🍀20🍀

107 8 2
                                    


***

Boğazımdaki yanmayla yüzümü buruşturdum. Çok susamıştım. Yataktan ayaklarımı sallayıp hafifçe doğruldum. Mutfağa doğru ilerledim. Doğru düzgün yürüyemiyordum. Sonunda mutfağa ulaştığımda dolaptaki cam şişeyi alıp diktim. Gerçekten çok susamıştım. Şişeyi Tekrar dolaba koyacakken arkamdan gelen sesle sıçradım. Kafamı çevirip baktığımda gözleri yarı açık saçları karışmış Jungkook la karşılaştım.

Jungkook: Bana da su verir misin?

Koymak üzere olduğum şişeyi ona uzatıp mutfaktan ayrıldım. Uykuma kaldığım yerden devam etmek istiyordum. Demek ki beni eve Jungkook bebeğim getirmişti. Dün geceye ait hatırladığım son şey Yoongi ile shot yarışı yaptığımızdı. Kafamdaki düşüncelere bir son verip mutlu bir şekilde yatağa girdim. Uyku için en rahat hissettiğim pozisyonu alıp sağ tarafa yatıp bacaklarımı kendime çektim. Derin bi nefes alıp kendimi uykuya teslim edecekken belime sarılan ellerle gözlerimi açtım. Jungkook ne ara gelmişti? Buna fazla takılmayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

***

Boynuma ve omzuma bırakılan öpücüklerle uykumdan uyanmıştım. Normal şartlarda uyandırılmaktan nefret ederdim ama böyle uyandırılmak hoşuma gitmişti. Jungkook tam bir şerefsizdi ama kadın ruhundan çok iyi anlıyordu. Gülümseyerek ve kollarımı açıp gerinerek arkama döndüm. Beklediğim üstünde sadece boxer olan bembeyaz teniyle ve şişmiş minik gözleriyle gülümseyerek bana bakan Yoongi değildi.

Yoongi: Günaydın

Yatakta doğrulup şaşkınca planları sorguladım.

" Senin benim evimde, evi geçtim yatağımda yarı çıplak ne işin var Yoongi? "

Yoongi: Ne oldu birden bire? Az önce ne güzel tatlı tatlı gülümsüyordun.

" Sen ne zaman geldin? "

Yoongi: O nasıl soru Milena? Dün gece beraber geldik ya

" Ben beni Jungkook getirdi sanıyordum. Ama bu açıklama neden yatağımda olduğunu hâlâ açıklamıyor "

Önüme dönüp açıklamasını bekledim. Daha yeni farkettiğim detayla gözlerim istemsizce açıldı. Ben iç çamaşırlarımlaydım.

" Benim üstümü kim değiştirdi? "

Yoongi: Dün eve geldikten sonra olanları hatırlamıyor musun?

" Sence hatırlıyor gibi mi duruyorum. "

Yoongi: Şöyle anlatayım..

**FlashBack**

   *Yoonginin anlatımından*

31. Bardağı zar zor içen Milena 32. bardakta pes etmişti. Bu kadar içebildiğine bile şaşırmıştım. Pek kendinde gibi görünmüyordu.

Ayakta zor duruyordu. Birden bana yaslandı.

Milena: Jungkook iyi değilim beni eve götür.

Beni Jungkook sanıp  yaslanmıştı. Bunu ayık kafayla yapacağını sanmıyordum zaten. Belinden kavrayıp kucağıma aldım. Kollarını boynumda sarınca titredim. Boynumdan  huylanıyordum. Normalde başka biri yine aynı şekilde dokunsa onu orda bırakır giderdim ama Milena dan rahatsız olmamıştım. Derin bi nefes alıp Jungkook a seslendim.

MİLENA | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin