🍀24🍀

57 4 11
                                    

Helloooooğ

Uzuuuuun bir aradan sonra nihayet geldim.

Kitabın varlığını unutmuşum cidden kwsjjwksjjsjsj

Neyse saçma bir bölüm oldu ama daha fazla uzatmak istemedim

Keyifli okumalar

***

Sehun: Seni görmeyeli uzun zaman olmuştu Milena

Birkaç adım ilerleyip karşıma geçti. Alayla güldüm.

" Evet uzun zamandır midemi bulandıran bir sen yoktu etrafımda "

Sehun: Hadi ama geçmişi unuttuğumuzu sanıyordum

Gözlerimi kısıp iki parmağımı şakağıma görürüp bir kaç kez vurdum.

" Sen unutmuş olabilirsin. Ama ben unutmadım burda hiç gitmiyor. Bana yapmaya kalkıştığın o iğrenç şeyi hep hatırlıyorum."

Sehun: Çok kinci bir insan olmuşsun Milena

Sinirle kahkaha attım. Ellerimi yumruk yapıp bir adım ona yaklaştım.

" Bu kinlenmiş halim değil Sehun. Damarıma basmak istemezsin bence kötü şeyler olur. Ayrıca kim daha kinci gayet belli. Albertoyla işimi bozan sensin biliyorum. Benden, işimden şirketimden, etrafımdaki insanlardan uzak dur. Yoksa yapacaklarımı sen bile tahmin edemezsin "

Arkamı dönüp gidecekken aklıma gelen şeyle geri döndüm.

" Bu arada sakın tehdit gibi algılama ama etrafımda seni görmeye devam edersem, birtakım kafayı güzelleştiren maddeleri kumaş deponda sakladığını polise ağzımdan kaçırıveririm sonra kötü olur. Bir daha karşıma çıkma. Cidden mide bulantısından başka bir şeye sebep olmuyorsun "

Geri dönüp ilerlerken arkamdan bağırdı.

Sehun: Taehyung!! Hâlâ bilmiyor mu ona aşık olduğunu?

Sabır dilercesine derin bir nefes aldım.

" Ben o defteri kapattım. Taehyung sadece arkadaşım. Ayrıca hoşlandığım başka biri var "

Küçük bir kahkaha atıp kollarını göğsünde birleştirdi.

Sehun: Hoşlandığın kişi ortağın Min Yoongi mi yoksa?

Nerden biliyordu tanrı aşkına?

" Kim olduğu seni hiç ilgilendirmez. Bi daha karşılaşmayalım "

Bir daha dönmemek üzere arkama dönüp hızla ilerledim. Ben yürürken peşim sıra söylediği sözlere aldırmasam da adımlarım yavaşladı.

Sehun: Ortağın Yoongi ye çok güvenme Milena. Senin için kötü şeyler planlıyor olabilir.

Hiçbir cevap vermeden arabama binip ordan çabuk bir şekilde uzaklaştım.

***

Düşünmekten neredeyse iki kez kaza yapacağım bir yolculuktan sonra şirkete geldim. Sehun ne demek istemişti neyden bahsediyordu öğrenmem lazımdı. Boş konuşan biri değildi çünkü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MİLENA | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin