Uçmayı Öğren

233 143 12
                                    

Müslüm Timi rehineler bölümüne getirir. Ama sadece üzerlerinde short atlet bırakır. Tüm teşhisatlarına el koyar.
Müslüm time bakar. Etraflarında bir iki tur. Atar.Hepsini dizer. Karşısına

"Müslüm" kendine güvenen babayiğit varsa çıksın bir kapışalım beni yenerse burada gördüğünüz tüm rehineleri serbest bırakırım siz hariç
Barış Atmaca öne çıkar. Ben varım.

"Müslüm"biraz daha öne çık
Barış Atmaca 3 adım daha attı ve Müslüm'le karşı karşıya geldiler.
Müslüm kalan 7 timi hem ayak hem ellerini kelepçeleyin bu düello bitene kadar.
Azer hemen hepsini kelepçeledi   Timin kendi kelepçesi ile ve başlarında silah ile bekledi.

"Barış" Atmaca seni şimdi öyle bir benzetecem ki pişman olacaksın doğduğuna.

"Müslüm" son pişmanlık neye yarar. Herşeyin bir sebebi var.
İkisi bir birine girdi ilk bir kaç yumruk Barış  Müslüm'e  vurdu. Sonra Müslüm Barış'ı öyle bir döver ki Barış kırk yıl boyunca dayak yemiş gibi oldu. Müslüm son yumruğu vurunca Barış bayıldı.
Dışarda ise Selim Kocabaş çılgına döndü içerde ne oluyor. Ne bitiyor.Bilmediği için çok agresif .

"Müslüm"  Ceza'dan bana Selim Kocabaş 'ı telefona bağlamasını ister.

"Ceza"hemen bağlıyorum.Telefon çalar.
Selim Kocabaş telefonu açar.

"Müslüm"sen sözünde durmadın bunun bedelini ağır  ödeyeceksin

"Selim"Kocabaş timime ne oldu. Yaşıyorlar mı?

"Müslüm" İtfaye'yi çağrısan iyi olur. Sonra telefonu kapatır.

"Selim" Kocabaş alo alo alo İtfaye ne? Oğlum bakın buraya  hemen 3 tane iftaye çağırın.
Saat öğlen 12:45 olur.

"Müslüm" şimdi bizim ekip beni dinleyin Hadise ve Ferhat gidin bir bavul dolusu parayı buraya getirin. Azer ve Ebru siz burda rehinelerin yanında kalacaksınız.Hadise ve Ferhat geldiğinde çatıya çıkacaz.

Ferhat ellinde bir bavul çanta ile gelir.Hadise ise yanında.

"Müslüm "Şimdi Çatıya çıkacaz Tim'le beraber.

Müslüm,Hadise,Ceza ve Ferhat timi ve bir bavul çantayı çatıya çıkarırlar.

"Müslüm" şimdi beni iyi dinleyin meksikalılar eğer yaşamak istiyorsanız burdan bu bavul çantayı dağıtıp sonra aşağıya atlayacaksınız  size uçmayı öğreteceğim.
Şimdi en uca doğru yürüyün o paraları çatıdan savurun eğer yanlış bir hatanızı görürsem ya da paraları dağıtmazsanız direk kafanıza sıkarım.
Barış Atmaca ve tim çatının en ucuna doğru ilerledi aşağıda toplu bir kalabalık bavul çantası Barış'ın ellerinde ve Barış cantayı açar paraları savurur. Kalabalık birbirine girdi. Gökyüzünde yağmur gibi para yağıyor.

"Selim" Kocabaş aşağıda hemen itfayelere emir verdi şişme balonları serin diye.

"Müslüm"şimdi atlayın aşağıya hepiniz.

Tim tereddüte kaldı "Atlasak mı atlamasak mı? "diye. Bir kaç dakika geçtikten sonra Barış Atmaca ilk olarak aşağıya atladı. Sonra Tim hepsi aşağıya atladı sırasıyla. Kalabalık para topluyor. Aşağıya atlayan Tim onların umrunda değildi. İlk yayını Müslüm'ün abisi  Hasan yaptı Robinhood Müslüm bir bavul  dolusu parayı halka dağıttı. Yakaladığı timi de serbest bıraktı amacı ne acaba halk kahramanı olup tüm paraları halka mı dağıtacak belki paraların hepsini halka dağıtıp sonra teslim olacak. Birden bire tüm haberlerde Müslüm'ün adı geçer halk kahramanları diye ve merkez bankasının önünde insanlar eskisinden daha fazla toplanmaya başladı ve Hepsi Müslüm için geldi.
Selim kocabaş  Tim ve Barış Atmaca  ile konuşur. Size ne oldu böyle içerde nasıl yakalandınız.

"Barış" atmaca  bizi elleriyle koydukları gibi buldular. Sanki içimizde bir hain var.Bir ya da birileri onlara bilgi veriyor.

"Selim "Kocabaş nasıl olur. Kimse bilmiyordu. Bir dahakine daha dikkatli olucaz bir dahaki planımız bir sen bir ben bilecez. Seni kim dövdü böyle niye?
Barış atmaca  karşımızdaki adamlar tam profosyonel Müslüm liderleriyle kapıştık beni bu hale o getirdi.

"Selim" Kocabaş peki yüzülerini görebildiniz mi? Bir kişi bile olsa işimize yarar.

"Barış"Atmaca yok efendim ama baya rahatlar içerde onlara olay yaratacak kimsede yok tüm rehineler koyun gibi kimseden çıt çıkmıyor.Biri hariç o  da içerde ki kelepçeli kız ayağından bağlı orda duruyordu.

"Selim" Kocabaş kesin Ajda komiserdir. Hem bir bavul paraları halka dağıtması kötü oldu. İşimiz artık daha zor halk onları kahraman olarak görmeye başladı. Bu böyle giderse biz bunları yakalasak bile belki serbest bırakabiliriz.

"Barış" Atmaca benim yüzüm hala sızlıyor. Kafam yerinde değil çok pis vuruyordu sanki elleri beton gibiydi.

"Müslüm" içerde ekibiyle zaferlerini kutluyor. Rehinelerle gülüp eğleniyorlar. Hiç kimse ye kötü davranmıyorlar. Müslüm ne kadar iyi olsa rehinelere onlarda Müslüm 'e  o kadar  yardımcı olurlar.

Delice Soygun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin