🍀4🍀

184 17 22
                                    

***

Şirkete geldiğimde Jessi elinde ki dosyalarla beni bekliyordu. Taksiden inip ona doğru yürüdüm. Beni görünce telaşla yanıma geldi.

Jessi: Seni beklerken zaman geçmek bilmedi Milena

" Önce sakin ol ve bana herşeyi düzgünce anlat Jessi"

Jessi: Ben sunum için manken ararken bi mail aldım. Bay Alberto'nun asistanından. Anlaşmanın feshedildiğine dair bir belge göndermiş. Altına not olarak imzalayıp sistemden tekrar göndermemizi istemişler. İşin aslını öğrenmek için aradım. Bunu sana telefonda söylemek istemedim ama başka bi şirket ile anlaşmışlar.

"Ne? O zaman neden çizimlerin üretimini durdurmadılar. Her şey yolundaydı hiçbi sıkıntı yoktu birdenbire ne oldu da vazgeçtiler anlamıyorum"

Jessi: Bişey daha var. Anlaştıkları kişi Oh Se-Hun muş

"Şimdi taşlar yerine oturdu. Böyle birşeyi nasıl yapar. Aklınca intikam almaya çalışıyor."

Jessi: Milena kim bu Sehun?

"Üniversite den bana aşıktı. Öncesinde çok yakın arkadaştık. Sonra bana karşı duygularının olduğunu beni beğendiğini arkadaşı gibi görmediğini falan söyledi. Benimde şimdi olduğu gibi Taehyung tan başkasını gözüm görmüyordu. Onu geri çevirdim. Birden bana düşman oldu. Hâlâ bunu devam ettirdiğinden haberim yoktu. Yıllar geçti"

Jessi: Anladım. Peki ne yapacağız?

"Önce bi yukarı çıkalım. Zararımız ne ne yapıcaz bi ölçüp tartalım"

Asansörün gelmesiyle içeri geçip en üst kata bastım. Jessi ye döndüm çok telaşlıydı. Elindeki dosyalara gözüm kaydı.

"Bu dosyalar ne?"

Jessi: Çalışırız diye bütün gelir gider dosyalarını topladım işte

"Jessi bi sakin mi olsan. Sakin kafayla bi çıkış yolu bulmamız gerek"

Jessi:  Haklısın

Asansör durduğunda odaya doğru ilerledik. Jessi den dosyaları aldım

"Sen bize bi kahve yap ama ondan önce bi elini yüzünü falan yıka kendine gel. Bu gece biraz uzun olacak ve benim sana çok ihtiyacım var"

Jessi: Tamamdır

Odama girip dosyaları masama bıraktım. Tek başıma işin içinden çıkamayacak gibiydim. Birilerinden yardım almam gerekti. Aklıma gelen isimle gülümsedim

** Gönderilen: Baekhyun **

Sana işim düştü Baek, önemli bi işin yoksa hemen bizim şirkete gelir misin.

Mesajı gönderdiğim sırada elinde kahvelerle içeri Jessi girdi. Gülümseyip elinden kahveyi aldım.

"Teşekkürler. Baekhyunu çağırdım bize yardım etmesi için."

Jessi: Neden Taehyung ları çağırmıyorsun. Hem onlar sana daha yakın.

"Haklısın ama her zaman onların yardımıyla nereye kadar devam edicem Jessi bişeylerin üstesinden tek başıma gelmeliyim. Hem onların çok yakın bi arkadaşı döndü bugün Kore'ye ayıp olurdu ona"

İç ses: Bu yüzden Baekhyun u çağırdın. Kendinle çelişiyorsun

Jessi: Oda doğru

MİLENA | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin