Saat 22:15
Mahmut her şeyden hebersiz evinde otururken Müslüm Mazlum'un verdiği adrese gelir kapının önü baya kalabalık koruma dolu. Müslüm ve Ajda arabada evi izliyor.
"Ajda" işimiz biraz zor.
"Müslüm" öyle mi dersin? deyip arabadan inip silahını çekip öldürmeye başlar Ajda ise hemen arkasından inip o da ateş edip adamları öldürüp içeri doğru ilerlerler.
"Mahmut"ne oluyor dışarda?
"Mazlum" hemen bakıyorum abi.
Müslüm o kadar hızlı adam öldürüyor ki Ajda Müslüm'ün hızına yetişemiyor Mazlum tam kapıyı açtı Müslüm kapıya bir kurşun sıktı Mazlum kapıyı kapatır.Müslüm'ün yüzünde maske olduğu için anlamıştı ki eceli gelmişti. Müslüm hemen koşup kapıya bir iki ateş edip kapıya sert bir tekme atıp kapıyı açar.
Mahmut eline silah almış bir sağa dönüyor bir sola Mazlum hemen Mahmut'un yanına gelir der ki Müslüm geldi.
Müslüm kapıdan içeri girip Mahmut ve Mazlum'la çatışmaya girer.Ajda da hemen koşup içeri girip Müslüm'e der bu ne hız koşuyorum bile yetişemiyorum.
Ajda bir iki el ateş ettikten sonra Mazlum'u kafasından vurur.Mazlum'un öldüğünü görünce Mahmut sinirlenir boş boş ateş etmeye başlar.Mahmut bir iki ateş ettikten sonra mermisi biter.
Müslüm hemen Mahmut'a yaklaşıp yakasından tutup bir yumruk atar. Müslüm'ün yumruk vurmasıyla yere düşen Mahmut gömleğinin cebinden ağabeyinin Müsteşar'ın ona verdiği fotoğraf düşer.
Müslüm Mahmut'u ayağa kaldırır. Kaldırdığı zaman fotoğrafı da görür.
Müslüm fotoğrafı alır eline böyle bakar sonra cebine koyar. Sonra Mahmut'un ellerini bağlayıp arabaya bindirip ordan uzaklaşır Müslüm'ün kendi mekanına geçerler.
Emir komuta Azer'de olarak kibristaki kumarhaneleri basarak tüm paraları alarak kumarhaneleri patlatırlar Kıbrıs'ı birbirine katıp tekrardan özel uçağa binip Türkiye'ye dönerler.
Saat 23:43
Müslüm mekana vardı Mahmut'u mekanına sokar bir sandalyeye bağlar karşısına bir masa çeker sonra Ajda'ya sen git der Ajda mekandan çıkar evine doğru gider. Müslüm yüzündeki maskeyi çıkarır Mahmut'a bakar.
"Mahmut" demek sendin ha
"Müslüm " ne oldu beğenmedin mi
"Mahmut" beğendim çok beğendim
"Müslüm" bu kes seneryolar değişti Mahmut sen bağlı ben masada
"Mahmut" o zaman bir şarkı bir rakı getir içelim tam olsun çünkü beni öldürürsen abim Müsteşar seni öldürür.
"Müslüm" dur sana açim sana ama bizim senin ki gibi radyomuz yok sana televizyon açim biraz haber izle dünyadan haberin olsun.
"Mahmut" aç ne açıyorsan aç
Müslüm televizyondan haberleri açar ve uçan kumarhaneler son dakkika olarak haberlerde geçer Mahmut bunaları görünce sinir krizine girer.
Müslüm gidip beş dakika sonra gelir elinde bir traş makinası ve durmadan traş makinasını açıp kapatır. Mahmut'un karşısında geçip şöyle söyler:
"Müslüm" sen çocukken sana büyüyünce ne olacaksın diye kimse sormadı mı? Bana kimse sormadı ben hep bir berber olmayı isterdim hep içimde kaldı olamadım belki olsaydım şuan sen burda karşımda olmazdın ya da sana sorsalardı yine şimdi karşı karşıya olmazdık.
"Mahmut " ne saçmalıyorusun? Öldüreceksen öldür.
"Müslüm" şimdi ne saçmaladığımı göreceksin..
Müslüm traş makinasını açıp Mahmut'un saçını kesip şekil vermeye çalışır Mahmut kafasını götürüp getirir ama ne çare her kafasını götürüp getirdiğinde kafasına arkasına bir sert tokat vurur.
Saçını 3 numaraya vurur ve ustura ile kafasına Ay Yıldız çizer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delice Soygun
Actionçok zengin bir iş adamı hep ayni aktivikeler yapmaktan sıkılır. Ve Türkiye merkez bankasını soymaya karar verir. Eski bordo bereli olan bu iş adamı çok zeki ve aşırı güçlüdür. Kitabı okumya başladığınızda aklınızı yitireceksiniz. La case de papel gi...