Kara Kedi

124 108 4
                                    

Müslüm merkez bankasındaki maskesini takıp Azrail'i Müsteşar'ın ofisinin önüne atıp kapı önündeki iki korumasını öldürüp göz dağı verir.

Azrailin göğsüne sıra sende diye bir kağıt asmıştır.

"Müsteşar" Akif ne oluyor dışarda

"Akif "bilmiyorum efendim,

"Müsteşar" hemen git bak.

Akif dışarı gidip baktığında  Azrail'in cesedi ile beraber iki korumanın cesedi  yerlerde ölü bir şekilde hemen yukarı çıkıp  bilgi verir Müsteşar'a,

"Müsteşar"  Allah kahretsin kim yaptıysa bana bunu bul Azrail nasıl Merkez bankasından kurtuldu bu? Müslüm kim bana bunları bul.

"Akif" araştırıyoruz efendim.

"Müsteşar"  sana bul dedim.

Müslüm ordan Ahmet Canoğlu ile görüşmeye gider.

"Ahmet Canoğlu" hoşgeldin aslanım

"Müslüm" hoşbulduk  beni buraya çağırma sebibin ne?

"Ahmet Canoğlu "Merkez bankasında iyi iş çıkardınız hiç bir iz bırakmadınız zaten yıktıracaktık sen sadece süreci hızlandırdın.

"Müslüm" artık görev falan yok uzun bir tatile çıkacam yakın zamanda da ağbeyim Hasan'ın düğünü var sende şimdiden davetlisin.

"Ahmet Canoğlu"  babanın vasiyeti ve tüm devlet bilgileri dost düşman  ne varsa Kara Kutunun içinde idi onu bulursan sen bulursun babanın evinde bir yerde saklı biz kendi adamlarımızla baktırdık ama bulamadık.

"Müslüm" ben gidip bakarım sizin görmediğinizi ben görürüm.

"Ahmet Canoğlu" biz Barış Atmaca'ya terfi yaptırdık bundan sonra Selim Kocabaş'ın yerine getirtik.

"Müslüm" iyi haketti daha da yükseklerde olmayı hakediyor.

"Ahmet Canoğlu" seni babanla beraber çok iyi yetiştirdik senin geri dönmeni hep beklicez Kara Kutu'yu bulsan bile o senindir Kara Kutu senle açılıp senle kapanacak çünkü Kara Kutu'nun içindeki bir çok adamı sen öldürdün Sedat,  Selim, Aburoza,Azrail ve Dalton Çetesi de senin sayende yok oldu bunlar senin başarın.

"Müslüm" hadi eyvallah şimdilik benden bu kadar ha bu arada bir işim daha var.

:Ahmet Canoğlu"  nedir?

"Müslüm" Müsteşar'ın canını alacam onun yerine de Ajda'nın gelmesini sağla.

"Ahmet Canoğlu" biraz zor ama uğraşırım

"Müslüm" tamam ben gidiyorum birde ben bakıyım rahmetli kral babamın evine Kara Kutu için ağbeyimin düğününde görüşmek üzere.

Müslüm saat 14:45'te babasının evine varır ev hala dağınık  babasının  kanı yerde kurumuş  biraz kafasında geçmişe  gitti babasıyla hatıraları geldi  gözünün önüne  sonra bir çok yere baktı hiç bir yerde Kara Kutu  yok tam Müslüm kapıyı kapatıp çıkıyordu ki evin içinde gözüne birşey çarptı Mehmet Peraçi, Hasan Peraçi, Aras Peraçi ve Kara Kedi içinde olan büyük bir tablo.

Delice Soygun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin