🍀16 🍀

114 11 1
                                    

***

Sabah gözlerimi açtığımda kendimi çok dinlemiş hissetmiştim. Çok güzel uyumuştum. Bugün enerjim çok pozitifti. Güzel bi kahvaltı yaptım. Üzerimi giyinip bir fincan kahve alıp terasa çıktım. Temiz havayı içime çekip kahvemden bir yudum aldım. Dün gece ağlayarak bütün sinir ve stresimi boşalmıştım. İyi gelmişti. Kahvemi bitirip sunum dosyamı ve çantamı alıp evden çıktım. Kapıyı kilitleyip arkamı döndüğümde kapıdan çıkan Yoongi ile karşılaştım. Anahtarı çantama atıp gülümsedim.

" Günaydın "

Dudaklarını iki yana gerip samimiyetsizce gülümsedi. Çok yorgun görünüyordu.

Yoongi: Günaydın

" Sen hasta falan mısın? "

Yoongi: Hayır sabahladım yorgunum sadece.

" Anladım "

Kapıyı kilitledi ve asansöre doğru ilerledik beraber. Kabine girip sıfıra bastım. Beklemeye başladık. Daha fazla dayanamayıp konuşmaya başladım.

" Dün olanlarla ilgili bizimkilere bişey söylemezsen çok memnun kalırım "

Utanarak başımı öne eğdim. Adamın kollarında salya sümük ağlamıştım.

Yoongi: Dün ne oldu ki hatırlamıyorum

Şaşırarak bakışlarımı ona çeviridim. Dün yaşananları yüzüme vurmak yerine yaşanmamış gibi davranıyordu. Çok naif bir düşünceydi.

" Teşekkür Ederim "

Dudaklarını iki yana gerip gülümsedi sadece.
Asansör otopark katında durduğunda indik. Arabama ilerleyip arkamı döndüm.

" Şirkette görüşürüz "

Sadece el sallamıştı. Arabama binip otoparktan çıktım. Doğruca şirkete sürüp arabamı parkedip şirkete girdim. Şirketin girişinde bekleyen Jessi yi gördüm. Beni görünce hızlıca yanıma geldi.

Jessi:Günaydın

" Günaydın da bişey mi oldu? "

Jessi: Yok bişey olmadı. Bay Min ve seninle konuşmam gerekiyor.

Asansöre ilerlerken konuştum.

" Ne oldu anlat "

Jessi: Yarın yapılacak toplantıyı bugüne almamız gerek

" Neden? "

Jessi: Şu kaynaşma partisi için hazırlıklar tamamlandı toplantıyı yarın yapamayız

" Anladım. Tamam ben Bay Min ile konuşurum. Birazdan gelmiş olur "

Asansör açıldığında inip Jessi ye döndüm.

" Bugün boş bi zamanında bi kahve içelim mi? "

Jessi: Olur ama bi problem mi var

" Bir problem yok ama anlatacaklarım var "

Jessi: Tamam ayarlarım ben birşeyler. Olmadı akşam yemek yeriz

" Tamam haberleşiriz "

Jessi ile ayrılıp odama girdim. Çantamı ve dosyamı masaya bırakıp oturdum. Toplantıya kadar yapacak bi işim yoktu. Aralık olan kapıdan Yoongi nin geçtiğini gördüm. Toplantıyı haber vermeliydim. Ayaklanıp odasına gitmeye karar verdim.
Odadan çıkıp gideceğim sırada arkamdan biri seslendi.

MİLENA | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin