***
İstemeyerek de olsa yataktan kalktım. Kendimi çok halsiz ve mutsuz hissediyordum. Moodum yerlerdeydi. Hiçbişey yapasım yoktu. Bugün ki toplantı olmasa şirkete gitmezdim. Lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Üzerime alelade birşeyler giyip mutfağa gittim. Kahve makinasının düğmesine basıp dolaptan yemek için birşeyler çıkardım. Küçük bir sandviç hazırlayıp bir ısırık aldım. Lokma ağzımda kocaman olurken yiyemeyeceğimi anlayıp tabağa bıraktım. Mutsuzken yemek yiyemezdim. Aslında mutsuz olmamı gerektiren hiçbir şey yoktu ama mutsuzdum işte. Kahveyi alıp terasa çıktım. Kısa bi süre oturup kahvemi bitirdim. Daha fazla evde duramayacağımı anlayıp çantamı alıp çıktım.
Kapıyı kapatıp asansörlere ilerledim. Düğmeye basıp beklemeye başladım. Asansör kata gelip açıldığında içinden tulum giymiş tadilatçıların çıktığını görünce kenara çekildim. Asansördeki kutuları tek tek çıkarıyorlardı. Hemen benim karşımdaki daire ye götürdüklerini gördüğümde sormadan edemedim.
"Afedersiniz biri mi taşınıyo buraya"
*Evet hanımefendi. Son bir kaç iş kaldı bugün teslim ediyoruz anahtarı.
"Anladım kolay gelsin"
*Teşekkürler
Diğer asansörü çağırıp bekledim. Umarım iyi bi komşum olurdu. Çünkü kullandığımız teras ortaktı ve huysuz biriyse uğraşılmazdı.
Gelen asansörle düşüncelerimden sıyrılıp kabine girdim. Zemin kata basıp asansörün inmesini beklemeye başladım. Zemin kata geldiğinde iki yana açılan kapıyla kendimi dışarı attım. Otoparktan arabama binip hiç acele etmeden şirkete gitmeye başladım.
***
Kızımı park edip kemerimi açıp indim. Çantamı koluma takarken hemen yanıma park eden benim arabamla aynı model olan arabayı görünce duraksadım.
* Arabayı böyle düşünebilirsiniz *
İçinden çıkan kişiyle göz devirme isteği ile doldum. Ve kendimi tutamadım. Sırıtarak bana doğru gelip güneş gözlüğünü çıkardı.Yoongi: Günaydın
" Günaydın Bay Min "
Samimiyetsiz bi gülüş sunup arkamı dönüp ilerledim arkamdan konuşmaya devam etti.
Yoongi: Beni görmekten rahatsız olduğunu düşünmeye başlıyorum.
" İstediğinizi düşünmekte özgürsünüz "
Hızla asansörün oraya adımladım. Asansörü beklerken yanımda beliren bedenle sinir kat sayım arttı. Asnsörün içinden çıkan insanlardan sonra kabine girip tuşa bastım. Oda içeri girip asansörün köşesine yaslandı.
Asansör ilerlerken geçtiğimiz kat sayısına bakıyordum.