Ekip

109 84 2
                                    

Aras mekanına geçti yine yeri kumarhaneden aldığı paraları doldurmuş masasına geçip kafasını geriye doğru yatırır. Birden bire tüm ekibi sıra şeklinde yer altındaki mekanına inerler ilk içeri giren Hadise idi sonra sıra sıra geçip koltuklarına oturdular hepsi içeri girdi sonra Aras kafasını düz yaptığında tüm ekibi karşısında görür.

"Aras" evet tam zamanında geldiniz hoş geldiniz işte benim arkadaşlarım şimdi bana herşeyi anlatın bakalım derdi çözülmeyen kaldı mı? Para haricinde başka birşey isteyen oldu mu? tek tek anlatın bakalım.

"Ceza" gerçekten çok zor durumda olan insanlarımız var paraların çoğunu insanlara ev aldırttım sonra Müslüm'ün selamı var dedim.

"Ferhat" ben ise tüm düğün yapamayan sünnet olmayan çocuklara ilaç bulamayan hastalara yurt dışından ilaç yardımı edindim ne kadar yardıma ihtiyacı olan varsa elimden geleni yaptım her yardımda ise Müslüm'ün selamı var dedim.

"Hadise" dışarda aç olanlara aş evi açtırdım çoğu insana iş yardımı ve para desteği yardımında bulundum paranın sonuna kadar bir kuruş kalmayana kadar hepsini yardım amaçlı kullandın sonra Müslüm'ün selamı var dedim.

"İrem " çok bereketli bir paraydı ben parayı dağıttıkça bavulardaki para daha da çoğalıyordu sanki ne kadar markette veresiye borcu, kira borcu, bankada faiz borcu olan varsa kapattırdım. Müslüm'ün selamı var dedim. Veresiye defterlerine Müslüm'ün selamı var diye yazdırdım.

"Aras" evet Azer sıra sende anlat bakalım.

"Azer" çoğu şehit ailelerine yardımda bulundum okuyup bursu olmayan öğrencilere burs desteği daha çok hayır yaptım ama sen dedin para haricinde yardım isteyen oldu mu deyince Diyarbakır'da çok fakir ama hiç para istemedi sadece senle tanışıp derdini sana söyleyecekmiş çünkü bana anlatmadı.

"Aras"desene Diyarbakır yolu bize göründü ama şimdilik ufacık bir işimiz var halletmemiz gerek.

Aras böyle deyince herkes dinliyor, o esnada içeri Barış ve Ajda ikilisi de geçip iki boş koltuğa otururlar. Azer'in Ajda'ya ters ters bakması ve birden ayağa kalkıp bunun burda ne işi var demesi ile Arsa'tan gelen cevap;

"Aras" artık ailemizden biri bizimle çalışacak herkes mesleği gereğince adam öldürülür söyle Azer biz senle mesleğimiz gereğince kaç adam öldürdük sayısını biliyor musun?  Şimdi herkes sakin olsun ve beni iyi dinleyin.

"Aras" şu yerde banknot banknot olan paralar dün akşam saatlerinde Barış ve Ajda ile bir kumarhaneden çaldık kumarhane sahibi benim babamın vur emrini veren Müsteşar'ın ikiz kardeşi Mahmut'undur şimdi Ceza sen bu Mahmut denilen adamın kaç kumarhanesi var öğren diğer kalanlarınız ise silahlarınızı temizleyin ben ve ağbeyimin yası bitince ağbeyimin düğününden sonra herkes tatile çıkacak benim intikamım artık sizindir ben şimdi holdinge geçip akşam haberlerini sunacam siz ise herkes işinin başına akşam saat 20:30'da burda olsun diyip mekanından ayrılır.

Mahmut ise hala kumarhanesinin yasını tutar çok dertli İstanbul'un her yerine adam salmış bunu kimler yaptıysa bir bedeli olacak gelip özür dilesinler aileleri yaşasın şeklinde akşam 23:00'ra kadar süre tanımış ha gelmedikleri halde Ailede kim var kim yok bulursam öldureceğim demiş.

Hasan İrem'i alıp düğün alışverişleri için mağazalarda elbise bakıp olan olmayan ne varsa gözden geçiriyorlar. Beraber ikisi çok mutlu dünyalar onların olmuştu uzun zamandır bu kadar yan yana kalmamışlardı.

Aras ise Holdinge geçip haberleri toparlayıp hazırlıklarını akşam 19:00 haberlerini yayınlamak için çalışmaya başladı saatler çok çabuk geçiyor Aras iyice hazırlandı ilk defa haberleri sunacaktı heyecanlıydı

Saat 19:00 oldu.

Kayıt bir,iki,üç başla.

İyi akşamlar ben Aras Peraçi Akşam haberlerini sunan arkadaşımız Hayati bey rahatsızlandığı için bu akşam bir seferliğine ben sunacağım şimdi haberlerimize geçelim şimdi dün gece büyük bir patlama olmuş kumarhane patlamış bizim ekip patlama şeklini yakalayamadı ama nasıl yandığını çekebildik, patlamada 8 kişi öldü patlama öncesi çatışma çıkmış artık her yer cani insanlarla dolmuş.

Aras bu haberi yayınlarken Mahmut ise televizyonda kanalları değiştirirken denk geldi.Mahmut hemen Mazlum'u yanına çağırır bu adamı bana getirin bakalım bu işe karışanların yüzünü görmüş mü Mazlum, ağbeyiniz Müsteşar bir haberci öldürdü eğer biz de bunu öldürürsek ortalık yine karışır biliyorsun Çerkez böyle şeyler sevmez.Mahmut kararlıydı Aras'ı istiyordu Mazlum'u yolladı getirmesi için.

Aras haberlere devam ederken son dakkika haberi gelir kulağına Müslüm ile ilgili tüm yayın kanalları herkes balkonlara sokaklara çıkıp Müslüm Müslüm diye bağırıp adalet istiyoruz sesleriyle tüm Türkiye' yi ayağıya kaldırmıştı yardımlarıyla piyasayı çok canlandırmıştı ki insanların çoğu tok yatıyordu.

Aras bu haberi de sunduktan sonra ardından birkaç haber sundu ve program bitti hemen ordan ayrıldı.

Aras Holdingten çıktı. Mazlum adamlarıyla oraya yetişti ama Aras bir kaç dakkika önce gittiği için yetişemediler Mazlum tek başına holdinge girip Aras'ı sordu ama sekreter geç kaldınız kaç dakika önce çıktı dileyince Mazlum da telefon numarasını istedi sekreterden aldı sonra Holdingten çıkıp Aras'ı aradı.

Aras yolda araba kullanıyordu arabayı sağa çekip telefonu açtı.

"Mazlum" şimdi beni iyi dinle Aras Pereçi patronun seni görmek istiyor.

"Aras " kusura bakmayın geçen akşam öldürecektiniz gelen adamlar sayesinde kurtuldum benim peşimi bırakın ben birşey yapmadım.

"Mazlum" bizde o konuda konuşacağız nerdeyseniz gelip alayım sizi.

"Aras" siz gelmeyin biraz işlerim var halledip ben gelirim siz adresi verin

Mazlum adresi verir Mahmut'un evinin adresini verir.Aras yine amacına ulaşmış.

Delice Soygun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin