Sen Kimsin?

114 90 4
                                    

"Mahmut"  sen kimsin lan? Gelip benim kumarhanemden özellikle benim oynadığım masadan oyunu kazanıp paralarımı  öyle elini kolunu sallayıp rahatça çıkabileceğini mi zannediyorsun?

"Aras" bana Müslüm derler.

"Mahmut" ha dur o zaman sana Müslüm babadan bir parça şarkı çalalım keyfin yerine gelsin.

"Aras" çal çal senin o iğrenç sesini duyacağıma Müslüm Babamızın sesini duyarım daha iyi.

"Mahmut" adam ol senin o aklını falçatayla alırım.

"Aras" aklım çoktur sanada yeter banada.

"Mazlum" Mahmut abi bu Müslüm ağbeyiniz Mustafa'nın işlerine taş koyan olmasın.

"Mahmut"  bunda o kadar büyük işleri yapacak tip yok.

"Mazlum" belli olmaz abi böylelerinden korkulur.

"Mahmut" biz kimseden korkmayız.

"Mazlum" eyvallah abi.

"Mahmut" bana bak lan Müslüm sen ne ayaksın abim Müsteşar'ın işlerini bozan sen misin?

"Aras" Müsteşar kim? Buraya kumar oynamaya geldim.

"Mahmut" birazdan en büyük kumarı oynayacağız

"Aras" hadi oynayalım sabırsızlandım deyip sertçe topuğunu yere vurur.

Aras topuğunu yere vurmasıyla Barış Atmaca'ya olduğu yerin sinyali ve harekete geçme emri geldi.

"Barış" hazırlan emir geldi al şu maskeyi tak.

"Ajda" bende bu anı bekliyordum.

Barış ve Ajda Merkez bankasında takılan maskeleri takıp arabadan indi Aras'ın topuğundan işaret yolladığı sinyale doğru  gideceklerdi. 

Barış kapının önündeki korumaları öldürüp içeri girdiler Ajdayla beraber silah seslerini duyan içerideki kalabalık kaçışmaya başlar.

"Mahmut" ne oluyor lan dışarda?

"Mazlum" bilmiyorum bu adamı hemen öldürüp çıkalım.

"Mahmut" hayır ben daha oyunumun tadına varamadım.

"Aras"hadi ama Mahmut karşılıklı içip oynayalım.

"Mahmut" sen dur birazdan göreceksin gününü ben seni buradan sağ çıkartmam.

"Aras" göreceğiz deyip geçmişe dalar. Aras bordo bereliyken ipi bu şekil baglanılırsanız nasıl kurtulursunuz size göstereceğim bu çözülmeyi açamayan elenir bordo bereli olamaz
Aras nasıl çözüleceğini gösteriyor askerlerine.

Ajda ve Barış içerideki adamları öldürüp sinyale doğru giderken
Mahmut'un silah sesi yakından geliyor deyip Mazlum'la bodrumun arka kapısından kaçarlar. Aras'ı öldürmeleri için iki koruma bırakır. korumalardan bir tanesi tam silahı çekip Aras'ın kafasına doğru tuttu ki Aras son bir hamle yapıp ipten kurtulup silahı korumanın elinden alıp silah tutan korumaya bir tekme atıp diğer korumaya ateş edip öldürür tekme attığı koruma yere düştü tam yerden kalkacakken Aras onada bir tane sıktı  Barış ile Ajda tam  bodrumun kapısından içeri girdi ki Aras onlara da silah tuttu ama silah sıkmadı.

"Ajda" nereye kaçtılar sen iyi misin?

"Aras " burdan kaçtılar şifreli çelik  kapı açılmaz.

"Barış" kapıyı patlatabiliriz.

"Aras" patlatsak bile kaçmışlardır şimdi.

"Ajda" şimdi ne yapacağız?

"Aras" bu mekanda ne kadar para varsa toplayıp sonra bu mekanı komple patlatın sonra siz ikiniz hiç birşey olmamış gibi gelip polislik görevinizi yapacaksınız.

"Barış" Mahmut yüzünü gördü problem çıkmasın.

"Aras " onun ölümü yakındır problem olmaz şimdi herkes iş başına.

"Mahmut" lan oğlum Mazlum kimdi bunlar?

"Mazlum" abi  geçen iki adam öldürdük belki onların akrabalarıdır.

"Mahmut" tüm adamlarımızı topla kumarhanemize  geri döneceğiz bize yanlış yapılmayacağını bu alemde herkes bilir.

"Mazlum" tamam abi hemen harekete geçiyoruz.

Delice Soygun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin