Eski Günler

121 103 2
                                    

"Aras" tablonun karşısına geçip eski günleri gözünün önüne getirir. Babasıyla hatırası olan tablo, özellikle
tabloda babası ayakta Hasan öne doğru ortada Aras ise Hasan'ın önünde Kara Kediye Doğru gidiyor Kara Kedi ise ağacın 10 cm yakınında ayakta Aras'a bakıyor öyle güzel bir tablo idi ve bu tabloda Aras ve Hasan daha küçükken çekilen bir fotoğraf tablosu olması Aras'ı daha çok duygulandırmıştı.

Mehmet Peraçi ölmeden önce Aras'a demişti bu tablo çok önemli dikkatli bakarsan herşeyi görürsün demişti geçmişte. "Aras "anladı ki Kara Kedinin durduğu yer "kara kutuymuş" hiç karışmadı evden çıkıp gitti 17:14 'te 4 tane hizmetli getirdi evi tertemiz temizleyip toparlayıp evi eskisi haline getirtti. Gelen hizmetlilere hakkından fazlasıyla para vererek hepsini evden uğurladı. Sonra ağbeyi Hasan'ı aradı eve davet etti.

"Müsteşar" ofisinde otururken telefonu çalar arayan Çerkez;

"Çerkez" bugün yaşananlar neyin nesi sizin pisliğinizi örtmekten kendi işlerimi yapamaz oldum haddinizi aşmayın sizi yerin yedi kat altına gömer sonra yakarım ki senin cesedinin pis kokusuyla zehirlenmiyelim.

"Müsteşar" araştırıyoruz büyük ihtimal Merkez bankasından kaçanlar yapmış bunu ama nasıl kaçmışlar ordan o büyük patlamada kimsenin sağ kalmaması lazımdı Azrail'e iyi işkence yaptırmışlardı Ağzında bir tane diş bile kalmamıştı bizimle uğraşma sebebleri ne hala onu anlamış değilim.

"Çerkez" uzun süre ortadan kaybol ortalık sakinleşsin bir yurt dışına çık hem ziyaret hem ticaret olsun Rus ortaklarımızla bir konuş ne kadar mal istiyorlar kaç günde teslim olsun bu arada yerine ikiz kardeşin Mahmut Karakebellioğlu gelsin sen gelene kadar yerine o bakacak.

"Müsteşar" Mahmut biraz arsızdır, hem kumarhanelerden çıkmaz kolay kolay sonra beni arayanlar Mahmut'u ben sanıp öldürebilirler.

"Çerkez" orasını hiç dert etme o bende,ben hallederim sen hiç merak etme.

"Müsteşar " onun başına birşey gelirse ona birşey yapanın başına dünyayı yıkarım.

"Çerkez" he müsteşar he sen dünyayı yık altında sen kalmada diyip telefonu kapatır.

Delice Soygun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin