Müsteşar her yerde kardeşini durmadan arar durur ve bunu ona yapanların da işi çok zordu Müslüm her iş yaptığında Maske taktığı için bir iz bile bulamadı Müsteşar en sonunda dayanamayıp Çerkez'i arar.
Saat 11:22
Çerkez telefonu açar.
"Çerkez" ne yaptın Rusya'da işler nasıl gidiyor.
"Müsteşar" ben Türkiye'deyim
"Çerkez" lan salak Müslüm seni bulamsı an meselesi bir an önce Rusya'ya dön.
"Müsteşar" kardeşime bunu yapan Müslüm'ü bulmadan bu memleketten ayrılmam.
"Çerkez" sana bu işleri ben halederim dedim kardeşini ben aldırdım benim korumam altında ölmesine izin vermedim en iyi doktorlarla baktırtıyorum olayı ilk haberlerde görür görmez adamlarımı yoladım getirttim benim korumam altında şimdi hemen Rusya'ya dön.
"Müsteşar" işleri halettim dönmeyeceğim deyip telefonu kapatır.
Çerkez madem telefonumu kapattın sözümden dışarı çıktın Müslüm seni bulursa öper dedi.
Ahmet Canoğlu Aras'ı sahil kenarına çağrır.
Aras hemen arabaya binip sahile gider gittiğinde Ahmet bir banka oturmuş denizi izliyor Aras'ta hemen yanına oturur denizi izler.
"Aras" yine Kara Kutu meselesi ise ben şimdi yokum.
"Ahmet Canoğlu " hayır sana iyi bir haberim var senin ki gelmiş,
"Aras" kim gelmiş kim?
"Ahmet Canoğlu " Müsteşar gelmiş deyip bir kart verir bu adreste şimdi dikkatli ol çok kalabalıklar önceden bir kolaçan ettim.
"Aras" eyvallah deyip hemen kalkar arabaya binip mekana geçer Mekanda ekibi toparlayıp bir konuşma yapar.
Ben Aras Peraçi artık tatile çıkacağız herkesin keyfi gelir ama bu işi haletikten sonra Müsteşar gelmiş hazırlanın gidiyoruz ben tek haledemem size ihtiyacım var.
Tüm ekip hazırlanır iki araba ile yola çıkarlar maskeler takılı silahlar ellerinde adres şehrin dışında vardıklarında kale gibi bir vila var 50 tane koruma Müslüm ekibi dört bir yana dağıttı villanın etrafını sardılar dört bir yandan saldırdılar Müslüm durmadan öldürür ve bağırır ecelin geldi! diye,
Müsteşar da çıkıp ateş etmeye başlar gel Müslüm gel senle kapanması gereken bir hesabımız var.
"Müslüm" geliyorum bekle geliyorum.
Herkesi öldürdükten sonra Akif ve Müsteşar kaldı hayatta Müslüm ile ekip villanın etrafını sararlar birden şidetli bir yağmur yağmaya başlar gök görürler Müslüm hemen villanın kapısına gidip patlayıcı yerleştirip kapıyı patlatır içeri girdi bir kaç koruma daha vardı Müslüm onlarıda öldürerek içeri girdi. Tüm ekip villanın içerisine girerler villayı altını üstüne getirdiler Müsteşar ve Akif'ten bir ses seda yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delice Soygun
Actionçok zengin bir iş adamı hep ayni aktivikeler yapmaktan sıkılır. Ve Türkiye merkez bankasını soymaya karar verir. Eski bordo bereli olan bu iş adamı çok zeki ve aşırı güçlüdür. Kitabı okumya başladığınızda aklınızı yitireceksiniz. La case de papel gi...