Saat 20:30
Aras kendisine ait yer altı mekanına iner indiğinde ekibi hazır şeklinde Aras'ı bekliyor herkes hazır. Masanın üstü silah,maske ve bombalarla dolu.
"Ceza" patron kumarhane adreslerini buldum İstanbul'da dört tane kumarhaneleri var Kıbrıs'ta iki tane hepside lüks kumarhaneler günlük kazanç miktarı milyon dolarlar gelen paranın haddi hesabı yok artı bu kumarhanelerden para aklama olayı da dönüyor bu da cabası.
"Aras" bu gece büyük bir gece herkes dikkatli olması gerektiğini bilmesi gerek, biliyorum zor olacak ama imkansız değil çok hızlı olmalıyız 10 dakikada bu dört kumarhaneyi basıp Kıbrıs'a özel uçakla gidip iki kumarhaneyi de basmanız gerek hepsini bu gece yapacağız sonra ben Mahmut'un canını alacağım o daha ne olduğunu anlamadan işini bitirmem gerekiyor.
"Ajda" peki nasıl yapacağız planı anlat bakalım.
"Aras" Plan şöyle zor görünüyor ama basit gruplar şekline ikiye ayrılaracağız kumurhanelere ilk girdiğinizde tüm İstanbul'u korku salmış Müslüm ismini duyan kaçar ağır otomatik silahlarla basacağız kumarhaneden içeri ilk atışı yaptığınız zaman bağıracaksınız. Müslüm'ün selamı var diye on dakkika da tüm adamları öldürüp kumarhanede ne kadar kirli para varsa hepsini toparlayıp kumarhaneden çıkacaksınız ha kumarhaneleri patlamayı unutmayın. güzel bir iş istiyorum sizlerden kurulan guruplar şu şekilde olacak:
Hadise,Barış
Ebru,Ferhat
Ajda,Azer
Azer Müslüm'e bakarak bir sitem eder, ama herkes biliyor ki Müslüm ne dese o dur.
Müslüm, Ceza
Bu şekilde olacak herkes mühimmatları alsın çıksın saat tam 21:34 olunca siz hepiniz bu saatte baskın yapacaksınız unutmayın ters birşey olursa kaçın arkanıza bile bakmayın sizi kaybetmek istemem.
Tüm ekip iki grup haline ayrılır. Ceza'nın çıkardığı adreslere arabalarıyla kumarhaneler önüne giderler. Müslüm risk alıp en çok para kazanılan İstanbul'daki büyük kumarhaneye gider.
Ajda ve Azer arabada oturmuş arabaya sessizlik çökmüş.
"Ajda" ben görevimi yaptım sende olsaydın aynısını sende yapardın orda amacım kardeşini öldürmek değildi bir anda içeri girince aklım durdu elim hemen tetiğe gidiverdi.
Azer sesini çıkarmadı çünkü biliyordu Ajda haklıydı.
Saat 21:34 oldu.
"Müslüm" ceza saat geldi bize çal bir şarkı girelim içeri.
"Ceza" o iş bende deyip "param yok" şarkısını çaldırıp içeri basarlar.
Müslüm tüm ekip aynı saatte kumarhanelere baskın yaparlar.
Grup grup kumarhanelere girip kapidaki adamları öldürüp Müslüm'ün selamı var deyip bağırırlar aynı Aras'ın dediği gibi oldu. İnsanlar artık Müslüm ismini duyunca korkuyorlar.
Birden Azer'lerin kumarhanesinde Azer'in Arkasında bir adam silah dayar tam sıkacakken Ajda o adamı öldürür ve Azer'in hayatını kurtarmış olur.Tüm ekip kumarhanelerden paraları toplayıp 15 dakikada çıkıp kumarhaneleri patlatırlar. Kumarhanelerde korumalar tek öldü oyun oynayanlar ya da çalışan elemanlar değil.
Hemen herkes mekana geçer orda Müslüm ikinci planı olan Kıbrıs'a Hadise,Ceza,Azer,Ferhat,Ebru bunları Kıbrıs'a özel uçağıyla yollar.
Yine mekan para dolmuştu.
Müslüm Barış Atmaca'yı görevini yapması için karakola yollar.
Müslüm Ajda ile beraber Mahmut'un mekanına doğru giderler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delice Soygun
Actionçok zengin bir iş adamı hep ayni aktivikeler yapmaktan sıkılır. Ve Türkiye merkez bankasını soymaya karar verir. Eski bordo bereli olan bu iş adamı çok zeki ve aşırı güçlüdür. Kitabı okumya başladığınızda aklınızı yitireceksiniz. La case de papel gi...