Lütfen bu kitabı okurken önyargınızı bi tarafa bırakın..
Burası benim hayal dünyam ve bu benim ilk hikayem. Şimdilik fazla okunacağını sanmıyorum ama zamanla okunacağına inanıyorum.
Kitabın konusunu beğenip beğenmemeniz umrumda değil açıkçası. Beğenenlerle ilerleriz.
Hikayeyle ve karakterleri hakkında eleştiri ve yorum yapabilirsiniz ama şahsıma yapılan herhangi bir kötü söz olduğunda direk engelleyeceğim.
Ve aranızda saygı çerçevesi dahilinde beni ve kitabımı çokça sevecek insanlar olduğunu da biliyorum. Umarım beni ve kitabımı çokça seversiniz..🍀
Başlangıç tarihi alayım 💋
Taksiden inip bara yürüdüm. Barın önündeki kalabalık içeri girmek için bekliyordu. Ne olduğunu anlamasamda kalabalığın arasına karışıp öne doğru ilerledim.
*Bakın anlamıyorsunuz boş yer yok doluyuz sizleri içeri alamam
Sonunda ön tarafa geçmeyi başardığımda kapıdaki adama ilerleyip
"İçeride arkadaşlarım bekliyor, Geçebilir miyim?"* Rezervasyonunuz varmıydı
"Rezervasyonum var Kim Taehyung adına İsmim Kim Milena teğit ettirebilirsiniz."
* Kim Taehyung adına Rezervasyon var bir kişi henüz gelmemiş ama sizin isminiz yok. Üstelik Kim Taehyung ile birlikte olduğunu söyleyen beşinci kişisiniz.
"Sana neden yalan söyliyim. Taehyung arkadaşım şimdi içeri geçmeme müsaade et"
*Hanımefendi üzgünüm sizi içeri alamam
"En azından ona sorup emin olabilirsiniz."
*Üzgünüm böyle bişey yapamam
Kenara çekildim. Ne sinir bozucu ama. Adam da haklı üstelik. Çantamdan telefonu mu çıkarıp Taehyungun ismine tıkladım. Ama cevap alamadım. Diğerleri de açmıyordu Muhtemelen yüksek sesli müzikten dolayı duymuyorlardı. Mesaj yazıp beklemeye başladım.
Gönderilen- TaeTae
Kapıda kaldım aptal! Neden kapıya adımı vermedin. Adamlar arkadaşım olduğuna inanmıyor. Mesajı görür görmez kapıya gel. Ve bunun hesabını sana soracağım.On dakika geçti ama ne bir mesaj var nede gelen giden. İnsan hiçmi merak etmez bu kız nerde kaldı başına bişey mi geldi. Hepsini geçtim telefonuna da mı bakmaz. Seni parçalayacağım Taehyung!!
Kendi kendime söylenirken biri elimi tutup sürüklemeye başladı. Birden olduğu için tepki veremedim ve kendimi bar kapısında buldum.
"Bırak elimi sende kimsin!"
* İçeri girmek istemiyormusun ?
"Sanane bundan arkadaşım gelecek beni almaya bi yanlış anlaşılma oldu"
* Gördüğüm kadarıyla 10 dakikadır bekliyorsun ama gelen olmadı
"Sen bunu nerden biliyorsun
* Sadece uzaktan gördüm ve kendi kendine konuştuğunu duydum
Hâlâ elimi çekmeye çalışırken
"Senden yardım isteyen olmadı bırak artık elimi"
*Efendim kusura bakmayın hanımefendinin sizinle olduğunu bilmiyorduk.
Bişey söylemeden yürümeye devam etti. Tabi bende peşinde sürükleniyordum. Uzun koridoru geçip içeri girdiğimizde elimi hızla çektim
"Ne yaptığını sanıyorsun senden yardım istemedim"
* Bak güzelim ben olmasam hâlâ dışarda bekliyor olurdun. Yüksek ihtimalle sevgilin bi kızla flört etmeye başladı ve üstteki odalardan birinde seni aldatıyor. Yoksa seni unutmasının başka bi açıklaması olamaz.
"Ne saçmalıyorsun gidiyorum ben"
Arkamı döndüğüm sırada bileğimi tekrar kavradı ve yine yürümeye başladı. Ayağım sendeledi ve az kalsın düşüyordum. Bileğimi kurtarmaya çalışmam da bi işe yaramıyodu.
*Sana bi iyilik yaptım. Bunun bi karşılığı olmalı
Ne karşılığından bahsediyodu bu. Biraz daha yürüdükten sonra bi kapıdan içeri girdi ve sırtımı duvara yasladı.
* Daha konforlu bi yere götürmek isterdim fakat imkanlar. Hem fantazi olur fena mı
Etrafıma baktım içki deposu gibi bi yerdeydik ve kötü bi rutubet kokusu vardı. Burnuma gelen kokuyla yüzümü buruşturdum. Bi dakka az önce o fantazi mi dedi. Onu itip kendimden uzaklaştırdım.
"Ne yani içeri girmeme yardım ettin diye pardon zorla kolumdan tutup içeri tıktın diye burda seninle birlikte olacağımı mı düşündün?"
Kulağıma yaklaşıp kısık sesle konuşmaya başladı"
*Evet neden olmasın. Sen güzelsin ben yakışıklı. Güzel dakikalar, sesli inlemeler derin nefesler , karşılıklı zevk. Ve bunun gibi bi çok neden
Eli bacağımda geziniyordu. Peki ben neden bundan etkileniyordum. Kendime gelip bu sapık adama hakkını bildirecektim. Eğilip kulağına doğru fısıldadım.
"Böyle söyleyince sana hak verdim doğrusu"
Bana yaklaşmaya başladığında gülümsedim.
Tam beni öpecekken dizimi penisine geçirdim. Acıyla inledi. Arkasına geçip diz kapağının arkasına da bi tekme attım. Dizlerinin üzerine çöktüğünde bir elini yere koydu destek almak için. Elinin üzerine basıp gülümseyerek konuştum"Ben senin bildiğin ucuz kızlara benzemem. Üzgünüm seni tatmin edemedim. Şimdi gidip kendine uygun bi orospu bulabilirsin. Ahh ama şimdi sende kızı tatmin edemiyceksin. Hatta bi kaç gün o bahsettiğin zevkli dakikalardan da mahrum kalacaksın. Kıyamam. Bundan sonrada bi kadına onun isteği dışında dokunmadan önce iki kere düşünürsün."
Diyip ayağımı çektim. Ne zaman yere düştüğünü bilemediğim çantamı alıp eteğimi düzelttikten sonra bar bölümüne ilerledim.
***
Kafamdakilerden kelimelere dökülen çok farklı oldu 🥺
Umarım beğenirsiniz beğendiyseniz yıldıza dokunmayı unutmayın 💜