-2-

514 45 7
                                    

Další týden jsme tvrdě makali a trénovali, aby naše malé vystoupení bylo co nejlepší. Kluci říkali, že se nemusíme snažit jako kdyby to bylo naše poslední, ale já měl nějaký pocit, že musíme vydat ze sebe to nejlepší. Že... že se něco stane.

~

Když jsme na náměstí přichystali poslední věci jako bedny a zapojily je, jen jsme se protahovali a mezi tím se zde shromažďovali lidé do kroužku. Pohlédl jsem na kluky, když už byl čas a oni jen přikývli. Jelikož jsme byli v takovém stánku, kde jsme měli všechnu techniku a kamaráda Felixe, co se na to soustředil, tak jsem vyhlédl ven a viděl plno lidí. Nejvíc co jsem kdy na našem "vystoupení" viděl.

Byli sme jako normální cover skupina co normálně natáčí covery třeba na YouTube, ale už jsme si za tu dobu nějaké fanoušky taky udělali.

Byli tam i nějací tři nejspíše kluci ,kteří mě hned zaujali. Měli sice roušky a kšiltovky a tak jim nešlo vidět do obličeje ,ale měli okolo sebe asi pět lidí možná čtyři. Rychle jsem na ně, ale přestal myslet a v hlavě si projížděl sestavu. S kluky jsme vyšli a připravili se na místa. Jelikož jsem byl uprostřed a vše jako kdyby začínal tak jsem kývl na toho ve stánku a hudba začala. Tělem mi projela husí kůže a začal jsem. Krok za krokem a sestava za sestavou. Šlo nám to skvěle a lidé tleskali a pískali.

Poslední takt a konec. Skončili jsme a já hluboce dýchal. Viděl jsem a slyšel lidi kolem mě. Bylo to úžasné. Dokonce jsem si všimnul jak ti tři vzadu jemně tleskají. Bylo to neuvěřitelné, ale přišlo mi to vážně jako nejlepší vystoupení, co jsem kdy zažil. A to jsem zažil i jiné.

Když jsem byl tanečník u BTS, tak potlesk byl taky a vždy velký. Větší než toto, ale to nebyl potlesk mířený přímo na mě. To tleskali výkonu Bts. Teď je to ale pro mě a kluky.

Uklonili jsme se a odešli do stánku do zadu. Plácli jsme si a prostě užívali ještě ten potlesk z venku.

~

Když vše už utichlo, začali jsme pomalu uklízet a skládat vše dohromady. Zrovna, když jsem odpojoval jednu z beden, všimnul jsem si jak kousek dál stojí ti tři a nějací cápci, co byli s nimi. Něco těm vyšším cápkům říkali. Jeden z nich se uklonil a šel mým směrem. Já rychle začal odpojovat a sklízet bednu. Nebudu lhát trochu mě děsil pohled muže mířícího mým směrem.

,,Promiňte?" poklepal na mě. Já sebou cukl a otočil se na něj. Nechápavě jsem se na něj podíval a čekal jestli se mi představí.

,,Vaše číslo teda přesněji vystoupení bylo opravdu úžasné. Jsem manager ehm..." podíval se na ty tři a oni jen přikývli. ,,.. jednoho velmi známého tria. Napadlo nás zda byste nechtěli zkusit tančit pro náš Entertainment?Nebude to samozřejmě okamžitě.  Bude probíhat ještě trénink a schválení našeho šéfa a samozřejmě se můžete poradit s vašimi společníky. Zde máte kontakt na mě, kde mi můžete zavolat. Ale samozřejmě co nejdřív ,jelikož nehodláme dlouho čekat. Těšilo mě." podal mi nějaký papírek a s úklonou odešel.

Já se na něj díval jak na zjevení dokud mi úplně nezmizel z dohledu. Mezi tím za mnou stihli přijít kluci, že už vše stihli i s tím technikem zabalit a odnést do dodávky, kterou jsme přijeli. Já se na ně otočil a začal.

~

,,No jako... Bylo by to super ne? My jsme ještě to štěstí neměli, abychom tančili pro někoho slavného. Já bych mu zavolal a řekl, že to bereme. Ne?" řekl s radostí Hyunjin na gauči u něj doma. Jelikož jsem jim to vyprávěl dlouho ,tak jsme se dostali k němu domů

,,Já souhlasím s Hyunem. Tohle se ti neděje každý den. A kdo ví, možná se takhle dostaneme i k 3Rache a nebylo by to úžasné? Navíc jsem slyšel, že na vystoupeních by potřebovali nějaké tanečníky. A kdyby se takhle o nás dozvěděli, tak by to bylo úžasné no ne?" prohlásil tentokrát Felix a já jen souhlasil.

,,Jen... souhlasím, ale ozveme se až zítra ne? Bude to vypadat lépe. Kdybychom jim hned zavolali, tak by si mohli myslet, že je to naše jediná práce. Tak zítra ráno bychom jim mohli zavolat stejně jsem tu měl u tebe přespat a Felix už taky." zasmál jsem se a šel s klukama chystat peřiny a postele. Přišlo mi vtipné, že ani jeden z nás nepochyboval o tom, jestli ten muž co za mnou přišel není náhodou falešný. My jsme, ale byli tak mimo, že jsem byli nad míru optimističtí.

~

Ráno jsem se vzbudil dost brzo. Bylo kolem půl osmé. Na nás dost brzo. Rozhlédl jsem se a viděl jak 'překvapivě' všichni spí. Vstal jsem a šel do koupelny. Tam jsem si udělal ranní rutinu a zrovna když jsem otevřel dveře tak jsem se vylekal jelikož tam stal rozepsalý Lix. Jen se usmál a šel do koupelny, kde se zamknul. Já šel do pokoje, kde jsem se oblékl a pak šel do dalšího pokoje abych probudil Hyunjina, ale ten mě překvapil tím, že už byl v kuchyni a dělal snídani.

,,Dobré ráno. Co dobrého děláš?" On se jen usmál a ukázal rozepsale na krabici od vajíček. ,,Aha" zasmál jsem se. Když už Hyu nakládal vajíčka na talíře, přišel už vysmátý Lix a sedl si vedle mě. Hyunjin nám dal jídlo a pití. Pak šel sám do koupelny. Svoje jídlo si totiž snědl dřív.

~

,,A já nevím... mám?" zeptal jsem se a kluci se na mě dívali, jestli to myslím vážně. ,,Jo Okej už jdu." řekl jsem a už začínal volat na to číslo. ,,A dej to nahlas." vykřikl Hyunjin a já tak udělal.

,,Dobrý den tady Lee Minho. Ten tanečník ze včerejška. Už jsme se s klukama rozhodli."

===

Další kapitola je tu.
Mám náladu psát takže by kapitoly mohly vycházet častěji ale nic neslibuju. Jsem ráda, že se líbí. Doufám že se vám to bude líbit i dál.

Vaše Maya

Your Dancer [Minsung]- pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat