Büyük Yüzleşme

197 122 3
                                    

Saat 15:45

Koray Kurt Selim Kocabaş'ın öldüğü eve gider. İyice
oralara bakar bir ipucu bile bulsa onun peşinden suçluyu bulur,ama Müslüm işini o kadar temiz yapmış ki tek bir ipucu bile bulamadı Koray Kurt ordan deponun patladığı yere gider. Ordan kendisine ateş edilen yeri bulur. Hiç bir sonuca varamadı Koray Kurt ordan Müsteşar'ın yanına geçer.

" Müsteşar"  ne yaptın bir şeyler  bulambildin mi?

"Koray" hayır efendim eğer bunlar kimlerse bunların tek eylemi olmayacak daha devamını getirecekler,mutlaka açık verecekler bir yerde patlak verecekler.

"Müsteşar"  mallarımızı kaybetik en sağlam adamlarımızı kaybetik Çerkez 'in sabrını sınadık eğer Çerkez olmasaydı şimdi mal verdiğimiz adamlar bizi çoktan piyasadan kaldırmıştı ne olduysa bu Merkez Bankasına giren adamlarla başladı,ben aslında birinden şüpheleniyorum eğer oysa İşimiz zor.

" Koray Kurt"  eğer kimse bana isim ver gidip sana kellesini getireyim.

" Müsteşar"  hayır ilk ben gidip konuşucağım bir ağzını yoklayacam ne kadar bilgisi var bizim konuyla ve bir parmağı olduğunu anlarsam gerekeni ben yapacam

"Koray Kurt" bu bahsetiğin adam kim? Sen böyle çekiniyorsun bizim arkamız çok sağlam ben bu kolumun ve kulağımın hesabını soracağım kim olursa olsun

"Müsteşar"  ismi Mehmet Peraçi emekliye ayrılmış ve onunda arkası çok sağlam bilinmeyen çok gölgesi var,bizi piyasadan silerler Çerkez bile birşey yapamaz bir anda Müsteşar'ın sağ kolu Akif kapıyı çalar.

"Müsteşar" gel der,Akif içeri elinde tabletle girer,haberlerde Müslüm avuç avuç paraları dağıttığını söylüyordu.

"Müsteşar"  bunlar çok zıpladı son hakları kaldı az kaldı yakalanacaklar maksatları halkın gözünü boyayıp ceza yememek paraylada kaçarlarsa bir ömür tüm sülalelerine yetecek kadar para var içerde

"Koray Kurt" efendim izniniz olursa ben Merkez Bankasına gidip bu çapulcuları yakalarım

"Müsteşar" hayır senin daha önemli işlerin  var,iyileşene kadar bir hafta falan izne ayrılacaksın sen bir yem atacaksın bu depomuzu havaya uçuran Selim'i öldüren kimlermiş onları bulacaksın

" Koray Kurt" nasıl bir yem atacağım Müsteşar  üç tır dolusu oyuncak silah ayarlican tüm düşmanlarımız onları gerçek silah zannedecek ve yine bu tırlara saldıran olursa yakalayacağız kim olduklarını öğreneceğiz ve saldıran olmazsa ikinci sefer oyuncak silahların arasına gerçek silah karıştırıp yolayacaz sen bu işi halet bende Mehmet Peraçi ile görüşmeye gideceğim.

O esnada Müslüm Merkez Bankasında tünele girmiş ve babasıyla görüşmeye gidiyor.

Saat 19:05'de

Babasını evine vardı.

"Mehemet Peraçi" geç otur oğlum yine şovunu yapmışsın

"Aras"  baba işin eğlenceli taraflarıda olmasın mı?

"Mehmet Peraçi" yap oğlum yap sana tüm yollar serbest ha bu arada  Ahmet amcanın sana selamı vardı çok özlemiş seni

"Aras"  aleykümselam ve inşallah bir dahakine beraber oturur konuşuruz,bu işi hızlandırıp bitirecem az kaldı. Mehmet ve Aras bir süre konuştuktan sonra kapının önüne 4 tane araba gelir. Müsteşar ve korumalari geldi.

"Müsteşar"  Sağ kolu olan Akif'e dikkatli olmalarına söyler ve kapıyı çalar.

Aras arabaların geldiğini görünce elini hemen beline attı babası Mehmet Peraçi sakin ol oğlum bunlar konuşmaya gelmişler belli şimdi git kapıyı aç Aras gider. Müsteşar'a kapıyı açar ve büyük yüzleşme ikisi karışı karşıya gelir.

Delice Soygun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin