Aras'ın Yol Değişikliği

528 202 151
                                    

Çok zengin bir iş adamı olan "Aras" 25 yaşında olmasına rağmen çok zeki güçlü olmasıyla zirvededir.30 yaşında bir abisi bulunmaktadir.Abisinin ismi Hasan'dır.Hasan Aras'ı çok sevmektedir.Bu iki kardeşin babası emekli Albay Mehmet'tir."Mehmet" Bey emekli olmuş İstanbul dışında kendi çiftliğine çekilmiş hayatı baya güzel geçmektedir.Bir gece vakti

"Aras" son model arabasıyla hız yapıp şehri turluyordu.
Bilmediği bir dar sokağa girdiğinde,5 adamın bir kişiyi dövdüğünü görünce arabadan indi normalde zengin olan adamlar,hemen bu şekilde geri vitese takar uzaklaştırdı. Böyle durumlarada Aras'ın ne kadar gözü kana bulanmış olduğunu burdan anlayacaksın."Ne oluyor burda Meksikalılar?" dedi. Çetenin başında ki adam işine bak top deyince ceketini çıkarıp arabanın içine attı ve kolları sıvayıp,
Aras'ın bu 5 adamı yere sermesi 10 saniye bile sürmedi ve yere yatan genci kaldırdığında yüzüne baktığında eski bordo bereli arkadaşını görür. Karşında şaşkınlık icinde kalan

"Aras" "Yusuf sen ne hale gelmişsin" der onu alır, kendi hastanelerine götürür. Muayne bakım yaptırır.Bir hafta aradan geçer ve hastaneye Yusuf'un yanına gelir."Aras" yukarı odaya çıktığında Yusuf kendine gelmiş iyice toparlanmış "Yusuf "27 yaşındadır.

"Aras "der, kardeş ne hale gelmişsin

" Yusuf" anlatmaya başlar; senden sonra bende bıraktım İstanbul'a geldim korumalık yapmaya başladım ama herşey ters gitti. Bu koruma yaptığım kişi uyusturucu satıyor. Ülke dışına ve bende eski bordo bereli olarak kendime yediremedim bırakıcam deyince bu işe giren çıkamaz diyince son halimi gördün mü? Belki de sen yetişmeseydin ölmüştüm.

"Aras "biz bordo bereliler ölmeyiz kolay kolay "intikam almaya geliyor musun?" der.Aras

"Yusuf nereye?" seni bu hale getirenlerden hesap sormaya "Aras" der. "Yusuf hatırlıyor musun? senle birlikte 4 bordo bereli daha yakalamışlardı mağarada onların başına yıktığımı ve o gruptan ikimiz kaldık Şehit olan arkadaşlarımızın mekanları Cennet Olsun, ama sen hala benim için bordo berelisin ve intikamını almadan durmam zaten bu zengin hayatan sıkılmış aksiyon arıyordum. İkisi hastaneden çıkar ve Aras'ın kendisine ait yerin iki kat altında saklı deposuna giderler.

"Yusuf " şaşkın ve bu ne "Aras" askeri teçhizat mı?Kurdun kendine askerlerin elinde olmayan silahlar sende var.

"Aras" seç beğen gidiyoruz.Yusuf bir iki tane alır. Aras'a bakar,iki tane koltuk altına, bir tane,sırtına iki tane beline ve bir düzüne bomba aldı eline ve kardeş der; eskisinden daha hırsılısın sonra mekandan çıkarlar.

"Aras" arabayı son gaz limana doğru sürer. Limana vardıklarında baya kalabalık mal taşıyan ve malın korumasını yapan insaları görür.Aras'la Yusuf maske takıp çoğunu sesizce öldürüp sonra çoğunu silahla öldürüp malları polise ihbar edip çekip bu malların sahibine Sedat'a doğru yol almaya başlar.Yusuf'la "Aras" Sedat'ın mekanına vardıklarında "Aras" durmadan arabayı kapıda duranların üstüne doğru sürüp onları silahıyla çekip öldürür.İçerideki korumalarıda öldürüp ikisi Sedat'ın karşısına dikilir.

"Sedat" siz kimsiniz lan benim kim olduğumu biliyor musunuz? Bunu deyince

"Aras" bacağına bir tane sıktı

"Aras" evet biliyorum insan oğlusun canlı bir varlıksın bizim gibi tam o esnada Sedat'ın telefonu çalar.

"Aras" aç şu telefonunu sana iyi haber versinler.

"Sedat" elini telefonun attı telefonu açtı arayan İstanbul Emniyet Müdürüydü. İstanbul bu adamdan soruluyorudu o kadar tanınıyor ve biliniyordu ki namı şehrin dört bir yanından duyulmuştu.

Delice Soygun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin