🍀23🍀

86 10 5
                                    


***
Sıcak çok sıcaktı.. Sanki üstümde tonlarca ağırlık vardı. Bedenimin yarısı uyuşuktu. Sahi neden elimi oynatamıyordum? Yavaşça gözlerimi açıp ışığa alışmasını bekledim. Şaşkınca etrafımı süzdüğüm de evimde olmadığımı ve dün gece olanları anımsadım. Hızlıca yan tarafa dönüp bulunduğum odanın sahibine bakmayı istemiştim ama keşke dönmeseydim. Yoongi kafasını boynuma gömmüş, bacağını üstüme atmış ve sol tarafım onun altında kalmıştı. Uyurken çok masum ve güzel göründüğü detayını atlayarak onu sağ elimle dürtükledim.

" Yoongi uyan "

Tık yoktu. Biraz daha yüksek sesle ve daha sert  dürttüm.

" Yoongii! "

Yoongi: Hmmm

Sessizce mırıldanıp daha da üstüme yüklenmişti.

Dayanamayıp bağırdım.

" Yoongi Uyan!!"

Sıçrayarak gözlerini açıp hafifçe kafasını kaldırdı.

Yoongi: Noluyor amına koyayım ya?

" Bende onu diyorum. Noluyor? Kalk üstümden "
Kendini yavaşça üstümden çekip yan tarafa attı.

Yoongi: Alt tarafı uyku sersemi sarılmışım Milena abartma.

" Sarılmana bişey demiyorum Bay fırsatçı sayende sol tarafımı hissetmiyorum "

Yoongi: Geçer birazdan. Günaydın bu arada

" Hm günaydın. Gidiyorum ben "

Yataktan kalkıp kapıya doğru yürüdüm.

Yoongi: Nereye saat daha yedi bile olmamış

" Şirkete gitmeden önce yapmam gereken birşey var. Telefonun nerde? "

Komidine uzanıp telefonu bana verdi.  Elindeki telefonu alıp açtım. 199 u tuşlayıp kulağıma götürdüm. ( İnternette 199 yazıyordu ) Bir kaç çalıştan sonra telefon açıldı.

** 199 seoul ihbar hattı nasıl yardımcı olabilirim.

" Evimde bir hırsız var "

** Adresinizi alabilir miyim?

" ...................... No: 82 " ( adres bulamadım krldkkdmd )

** Adresinize hemen bir ekip gönderiyoruz

" Teşekkür ederim "

Telefonu kapatıp Yoongi ye uzattım. Yüzünü buruşturmuş bana bakıyordu.

" Ne bakıyorsun öyle? "

Yoongi: Sen az önce Jungkook u hırsız diye ihbar mı ettin ben mi yanlış anladım?

" Aynen öyle yaptım. Az sonra gidip zevkle bunu izleyeceğim. Bence sende gel eğlenceyi kaçırma "

Diyip mutfağa gittim. Kahve makinesini çalıştırdım. Kahve hazır olduktan sonra kupayı alıp terasa ilerledim. Terastaki masaya oturup keyifle kahvemi içmeye başladım. Beş dakika sonra elinde kupayla Yoongi yanımda belirdi.

MİLENA | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin