***
Sinirle bizimkilerin yanına yürüdüm. Cidden akıllısı beni bulmuyordu. Hayır şu an çok sinirliydim toplantıda yanlış bişey yapmaktan korkuyordum. Derin bi nefes alıp biraz bekledim ve masaya ilerledim. Ahh çoktan gelmişlerdi. Yüzüme yalandan bi gülümseme yerleştirip selam verdim. Artık ne kadar olduysa.
"Merhaba hoşgeldiniz. Ben Kim Milena "
Bay Joon: Merhaba memnun oldum Joon Seo Yoongi Beyin Asistanıyım. Yoongi beyde birazdan burda olur.
Deyip elini uzatan Bay Joon un elini sıktım.
Jung See: Bende Yoongi Beyin sekreteriyim. Memnun oldum
Gülümseyerek elini uzatan kızın da elini sıktım. Adama bak hem sekreteri hem asistanı var. İkisi de aynı şey değilmi ayrıca.
Jessi şimdi benim asistanım mı oluyordu sekreterim mi? Off saçmalamaya başladım yine. Şu toplantı bian önce bitmeliydi artık.
Jessi nin koluma dokunmasıyla ona döndüm.Jessi: Neyin var senin?
"Şu salak yemek bittikten sonra konuşuruz"
Jessi: Tamam
Baekhyun: Biz yemeklerimizi söyleyelim isterseniz Yoongi Bey de gelince Söyler
"Yok şimdi ayıp olur o gelince hep beraber söyleriz"
Baekhyun: Doğru bekleyelim bakalım.
Bir iki dakika sonra Bay Joon un telefonu çaldı.
Bay Joon: Yoongi Bey bi sıkıntı mı oldu sizi bekliyoruz.
Hepimiz birden Bay Joona odaklanmış bi şekilde bakıyorduk. Galiba önemli bişey olmuştu.
Bay Joon: Peki efendim
Bay Joon sıkıntılı bi şekilde bize döndü.
Bay Joon: Yoongi Bey in çok önemli bi işi çıkmış malesef bize katılamayacak. Sözleşmeyi benim imzalamamı ve bütün şartlarınızı onayladığını belirtmemi istedi.
Herkes bana bakıyordu sanırım birşeyler söylemeliydim.
"Ne desem bilemedim. Kendisiyle tanışmadan sözleşme imzalamak istemiyorum açıkçası. Hem siz nasıl imzalayacaksınız ki? Bu işi yarına erteleyelim bence."
Bay Joon: Bende Yoongi Bey in ıslak imza yerine geçecek bi kaşesi var. Toplantıyı da daha fazla ertelemeyiz. Sözleşmenizde bulunan bütün maddeleri kabul ediyoruz. Bence bu iyi bir teklif.
Baekhyun: Milena bence de daha fazla uzatmadan imzala. Başka bi şirket bulmamız zaman alabilir.
Baekhyun un kulağıma fısıldaması ile başka çarem olmadığını anladım.
"Jessi sen ne düşünüyorsun?"
Jessi: Sözleşmedeki bütün maddeleri kabul ediyorlar. Güven verdiler açıkçası ama son karar senin.
"İmzalıyoruz o halde. Umarım bu ortaklık hepinizin kârına olur"
Sözleşmeleri imzaladıktan sonra yemek yedik ve toplantıyı bitirip dışarı çıktık.
"İyi Geceler Bay Joon. Ortağımla en kısa zamanda tanışmak istiyorum lütfen iletin."
Bay Joon: İletirim efendim. İyi Geceler
Yanında adını unuttuğum kıza seslendim.
"Size de iyi geceler"
Jung See: İyi Geceler. Artık çok sık görüşeceğiz zaten