***
Sinirle mutfağa gidip masaya oturmuş yemek yiyen Jungkook un karşısına oturdum. Bu kadarı cidden fazlaydı artık.
Kaşlarını kaldırmış bana bakan Jungkook la duruşumu düzelttim.Jungkook: Sinirli gibisin bişey mi oldu?
Evet çok sinirliydim. Görmeye katlanamadığım adam kafamı çevirdiğim her yerdeydi.
" Sen biliyor muydun? "
Jungkook anlamazca bana baktı
Jungkook: Neyi biliyor muyum?
" Min--"
Çalan kapıyla sözüm yarım kalırken yerimden kalktım
Jungkook: Birini mi bekliyordun?
" Hayır belki Taehyunglar gelmiştir "
Jungkook: Sen otur yemeğine başla ben açarım
" Bornozla mı Jungkook? "
Jungkook: Ne olacak ki?
Kalkıp peşinden gittim. Jungkook kapıyı açarken biraz arkasında durup gelen kim baktım. Gördüğüm yüzle gözlerimi devirdim.
Jungkook: Suga Hyung?
Yoongi: Jungkook?
Yoongi dikkatle Jungkook u süzerken Jungkook da şapşal şapşal ona bakıyordu.
Bense ayakta dikilmiş onları izliyordum.Yoongi: Senin burda olduğunu bilmiyordum
Jungkook: Bende senin neden burda olduğunu düşünüyorum
Yoongi: Milena söylemedi mi?
Topun bana atılmasıyla hemen cevap verdim.
" Fırsat mı verdin? Tanıştırayım Jungkook yeni komşum Min Yoongi "
Jungkook: Ha sen o yüzden sinirlendin
" Ne alakası var? Ayrıca kapıyı kapatsanız mı?"
Yoongi içeri geçti ve Jungkook kapıyı kapattı. Yoongi nin elindeki tabağa gözüm kaydı benim götürdüğüm yemekti.
" Ne o yemeği beğenmedin galiba. Eğer öyleyse Jungkook a ver seve seve yer "
Yoongi: Tadına bakma fırsatım olmadı. Yeni taşındığım için çatal bıçak ve hiçbir mutfak eşyam yok. Burda yiyebilirim diye düşündüm
" Tabi mutfağa geçelim. Bebeğim sende üstünü giysen mi artık "
Jungkook: Tamam geliyorum hemen
Bizde mutfağa geçtik. Masaya oturup tabağını önüne alan Yoongiye baktım. Tezgahın üstündeki çubuk ve çatalı tabağının yanına bıraktım ve masadaki diğer tabakaları önüne doğru çektim.
" İçecek bişey ister misin? "
Yoongi: Su alabilirim
Bir bardak su doldurup onuda masaya bıraktım. Bende masaya oturup tabağımın yanındaki çubukları alıp yemeye başladım. Bi Yoongi ye hizmet etmediğim kalmıştı oda oldu.
Ben geliyorum dercesine ayaklarını yere vura vura gelen Jungkook la ikimiz de ona döndük.
Jungkook: Geldim
Yoongi garip garip bi bana bi Jungkook a bakıyordu.
" Bebeğim giyinmeye gittiğini sanıyordum "