"Müsteşar" Koray bu hadini bilmez kişiler bunlar mı?
"Koray "evet bunlar saldırdı.
"Müsteşar" bunlar nasıl tip kıyafetlere bak.
"Koray "tanıştırım kendileri Daltonlar Çetesiymiş.
Müsteşar çeketinin cebinden kalemini çıkarıp açıp kapatmaya başlar. Dalton çetesi ne lideriniz kim der.
Dalton çetesinden biri benim der.
"Müsteşar "yaklaşır ona siz kimsiniz lan oğlum benim mallarıma çökmeye kalkışıyorsunuz.
" Dalton çetesi lideri" biz dalton çetesiyiz duyduk yüklü bir mal var ona çökelim dedik.
"Müsteşar "birazdan bende size çökeceğim ve Selim'i niye öldürdünüz.
"Dolton Çetesi lideri "Selim kim? biz kimseyi öldürmedik.
"Koray Kurt" sert bir sekilde yumruk vurur konuş lan niye öldürdünüz.
"Müsteşar"bizim üç tır uyusturucumuzu niye patlatınız.
"Dalton çetesi lideri" biz niye patlatalım biz çalarız patlamayız siz yanlış kişiye soruyorsunuz bu soruları
Koray tüm çeteye yumruk atar çete sandalyeye bağlı olduğu için bir şey yapamıyorlar."Müsteşar "dur yorma kendini bunlar bana yanlış yaptı diyip Dalton çetesi liderinin her iki gözünü Kalemiyle çıkardı ve anlına "Herkes" yazdı kanlı kalemiyle Dalton çetesi liderinin Yüzü kan ile doldu.
Sıra yanındaki dalton çetesinin ikinci adamına geldi. O da dur yapma deyince onun da gözlerini çıkarıp anlına"Haddini" yazdı ve onunda Koray kalbine silah sıktı sonra hemen onunda yanındakinin gözlerini çıkarıp anlına "Bilecek" yazdı ve Koray onunda kalbine sıktı. Kalan son kişininde gözlerini çıkarıp anlına "Nokta" yazdı ve Koray onunda kalbine sıktı Aras bu vahşeti izleyince kanı dondu dalton çetesinin yüzleri kan ile doldu.
Müsteşar bunların alnındaki kan kurudukutan sonra atın bir yere gitsin bu alemdeki herkesin kulağına küpe olsun bu saatten sonra bize yanlış yapan bunları bilip akılarına sokacaklar. Sana gelince Koray sende bu sefer şu malları götürüp sahibine ulaştır."Koray Kurt" bu sefer padişahı gelse bu malları benden alamaz.
"Müsteşar "tamam ben gidiyorum buralar sende deyip adamlarıyla çıkıp gider.
Aras ise depoda kalır bir şekil o tır dolusu mallardan kurtulmak isteyecek ve Koray dan bir intikam alma borcu var.
Koray iki adamına daltonlar çetesini götürüp bir yere sırasıyla "HERKES HADİNİ BİLECEK NOKTA" şeklinde dizmesini ister.
Üç tır dolusu silahlar yola çıkar. Aras tırları takip eder. Ajda ise yine Koray'ı uzaktan takip eder bu kez anlamıştı ki Koray kötü yolda Aras hemen tırları sollayıp bir kaç km önlerine geçip köprünün üstüne çıkar sarı taksisinden roket atarı çıkarıp tırların gelmesini bekler tırlar geldiğinde ilk öndeki tıra roketi ateşler hemen roketi bırakır ve taksisinden keskin nişancı silahını çıkarıp arkasındaki her iki tırın şoförünü öldürür. Koray ise daha anlamadan neyin ne olduğunu Aras ikinci roketide doldurur ikinci tırıda patlatır. Ajda tırın patladığını görünce hemen ayağını frene basar arabasını durdurur. Aras ise hemen köprüden iner ve kalanları silahla öldürür. Sadece Koray kalır. Koray ise Aras'la bir iki çatışır silahla Koray'ın mermisi bitince arabaya binip kaçmaya başlar Aras ise kalan son tıra 1 dk lık bomba ayarlar sonra Kora'yı takip eder. Ajda ise hemen peşlerine verir, büyük kovalamaca başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delice Soygun
Acciónçok zengin bir iş adamı hep ayni aktivikeler yapmaktan sıkılır. Ve Türkiye merkez bankasını soymaya karar verir. Eski bordo bereli olan bu iş adamı çok zeki ve aşırı güçlüdür. Kitabı okumya başladığınızda aklınızı yitireceksiniz. La case de papel gi...