🍀13🍀

147 16 48
                                    

***

Küçük bi sarsılmayla gözlerimi açtım.

Jungkook: Bebeğim kalk hadi geldik.

Birkaç saniye Jungkook a bakıp gözlerimi tekrar kapattım. Şu an burda uykuma kaldığım yerden devam etmek istiyordum.

Jungkook: Milena iyi misin? Hasta falan mısın?

Jungkook beni uyutmamaya kararlıydı anlaşılan. Gözlerimi açıp doğruldum.

"İyiyim. Sadece bu ara şirket için endişelendiğimden pek uyuyamadım."

Jungkook: Anladım. Hadi toparlan girelim içeri

Başımı sallayıp ayakkabılarımı giydim. Uykum henüz yeni yeni açılırken farkettiğim eksiklik le Jungkook a döndüm.

"Jessi nerde?"

Jungkook: İlerde telefonda konuşuyor

Çantamı alıp arabadan indim. Yürümeye bile halim yoktu cidden. Jungkook beni kolundan tutup kendine çekmiş ve elini belime sarmıştı.

Jungkook: Ayılamadın galiba doğru düzgün yürüyemiyorsun.

"Elimi yüzümü yıkarsam gelirim kendime"

Yanımıza gelen Jessi ile birlikte kapıya doğru yürüdük. Kapıdaki Bodyguard Jungkook u görür görmez yol vermişti. Bu beni içeri almayan adamdı. Adımlarımı durdurup konuştum.

"Hey beni hatırladın mı?"

Öylece yüzüme bakarken hatırlamadığını anlamıştım. Konuşmayınca devam ettim.

"Geçen gün beni içeri almamıştın."

Adam yanımdaki Jungkook a bakıp özür dilemeye başladı.

*Özür dilerim efendim bi karışıklık olmuş olmalı

"Herneyse artık unutmazsın diye umuyorum"

Bodyguardı arkamızda bırakıp içeri girdik.
Locaların olduğu tarafa yürürken Jungkook un kolundan tutup konuştum.

"Biz bi lavaboya gidelim Jessi ile. Yüzümü yıkayıp kendime geleyim bir"

Jungkook: Tamam bende geleyim sizinle

"Gerek yok Jungkook çocuk muyuz biz. Gidip gelicez hemen sen geç"

Jungkook başını sallayıp giderken bende Jessi nin koluna girip ilerlerledim.

"Jungkook çok sıkboğaz etti mi seni"

Jessi gülerek cevap verdi.

Jessi: Hayır güzel bi sohbetti

Gülümsedim

Jessi: Biliyor musun çok şanslısın Milena. Sana değer veren arkadaşların var.

Durup Jessi ye döndüm.

"Sende şanslısın çünkü onlar senin de arkadaşın olabilirler. Hem ben varım"

Jessi: Haklısın

Küçük bi sarılmanın ardından lavaboya girdik. Yüzümü yıkayacaktım ama tekrar makyaj yapmak için malzeme almamıştım ki yanıma. Uyuyacağımı hesaba katmamıştım.

MİLENA | MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin