1 hafta sonra saat 13:03
Müslüm tüm ekibiyle oturmuş kendi mekanında herkese bir yol haritası planlıyorlar kendi kafasında para dolu bavular orada dizili
Müslüm tüm ekibinden son birşey isteyeceğim herkes gitsin istediği kadar bavul dolusu parayı alsın benim payıma düşeni ise sizden onu tüm fakir fukara nerde aç nerde evi olmayan kirada olan arabası olmayan kim varsa bana kalan paranın her kuruşunu ülkemizin her yerinde olan milletimize dağıtmanızı istiyorum verdiğiniz her insana da Müslüm'ün selamı var dersiniz."Hadise" gider. Üç bavul alır kendisine der ki ben bir genç kızım çok alış veriş yaparım.
" Ceza" gider iki bavul alır der, ben kendi icadımı çıkarıp dünyaya satacağım.
"Ferhat" gider üç bavul alır der, ben özel hastanemi kuracağım.
"İrem" iki bavul alır der, ben senin abin Hasan ile evleneceğim.
Müslüm güler.
"Ebru" 3 bavul alır der, ben dünya'yı dolaşacağım dedi.
"Azer" 2 bavul alır. Ben bilmiyorum ne yapacağım galiba bol bol harcarım der.
"Barış Atmaca" 2 bavul alır,bende tüm merkez ekibime şanlı bir yemek ısmarlayacağım kalan parayı da emekliliğime ayıracağım.
Orda kaldi 8 bavul.
Müslüm gidip bavulun içinden bir deste para alır kalanı dediğim gibi dağıtacaksınız sonra herkes kendi bildiği gibi yapsın İrem sana gelince yeni kimlik çıkarttım senin artık gerçek ismin İrem oldu. Ağbeyim ile sana şimdiden Mutluluklar hepiniz benle gelin sizi yeni kum torbamla tanıştıracağım tüm ekibi alıp arka odaya götürür.
Müslüm kapıyı açtığında Azrail her iki ayaklarından tavana asmış Müslüm her gün günde bir saat spor yapıyor. Müslüm Azrail'i o kadar dövmüş ki insanlıktan olmuş gibi yerde ise Azrailin dişleri dolmuş.
"Azer "bu halâ niye yaşıyor.
"Müslüm" onunla daha işim bitmedi bana söylemesi gereken daha çok şey var.
"Ebru"bu ölmüş gibi
Müslüm, dur bakim dedi ve 6 tane kurşun sıktı Azrail'e
Müslüm, harbiden ölmüş
"Azer " hani söylemesi gereken çok sey vardı."Müslüm" aslında gerek kalmadı artık babamın intikamı alındı emri veren Müsteşar onun da kellesini alıp belediye otobüsün arkasına asacağım tüm şehri turlattıracağım.
"Müslüm"şimdi herkes dediğimi yapsın benim de Müsteşar'a soracak bir hesabım var.
"Müslüm " tekrardan 1 hafta sonra görüşürüz burda hepinizden halkımızın derdini de dinleyeceğim sonra herkes para dolusu bavullarını alıp kendi hayalerini yapsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delice Soygun
Actionçok zengin bir iş adamı hep ayni aktivikeler yapmaktan sıkılır. Ve Türkiye merkez bankasını soymaya karar verir. Eski bordo bereli olan bu iş adamı çok zeki ve aşırı güçlüdür. Kitabı okumya başladığınızda aklınızı yitireceksiniz. La case de papel gi...