Mezarlıkta herkes dağıldıktan sonra Ahmet Canoğlu gelir, halâ Aras ile Hasan mezarlıkta Ahmet Canoğlu gelip bir Fatihâ okur sonra Hem Aras'a hemde Hasan'a baş sağlığı diler her ikisi Ahmet Canoğlu'nu tanıyordu
" Aras "bunu kim yaptı? diye Ahmet'e sorar.
"Ahmet" hiç bir bilgim yok ama araştırıyorum.
"Aras "bunu kim yaptıysa bedelini çok ağır bir şekilde ödeyecek benim babamın bir mezar taşı var onların mezar taşı bile olmayacak sana akşama kadar vakit buldun buldun ha bulamadın kim var kim yok mafya içinde öldürmeye başlayacağım...
"Ahmet Canoğlu" buraya iki amaçla geldim ilk size baş sağlığı ikincisi ise Kara Kutu babanızda idi dün gece onu öldürenler arayıp bulamamış sen bana akşama kadar Kara Kutu'yu bul bende sana kim yaptı öğrenmeye çalışacağım.
"Aras" ben sana bir anlaşma ile gelmedim onları bul bana.
"Ahmet Canoğlu" Kara Kutu bizim devletimiz için çok önemli şimdi içinde olduğun görevi bitir sonra Kara Kutu'yu açtığımızda senle daha çok işimiz var, kendini öldürtme.
"Aras"babamın intikamını almadan ölmeye niyetim yok.
"Ahmet"aynı baban gibisin
Aras Merkez Bankasına geri gider Aras'ın ekibi tüm paraları çıkartmış,
Azer,Hadise,Ferhat,Ceza,İrem ve Ebru hepsi Müslüm'e baş sağlığı diler
Müslüm tüm baş sağlıklarını kabul eder.Saat 10:12 oldu.
Müslüm bugün bu Merkez bankasından çıkacağız.
Azrail Müsteşar'ın ofisine gelir.
Yine kapıyı çalmadan içeri girer."Müsteşar" sen kapı nedir bilmiyor musun?
"Azrail "yok bilmiyorum
"Müsteşar" konumuza gelelim
Kara Kutu'yu niye bulamadın?"Azrail"yoktu güzellikle istedik vermedi.
"Müsteşar"o Kara Kutu'yu bulun
"Azrail"tamam anladık.
"Müsteşar"Kara Kutu sonraki işin tabi şimdi ki işin Merkez bankası gidip orda ki işi hallet Barış Atmaca'dan görevi devir al .
Azrail birşey demeden yine odadan çıktı.
Ahmet Canoğlu tüm yetkilerini kullanarak Mehmet Peraçi'nin katilini buldu. Barış Atmaca'ya haber yolladı Müslüm'e söylesin diye
Barış Atmaca haberi alınca sanal oyuna girdi Müslüm de sanal oyuna girdi .
Barış Atmaca sanal oyunda Müslüm'e şöyle bilgi verdi.
Beyaz Bandajlı kırmızı yazıyla Azrail yazan Müsteşar'ın tetikçisi ordan bugün çıkın adresi Ahmet Canoğlu verecek sanasaat 12:21 oldu.
Azrail beş kişilik adamlarıyla Merkez bankası önüne gelir,
"Azrail" buranın yetkilisi kim?
"BarışAtmaca" benim.
"Azrail" senin görevin bitti sen kenara çekil ben burda olduğum sürede hiç birşey karışmayacaksın.
"Barış Atmaca" al paşam senin olsun Merkez bankası diyip kenara çekilir.
Barış Atmaca hemen sanal oyuna girer. Müslüm'e haberi verir.
Müslüm haberi alınca Merkez bankası camından dışarı bakar. Azrail de Müslüm'ün baktığı cama doğru bakar. Çatıdan ateş emri beklerken keskin nişancılar Azrail hayır ateş etmeyin der.
Müslüm 20 rehine ve ekibi var içerde bir konuşma yapar. İçerde kalanlarla,
Müslüm benim ekip beni iyi dinleyin yolun sonuna geldik benim son bir işim kaldı burda gitmek isteyen şimdi gitsin ben babamın katilinin canını alacam siz gidin Azer başta olmak üzere tüm ekip biz sensiz hiç bir yere gitmeyiz."Müslüm "o zaman şimdi kalan 20 rehineleri kasa bölümüne kilitleyin dışardan getirdiğim 20 elbise ve mankenini getirin şu orta alana koyun gerçek insan gibi giydirilmiş mankenler Ceza sende dışarıya canlı yayın bağlayacaksın tüm hazırlıklarını yap akşam büyük bir çatışma çıkacak unutmayın Azrail benim diyer herkes ölecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delice Soygun
Actionçok zengin bir iş adamı hep ayni aktivikeler yapmaktan sıkılır. Ve Türkiye merkez bankasını soymaya karar verir. Eski bordo bereli olan bu iş adamı çok zeki ve aşırı güçlüdür. Kitabı okumya başladığınızda aklınızı yitireceksiniz. La case de papel gi...