ke dveřím ,kde ještě před chvílí stál ten druhý a zrovna někdo otvíral. Vešel ten producent.
,,Tihle kluci pochybuju že je neznáte." Řekl pan park a my se s překvapením dívali na dveře.
===
Tak jo snad se vám další dost očekávaná kapitola líbila. Já vím jsem strašná a nejradši by jste už byli aby minho skočil po Jisungovi a bum láska ale musíte si hold počkat jak to bude.😊
Vaše Maya
ČTEŠ
Your Dancer [Minsung]- pozastaveno
FanfictionLee Minho je velký fanoušek skupiny 3Racha a jak se říká má crush na jednoho z jejich členů Hana Jisunga. Přeje si ho alespoň potkat nic více. Co když ale s jeho přáteli budou jednoho dne tančit na náměstí a všimne si jich producent skupiny 3Racha? ...