🍀10🍀

140 16 4
                                    

***

"Sen beni takip falan mı ediyorsun"

Cidden artık korkmaya başlamıştım bir sapığım eksikti. Sinirle koltuğuma oturup cevap vermesini bekledim. Yüzünde aptal bi sırıtışla konulmaya başladı.

Yoongi: Ben seni takip falan etmiyorum. Buraya ortağımla tanışmaya geldim.

Öylece kalakalmıştım. Ortak.. Şaka falan olmalıydı. Yada ben yanlış anladım. Bu adam mıydı yani benim ortak olduğum adam.

"Min Yoongi sen misin yani?"

Yoongi: Ta kendisi. Min Şirketler Grubu Yöneticsi Min Yoongi. Memnun oldum Kim Milena.

Uzattığı elle birlikte bakakalmıştım. Hayat bana resmen orta parmak çekiyordu. Bu adam daha bikaç gün önce barda bana sarkıntı olmuştu ve ben bu adamla şimdi ortak mı oldum. Ne diye tanışmadan görmeden sözleşmeye imza atarsın ki..
Elini sıkıp konuştum

"Bende o kadar memnun oldum ki anlatamam"

Çalan kapıyla Bayan Choi elindeki kahvelerle içeri girmişti.

"Siz lütfen kahvenizi için ben hemen geliyorum"

Cevap vermesini beklemeden hızla odadan çıktım. Koştur koştur Jessinin odasına girdim.

"Jess "

Jess beni görünce hemen ayaklanıp yanıma geldi. Yüzüm ne halde bilmiyodum ama eminim on metre öteden gören Karadeniz de gemilerimin battığını düşünürdü.

Jessi: Noldu Milena ne bu halin?

"Min Yoongi.."

Jessi: Nolmuş Min Yoongi ye

"Min Yoongi bardaki sapıkmış"

Jessi: Nee!!

"Bende şaşırdım. Çok şaşırdım. Baya şaşırdım. Görünce öyle odamda cidden şaşırdım"

Jessi: Tamam bi sakin ol

"Sözleşmeyi İptal edemez miyiz"

Jessi: Yüklü bi tazminat ödemek zorunda kalırız.

"Ne yapacağız peki?"

Jessi: Milena biz adamın kişiliği ile değil yaptığı işle ilgilenmeliyiz. Ki adam başarılı şimdi hakkını yemeyelim. Sen şimdi odana dön iş hakkında önümüzdeki yaz kreasyonu hakkında falan konuşun. Ek binaya hemen taşınabileceklerini, bi an önce işlere başlamamız gerektiğinden bahset.

"Şu an ağlamak istiyorum ama sen haklısın. Ama ben adamı görmeden imza atmayalım demiştim. Neyse olan oldu. Mecburuz"

Jessi: Hadi göreyim seni

Dudaklarımı büzüp odadan çıktım. Sinirle odama yürüdüm. Derin bi nefes alıp odaya girdim. Bacak bacak üstüne atmış, kahvesini içen adama baktım. Cidden çok sinir bozucuydu. İlerleyip masama oturdum.

Yoongi: Kahven soğumuştu ben sana yenisini söyledim.

"Teşekkürler hiç gerek yoktu"

Yoongi: Biraz sürpriz bi tanışma oldu farkındayım ama banada sürpriz oldu.

"Evet maalesef saklayamayacağım büyük şaşkınlık içindeyim şu an.

O yüzden biraz iş konuşalım ne dersiniz"

Yoongi: Olur tabi. İlk olarak ne zaman taşınabiliriz?

MİLENA | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin